Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 Kreves det at man må vaksineres for noe, før man reiser til Latvia? Finnes det noen oversikt hvor det står noe om hvilke vaksiner som kreves for hvilket land?
Solstorm Skrevet 25. januar 2010 #2 Skrevet 25. januar 2010 Jeg forholder meg til Folkehelsas anbefalinger. Her er deres anbefalinger. (som du ser deler de opp i 2 grupper avhengig av lengde på oppholdet og sanitærforhold)
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2010 #3 Skrevet 25. januar 2010 Jeg forholder meg til Folkehelsas anbefalinger. Her er deres anbefalinger. (som du ser deler de opp i 2 grupper avhengig av lengde på oppholdet og sanitærforhold) Takk Jeg ser at det det står at det ikke er noe absolutt krav å ta vaksinen. Er det uansvarlig å reise uten å ta ekstra vaksiner? Hva har andre som har reist til Latvia gjort?
Xtend Skrevet 25. januar 2010 #4 Skrevet 25. januar 2010 Takk Jeg ser at det det står at det ikke er noe absolutt krav å ta vaksinen. Er det uansvarlig å reise uten å ta ekstra vaksiner? Hva har andre som har reist til Latvia gjort? Du skal til Latvia! Ikke trekke rundt i jungelen i Sentral Afrika.
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2010 #5 Skrevet 25. januar 2010 Du skal til Latvia! Ikke trekke rundt i jungelen i Sentral Afrika. hehe egentlig så har jeg tenkt nesten det samme selv, men aner jo INGENTING om Latvia, så måtte jo være sikker. Ønsker ikke gjøre noe uansvarligt viss jeg skal ha barn med !
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2010 #6 Skrevet 26. januar 2010 Hepatitt A og B kan alltids være fornuftig og ta, uansett hvor man skal reise.
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2010 #7 Skrevet 26. januar 2010 Hepatitt A og B kan alltids være fornuftig og ta, uansett hvor man skal reise. Takk for tipset. Er det noen som vet om AIDS er ekstremt mye mer utbrett der, enn her i Norge? Sånn at man må være obs på dette og ta større forhåndsregler enn her i Norge?
Gjest Iah Skrevet 26. januar 2010 #8 Skrevet 26. januar 2010 Takk for tipset. Er det noen som vet om AIDS er ekstremt mye mer utbrett der, enn her i Norge? Sånn at man må være obs på dette og ta større forhåndsregler enn her i Norge? Tuller du? Har du tenkt å reise ned for å ha masse ubeskyttet sex? Dele nåler med narkiser? Hvis ikke trenger du ikke tenke mer på AIDS der enn her hjemme på berget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå