Gå til innhold

Hvilke klær velger du for våren?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Chocolate_*
Skrevet

Jeg er litt forvirret og får ikke helt til shoppingen for tiden. Er ute etter inspirasjon rett og slett!

Derfor: Hvilke plagg/kombinasjoner velger du utover våren? Vis gjerne bilder/illustrasjoner:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hudfargede toner, beige, lyserosa, hvitt. Høøøye hæler, wedges. Jeg har egentlig ikke tenkt så mye på vårmoten enda. Men highwaistskjørt er ett must. Det samme er korte kjoler, evt med strømpebukse under når det er kalt. Og trenchcoats, ikke minst;)

Skrevet

Jeg må ha meg en ny vår/høstkåpe, siden den jeg har egentlig er to nummer for stor (bruker et ikke-tilhørende belte på den). Så jeg håper å finne en grå eller gråbeige trenchcoat i smal fasong, til kneet eller rett over.

Og så har jeg lyst på noe skikkelig fargerikt blomstrende. F.eks. en halvkort tubekjole.

Jeg har også lyst på en mørk og ledig shorts i tyns stoff med høyt liv.

Gjest lisama - ikke logget inn
Skrevet

Har allerede begynt innkjøpene til våren, og her er listen min:

- basic gensere i pudderfarger og i en maritim stil

- chinos i alle mulig farger

- generellt klær i pudderfarger

Gjest Gjest_chocolate_*
Skrevet

Takk for fine svar!:)

Mye pudderfarger ser jeg. Jeg syns det er utrolig lekkert, men det krever litt brunfarge for at jeg ikke skal se helt vissen ut.. Eller kanskje det kommer an på nyansen av "pudderet"?

Og når jeg sier "vårgarderoben" kan det gjerne være vinter/tidlig vår også, som utover nå:)

Skrevet

Jeg velger pudderrosa, duse pasteller, grått, highwaist, tights (igjen), big-size skjorter, lys turkis (evt. mintgrønn), og trenchcoats. Vil og gå for en olajakke, og en ny dressjakke.

Skrevet

Jeg går for det vanlige - grått og svart, men det blir mye fine pasteller utover våren. Nudetoner er spesielt "hot", så det kan være et godt kjøp dersom du finner en nudetone du kler.

Ellers må jeg nesten reklamere litt for bloggen min, ettersom jeg har postet mye om vårens farger der (med illustrasjoner)

http://manet.blogg.no/

Skrevet

Skal ha camper-sko!!! Eneste jeg kommer på. Blir vel et par nye gensre, og bukser!!!! Acne, kanskje. *ut og shoppe* Shopping kjedelig og ordet "shoppe" er vulgært.

Skrevet
Jeg går for det vanlige - grått og svart, men det blir mye fine pasteller utover våren. Nudetoner er spesielt "hot", så det kan være et godt kjøp dersom du finner en nudetone du kler.

Ellers må jeg nesten reklamere litt for bloggen min, ettersom jeg har postet mye om vårens farger der (med illustrasjoner)

Ville bare si jeg likte bloggen din! :)

Skrevet

Har nettopp kjøpt meg lyse jeans med noen slitte partier og en rocka t-skjorte med nagler som er veldig kule sammen. Ser at trenchcoaten jeg har fra før er veldig trendy nå, det passer meg fint. Jeg kler i utgangspunktet ikke beige så godt, men jeg kombinerer den med topper og skjerf i sterkere farger så jeg ikke blir helt blass i ansiktet. Ser at mint og rosa er farger å satse på fremover, det passer meg godt. Hvitt holder jeg meg unna.

Gjest Sandbekken
Skrevet

jeg likte også bloggen din :) likte veldig godt det at du skriver om kunst også! Har bookmarka siden din!

Ts: Jeg Går vel for en trenchcoat i litt lysere farge enn sort. Jeg har litt for mange jakker i sort.. kansje en skinnjakke også? så en fin i grått på hennes :)

Skjørt, helst higwaist i Lysegrått og pudderfarger.

Ankelboots (?) i sort.

Noe med blomstermønster, har altid likt den trenden <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...