Chiyo Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #181 Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg detter helt ut om det ikke er avsnitt. Det blir for mye på en gang hvis dere skjønner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2010 #182 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg detter helt ut om det ikke er avsnitt. Det blir for mye på en gang hvis dere skjønner. M-m, vi forstår. Men en annen ting det også blir for mye av, er disse utallige smileyene du har brukt bare i denne tråden her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 28. januar 2010 #183 Del Skrevet 28. januar 2010 Hovedproblemet for meg er ikke skrivefeil, men at de som har dårlig rettskrivning ofte har dårlig setningsoppbygning også, og da kan det ofte være vanskelig å forstå hva noen mener. Vi har da utallige eksempler på dårlig formulerte tråder der folk svarer på det de tror står, og så kommer TS tilbake og klikker fordi ingen forstår hva h*n mener. Mange diskusjoner glir ut og blir usaklige fordi folk ikke klarer å formulere seg presist og uttrykke meningene sine, og ender opp med å fornærme hverandre. Godt språk gir god, høflig og presis kommunikasjon, derfor er jeg en forkjemper for det! Det er trist når gode meninger går tapt fordi den som poster ikke behersker morsmålet sitt. Å pirke bare for å være ekkel derimot, er ikke like nødvendig. Helt enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #184 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) M-m, vi forstår. Men en annen ting det også blir for mye av, er disse utallige smileyene du har brukt bare i denne tråden her! Noen liker smileys og noen liker dem ikke. Jeg liker smileys. Jeg mener det er greit å bruke slik at alle skal forstå sinnelaget i innleggene mine. Hver sin smak. Vet om mange som ikke har noe i mot dem. Endret 1. februar 2010 av Chiyo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå