Gjest gjest_ts Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 Jeg har en venninne som jeg har kjent i over 15 år. Allerede da vi var mindre la jeg merke til at hun stjal ting fra meg, det være seg sminke, hudpleieprodukter osv. som ikke kostet all verden. for ca et år siden var hun hjemme alene hos meg mens jeg var på jobb. Dagen etter hun dro, manglet jeg noen klær som jeg ikke kunne finne igjen.Jeg lette overalt, men kunne ikke finne de noe sted. Noen måneder senere reiste jeg på besøk til henne (hun bor et annet sted i landet) og det var min tur til å være alene hos henne mens hun var på jobb. Jeg la merke til en bukse som lå fremme, som lignet mistenkelig på den jeg hadde "mistet". Jeg tok en nærmere kikk, og det viste seg å være MIN bukse!!! Fant også en kjole som ble borte samme dagen som buksa. Jeg vet at dette er MINE klær fordi de hadde visse kjennetegn som på de klærne jeg manglet (disse klærne har en langt større verdi enn ting hun tidligere har tatt). Jeg la de i bagen og holdt den låst resten av oppholdet. Jeg nevnte ingenting om dette da jeg var der, og har heller ikke hørt noe om det fra henne. Hvordan ville du reagert? Ville du konfrontert vedkommende eller bare latt det ligge?
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 25. januar 2010 #2 Skrevet 25. januar 2010 (endret) Konfrontert (og kjefta på) samme dagen eg hadde sett klærne og sagt at ho faen fikk skjerpe seg ellers hadde eg kutta ho som venn rimlig kjapt. Stjele småting og klær fra venner er uakseptabelt samme faen. Endret 25. januar 2010 av Syrin_Ulven
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå