Gå til innhold

Hvordan kan jeg finne ut om han er fortsatt student

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en sønn med eksen min som er en evig student. han har jobbet litt ved siden av men lite. derfor har han aldri beatlt noe barnebidgra, noe som selvfølgelig er surt for meg.

nå mistenker jeg at han har begynt å jobbe fullt, men har ikke sagt det til meg.

han har bidragsgjeld hos staten. han nevner ikke studiene lenger.

hvordan kan jeg finne det ut om han fortsatt studerer? for hvis jeg visste det, kunne jeg søkt om bidragstilpasning hos nav, for det koster meg jo rundt 1000 kr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom universitetet/skolen har liste over studenter på nett kan du jo søke der. Men resultatet er selvsagt ikke 100% da. Men tror ikke studiestedet vil oppgi til deg om han gjør det eller ikke.

Skrevet
har en sønn med eksen min som er en evig student. han har jobbet litt ved siden av men lite. derfor har han aldri beatlt noe barnebidgra, noe som selvfølgelig er surt for meg.

nå mistenker jeg at han har begynt å jobbe fullt, men har ikke sagt det til meg.

han har bidragsgjeld hos staten. han nevner ikke studiene lenger.

hvordan kan jeg finne det ut om han fortsatt studerer? for hvis jeg visste det, kunne jeg søkt om bidragstilpasning hos nav, for det koster meg jo rundt 1000 kr.

Du kan jo spørre ham ..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...