Gå til innhold

"Bar" rygg..hva med BH?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal altså ha en brudekjole som har korsettsnøring i ryggen, og man kan her velge om man vil ha et bakstykke med tøy bak snøringen, eller droppe denne slik at ryggen vises gjennom snøringen. Jeg har litt lyst til sistnevnte, men da kan jeg jo ikke ha BH. De i butikken mente dette kunne være veldig pent, siden korsettet likevel vil gjøre at alt "sitter på plass" :blunke:

Men..så er det dette med undertøyet da..man vil jo gjerne ta seg bra ut under kjolen også, det kommer jo en bryllupsnatt etterpå :briller: Og da er det jo litt stusselig uten BH! Hva syns dere? Finnes det BH-er som ikke vil synes gjennom snøringen bak?

Her er forresten kjolen min..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nydelig kjole, jeg synes du bør ha en liten søt torsolette, jeg....

Den vil ikke synes under der, og gjør samtidig at du får en veldig fin holdning.

Skrevet

Ikke tenk på brullupsnatta som noe stort-da sovner dere helt utslitt etter en laaaaaaaaaaaang dag. :D

Velg bh etter det som blir finest under kjolen-ikke at mannen ser den ide du tar den av for å stupe i seng-eller han allerede sover når du tar den av. :D

Lykke til :D

Skrevet

Åh, herre jemini, for en nyyyydelig kjole!

Skrevet
Åh' date= herre jemini, for en nyyyydelig kjole!

Takk! :D

Gjest Fru Meta
Skrevet
Ikke tenk på brullupsnatta som noe stort-da sovner dere helt utslitt etter en laaaaaaaaaaaang dag. :D  

Å nei da, bryllupsnetter kan være veldig stort :oops: :lol:

Nydelig kjole!! Om du føler deg komfortabel uten BH syns jeg du skal gå for det. Det må jo ikke være sånn at du er bevvist på at du ikke har BH og er engstelig på grunn av det.. Da ville jeg heller hatt stoff bak og ordentlig BH..

Det fins korsetter som kan knytes rundt livet på en eller annen måte. Da vil jo den knytes såpass langt ned at det ikke syns bak. Har aldri prøvd det selv, men jeg har en bekjent som hadde det under sin brudekjole og var veldig fornøyd. Tror hun hadde kjøpt det i en brudesalong.

Lykke til :D

Skrevet

...og dessuten skal du gifte deg på bursdagen min!

Skrevet

Hos Christiane Brudesalong har de et torsolett med dyp skjæring i ryggen som er veldig pent, og som sitter godt.

Jeg brukte det selv og var kjempefornøyd!

Her kan du se det:

http://shop.christiane.no

Skrevet
Men..så er det dette med undertøyet da..man vil jo gjerne ta seg bra ut under kjolen også' date=' det kommer jo en bryllupsnatt etterpå :briller: Og da er det jo litt stusselig uten BH! Hva syns dere? Finnes det BH-er som ikke vil synes gjennom snøringen bak?[/url']

Kan du ikke bare ta deg en tur på badet når du tar av deg kjolen da, og skifte til noe mer sexy...? :kgblunk:

Skrevet

Man kan jo også få kjøpt bh med gjennomsiktige gummi stropper??

Vet ikke hvor, men jeg har sett noen bruke det.

Skrevet

Det at du har sett at det har vært en "gjennomsiktig" gummi-stropp sier vel alt om hvor gjennomsiktige de egentlig er... I tillegg tror jeg ikke de BH'ene er "gjennomsiktig" bak. Bare på skudrene.

Da kan hun vel heller prøve å finne en sånn BH som går rundt skuldrene istedenfor bak ryggen. (dyre undertøysbutikker i England har det).

Skrevet

Jeg tror en torselet ville passet perfekt til den kjolen. De kan du få med stropper på slik at du kan ha det når du bruker undertøyet en annen gang

Skrevet

ta en tur til christiane du -absolutt å anbefale, og det tror jeg går bra på denne kjolen, det er dyp skjæring bak nemlig!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kjøpte mitt torsolett hos Arabella i Oslo. Kjolen min hadde omtrent samme skjæring som din og torsolettet syntes ikke under.

Det ser ut som om kjolen din er todelt så da er det jo ingen sak å ta med seg toppen i undertøysbutikken å prøve seg frem.

Hilsen Lille meg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kjøpte mitt hos Christiane og det var fordi jeg var med en venninne dit som skulle gifte seg. Jeg ble anbefalt det og kjøpte det der og da. Har brukt det masse, både til den lille svarte kjolen og under selskapskjoler.

Det gjør sånn at man ikke får noen skrukker på magen og blir tvunget til å sitte oppreist. Ikke ubehagelig.

Det går langt ned i ryggen også så du kan ha utringende ting. Og dessuten får man et ordentlig løft på puppene. Det er ikke pent å se strapless BH'er som presser puppene nedover.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...