Gjest Snaaaart gift :) Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 Heihei! Som tittelen sier: er det noen som vet hvor jeg kan få tak i en kaketopp til bryllup med sykkel og brudepar?
Mara Jade Skrevet 25. januar 2010 #2 Skrevet 25. januar 2010 Kanskje ikke akkurat riktig prisklasse, men... http://www.fancyflours.com/wedding-cake-topper-bicycle.html Fant masse ved å google "wedding cake topper bike".
dasDing Skrevet 28. januar 2010 #3 Skrevet 28. januar 2010 Jeg har tenkt at min mor skal lage en kaketopp til oss av cernit. Da får jeg den akkurat som jeg vil:) Kanskje kjenner du også noen som er flink til å modellere?
hegejenta30 Skrevet 31. januar 2010 #4 Skrevet 31. januar 2010 Jeg har tenkt at min mor skal lage en kaketopp til oss av cernit. Da får jeg den akkurat som jeg vil:) Kanskje kjenner du også noen som er flink til å modellere? Vil ikke den bli ganske tung? Ser for meg den synker ned igjennom kaken jeg... Men tar sikkert feil og blander Cernit med noe annet...
solungen Skrevet 31. januar 2010 #5 Skrevet 31. januar 2010 På ebay.com finner du garantert mange varianter til langt under 100-lappen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå