Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest oppusser
Skrevet

Fikk tilbudsbrosjyre fra Garderobemannen med følgende kjempetilbud;

50% på hele sortimentet av dører (med enkelte unntak på "billigløsningen" deres).

Supert tenkte vi, da skal vi jammen skifte ut skapene på soverommet...

Kjørte avgårde for å bestille, har sjekket pris før og da lå de på ca samme pris, muligens bittelitt under, som div andre "vanlige" merker.

Spurte for sikkerhetsskyld om prisen i dag og fikk dermed skriftlig tilbud på samme type garderobe jeg har kjøpt for et års tid siden, men prisen etter 50% er omtrent ankkurat det samme som jeg endte med å betale for en Elfa garderobe av ca samme størrelse for et år siden...

...synes dette var underlig og ikke spesielt billig... :snurt:

Noen som vet om veil.prisene til Garderobemannen har økt fryktelig mye det siste året? Er dette bare juks og fanteri??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikker på at det ikke sto "opp til 50%"?

Siden du sier at du kjøpte en Elfagarderobe for et år siden, var det Elfagarderober du spurte etter pris på nå også? Var det akkurat samme garderoben? ...skal jo ikke så mye til for at det blir forskjellig pris på liknende produkter.

Gjest ts oppusser
Skrevet

jepp, helt sikker på at tilbudet er -50%. Det samme står på det skriftlige tilbudet...

Der står fullpris = 22.000,- minus 50%.

De har ikke Elfa, men sitt eget merke.

Sist jeg kjøpt kom de ca likt ut i pris, og egentlig tilfeldigheter som avgjorde valget på Elfas.

Skrevet

Jeg vet ikke noe om denne forhandleren, men det er ikke uvanlig at butikker og forhandlere selger ut varer på "tilud", som egentlig er fullpris.

Jeg mener det var forbrukerombudet som hadde en stor kontroll på dette for noen år siden.

Da ble mye av "Januarsalg" varene avslørt som fullprisvarer.

• 1 måned senere...
Skrevet
jepp, helt sikker på at tilbudet er -50%. Det samme står på det skriftlige tilbudet...

Der står fullpris = 22.000,- minus 50%.

De har ikke Elfa, men sitt eget merke.

Sist jeg kjøpt kom de ca likt ut i pris, og egentlig tilfeldigheter som avgjorde valget på Elfas.

Jobbet for den gjengen for noen år siden, og de har ikke blitt noe bedre på luringen av kunder ser jeg...

Kjent sak at du får minst 30% på alle varer hos GM...

Hvis ikke er du blitt lurt:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...