Gå til innhold

Krav om vaksine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kreves det at man må vaksineres for noe, før man reiser til Latvia?

Finnes det noen oversikt hvor det står noe om hvilke vaksiner som kreves for hvilket land?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forholder meg til Folkehelsas anbefalinger. Her er deres anbefalinger.

(som du ser deler de opp i 2 grupper avhengig av lengde på oppholdet og sanitærforhold)

Skrevet
Jeg forholder meg til Folkehelsas anbefalinger. Her er deres anbefalinger.

(som du ser deler de opp i 2 grupper avhengig av lengde på oppholdet og sanitærforhold)

Takk :)

Jeg ser at det det står at det ikke er noe absolutt krav å ta vaksinen. Er det uansvarlig å reise uten å ta ekstra vaksiner? Hva har andre som har reist til Latvia gjort?

Skrevet
Takk :)

Jeg ser at det det står at det ikke er noe absolutt krav å ta vaksinen. Er det uansvarlig å reise uten å ta ekstra vaksiner? Hva har andre som har reist til Latvia gjort?

Du skal til Latvia! Ikke trekke rundt i jungelen i Sentral Afrika.

Skrevet
Du skal til Latvia! Ikke trekke rundt i jungelen i Sentral Afrika.

hehe egentlig så har jeg tenkt nesten det samme selv, men aner jo INGENTING om Latvia, så måtte jo være sikker. Ønsker ikke gjøre noe uansvarligt viss jeg skal ha barn med ! :)

Skrevet

Hepatitt A og B kan alltids være fornuftig og ta, uansett hvor man skal reise.

Skrevet
Hepatitt A og B kan alltids være fornuftig og ta, uansett hvor man skal reise.

Takk for tipset. Er det noen som vet om AIDS er ekstremt mye mer utbrett der, enn her i Norge? Sånn at man må være obs på dette og ta større forhåndsregler enn her i Norge?

Skrevet
Takk for tipset. Er det noen som vet om AIDS er ekstremt mye mer utbrett der, enn her i Norge? Sånn at man må være obs på dette og ta større forhåndsregler enn her i Norge?

Tuller du? Har du tenkt å reise ned for å ha masse ubeskyttet sex? Dele nåler med narkiser? Hvis ikke trenger du ikke tenke mer på AIDS der enn her hjemme på berget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...