Gå til innhold

Hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Gjest Gnuffisen
Skrevet

Min avdeling på jobb skal ha en liten sammenkomst i en bowlinghall, vi skal spille, drikke og kose oss, men vi skal ikke ut på byen.

Hva synes dere om denne toppen til en litt sånn casual sammenkomst?

Tror ikke noen kommer til å pynte seg så, siden vi skal spille bowling også..

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes den er fin jeg!

Lyse jeans til kanskje?

Skrevet

Jeg likte egentlig ikke toppen... hadde det vært meg så hadde jeg pyntet meg likevel;) Ikke sånn overpyntet, men jeg bruker å pynte meg til hverdags og sånt også:P En svart kort kjole, grå ullstrømpebukser og et par lår/knehøye støvletter, og noen kule smykker...

Skrevet (endret)

Ja, den kan du jo bruke. Men jeg ville valgt litt mørkere jeans til. Syns ikke lyse er fint til sort.

Endret av LilleChili
Skrevet

Jeg likte den ikke i det hele tatt, men den passer absolutt til en casual sammenkomst.

Skrevet

Tøff! Hvis du ikke er like bleik som meg;)

Gjest Gnuffisen
Skrevet

Synes kjole og støveletter blir litt pyntet til å spille bowling.. Meen, det er meg, jeg pynter meg heller ikke så mye til hverdags..

Dere som ikke likte den, hva var det dere ikke likte? er det bare for at det ikke er deres stil?

Må kanskje si at jeg er 21 år, å har en litt halvrocka/halv casual/halv slapping stil.. :P

Gjest party jente
Skrevet
Synes kjole og støveletter blir litt pyntet til å spille bowling.. Meen, det er meg, jeg pynter meg heller ikke så mye til hverdags..

Dere som ikke likte den, hva var det dere ikke likte? er det bare for at det ikke er deres stil?

Må kanskje si at jeg er 21 år, å har en litt halvrocka/halv casual/halv slapping stil.. :P

Makan til kjedelig topp skal du virkelig lete lenge etter.

Jeg er 22år å hadde aldri gått med en så kjedelig topp som det der!

Gjest partyjente..?
Skrevet
Makan til kjedelig topp skal du virkelig lete lenge etter.

Jeg er 22år å hadde aldri gått med en så kjedelig topp som det der!

Makan så amper man virket idag da..

Syns ikke toppen var kjedelig jeg, selv om den kanskje ikke er helt min stil..

Hva går du i da partyjente, paljetter og sjokkgrønne klær?

Gjest party_jente
Skrevet
Makan så amper man virket idag da..

Syns ikke toppen var kjedelig jeg, selv om den kanskje ikke er helt min stil..

Hva går du i da partyjente, paljetter og sjokkgrønne klær?

jeg bruker farger så klærene ikke blir så kjedelig som den toppen der.

Men ikke grønn nei :P

Å går gjerne med sexy topper ikke sånne kjedelige som den som dekker alt!

Den toppen hun viser til passer til en 45åring som har sluttet å bry seg om hva hun går med,eller overvektige jenter som trenger å skjule kroppen!

snyflyet: Må bare spørre deg..HVA er det du liker med den toppen egentlig??

Gjest Gnuffisen
Skrevet

Vell, jeg liker den fordi den går nedpå hoften, og fordi den ikke er tettsittende rett å slett..

Har veldig store bryster, og ønsker ikke at fokuset skal ligge akkurat på selve frontpartiet mitt.

Tror ikke jeg ville sett mamma, som forøvrig er 48 år, gå i en slik topp, da hun gjerne vil at den skal dekke armene..

Hadde ikke så store planer om å kle meg sexy på bowling da, som sagt så skal vi ikke ut etterpå.. :)

Men, synes du den ville vært bedre i farger?

Nederst på denne siden er det iallfall noen andre farger.. :)

http://www.fashionjunkee.com/Tops_c_29-9-4.html

Skrevet

Synes de er fine! Ganske tøft med slik diagonal skjæring. Tror jeg må få meg en slik. :tommelsmil:

Skrevet (endret)
jeg bruker farger så klærene ikke blir så kjedelig som den toppen der.

Men ikke grønn nei :P

Å går gjerne med sexy topper ikke sånne kjedelige som den som dekker alt!

Den toppen hun viser til passer til en 45åring som har sluttet å bry seg om hva hun går med,eller overvektige jenter som trenger å skjule kroppen!

snyflyet: Må bare spørre deg..HVA er det du liker med den toppen egentlig??

Jeg må si at dette kanskje er det frekkeste innlegget jeg har lest på lenge! :nei: Du burde skamme deg! :kjefte:

TS har da ikke bedt om fornærmelser, men snarere en konstruktiv tilbakemelding på et nokså enkelt spørsmål: Er dette en passe pyntet topp for bowling med kolleger? Herregud! Jeg blir flau på dine vegne "party_jente"! :nei:

Når det er sagt, så synes jeg toppen ser helt flott ut til bowling, både i svart og i farger. :) Kos deg!

Endret av MarilynM
Gjest Gnuffisen
Skrevet

Åh takk.. :)

Har bestilt allerede gjennom nettbutikken deres på ebay, så venter den i posten om ikke alt for lenge..

Håper den er som forventet iallfall.. :)

Gjest party_jente
Skrevet
Jeg må si at dette kanskje er det frekkeste innlegget jeg har lest på lenge! :nei: Du burde skamme deg! :kjefte:

TS har da ikke bedt om fornærmelser, men snarere en konstruktiv tilbakemelding på et nokså enkelt spørsmål: Er dette en passe pyntet topp for bowling med kolleger? Herregud! Jeg blir flau på dine vegne "party_jente"! :nei:

Når det er sagt, så synes jeg toppen ser helt flott ut til bowling, både i svart og i farger. :) Kos deg!

hun spurte om folk sine meninger å hun fikk svar!

Å der ser du jeg hadde rett! Hun ville skjule kroppen sin!

Men går da ann å skjule den i stilige klær istedenfor å gå med bestemor klær!

Å norge er ett fritt land så jeg kan si mine meninger så mye jeg bare vil :)

Er ikke en nikkedukke som bare sier det TS vil høre!

Gjest Gjest_bergensjenta_*
Skrevet
Åh takk.. :)

Har bestilt allerede gjennom nettbutikken deres på ebay, så venter den i posten om ikke alt for lenge..

Håper den er som forventet iallfall.. :)

ting fra ebay tar ofte opp til 14 dager før den ankommer da

Gjest Fropessor Snurre
Skrevet
Hun ville skjule kroppen sin!

Men går da ann å skjule den i stilige klær istedenfor å gå med bestemor klær!

Nå er det nå engang slik å være stilig ikke nødvendigvis kun har med klær å gjøre.

Personlig synes jeg den toppen var smexy. "snyflyet" kommer helt sikkert til å bli riktig så fin med det tilbehøret hun velger. :)

Å norge er ett fritt land så jeg kan si mine meninger så mye jeg bare vil :)

Javisst, men det betyr ikke at folk vil høre på deg for det.

Skrevet

Hva er det som galt med toppen? En helt grei topp å gå med bowle med. Er vel ikke normalt å gå med glitter og paljetter og høye hæler i en bowling hall.Hun skal ikke akkuratt på noen fest heller da. Toppen var absolutt ingen bestemortopp!

Synes du skal gå med den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...