Gjest Gjest_Ciara_* Skrevet 25. januar 2010 #1 Del Skrevet 25. januar 2010 Eks og jeg slo opp for omtrent ett år siden og siden har jeg ikke vært intressert i noen andre. Men nå har det seg slik at jeg lagde meg en profil på nettet og møtte en kar der. Vi møttes 4 ganger, hadde sex den fjerde gangen og nå er jeg redd at intressen (fra hans side) dabber av. Jo, sexen var utrolig god også for han (selv om han hadde litt problemer med ting og sa at han trenger tid for at alt skal være som det skal. Og at han tenner veldig på meg), men alikevel føler jeg nå i etterkant at dersom jeg ønsker å holde intressen igang, burde jeg ventet med sexen? Jeg tilbrakte hele helgen hos han og da jeg kom hjem sendte han meg en melding og vi meldte hverandre litt. Jeg vet at det er teit spørsmål, men tror dere at han er intressert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M Skrevet 25. januar 2010 #2 Del Skrevet 25. januar 2010 Var det denne helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 25. januar 2010 #3 Del Skrevet 25. januar 2010 Var det denne helgen? Jepp. Hvordan det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Knut_* Skrevet 26. januar 2010 #4 Del Skrevet 26. januar 2010 Mange av mine venner bruker tredagersregelen, dvs. at de aldri ringer eller tar kontakt med jenta før det har gått tre dager fra dere sist møttes. Tror ikke du har noe å bekymre deg for. Tar han ikke kontakt før torsdag ville jeg sendt han en melding torsdag kveld. Lykke til med kjærligheten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå