Gå til innhold

Underskjørt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen spørsmål ang. underskjørt jeg, håper noen kan svare :)

1. Går det an å leie underskjørt, eller må man kjøpe dette?

2. Hva ligger disse på i pris?

3. Og, om man kjøper underskjørtet et annet sted enn kjolen, hvordan vet man at det vil se bra ut under kjolen?

4. Kommer de i ulike "vidder" som bestemmer hvor "stort" skjørtet blir (det er det vel bl.a. omkretsen på denne runde "stangen" som bestemmer, eller hva?

5. Hva gjør dere i forhold til underskjørt - kjøper på samme sted der dere kjøpte kjolen, for enkelhetens skyld?

*setter seg pent ned og venter på svar fra de mer erfarne gifteklare* :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har noen spørsmål ang. underskjørt jeg, håper noen kan svare :)

1. Går det an å leie underskjørt, eller må man kjøpe dette?

kan fint leies i de fleste brudesalonger

2. Hva ligger disse på i pris?  

kjøp ca 1000 leie ca 500

3. Og, om man kjøper underskjørtet et annet sted enn kjolen, hvordan vet man at det vil se bra ut under kjolen?

du finner ut hva som passer når du prøver kjolen, ellers får du bare ta med deg kjolen din...

4. Kommer de i ulike "vidder" som bestemmer hvor "stort" skjørtet blir (det er det vel bl.a. omkretsen på denne runde "stangen" som bestemmer, eller hva?

de kommer i ulike vidder, enkelte kan du også regulere. Noen har spiler du kan ta ut og inn mens andre har rehgulerbare rockeringer. Noen er ikke regulerbare i det hele tatt. Husk å prøve og sitte i det.

5. Hva gjør dere i forhold til underskjørt - kjøper på samme sted der dere kjøpte kjolen, for enkelhetens skyld?

jeg har ikke bestemt meg ennå, men jeg skal ihvertfall kjøpe og ikke leie

*setter seg pent ned og venter på svar fra de mer erfarne gifteklare* :P

*Eksperten Tex har uttalt seg igjen*

Skrevet
mens andre har regulerbare rockeringer.

Rockeringer? For et treffende navn! :hoho:

Skrevet

Enig i Texs svar. Selv skal jeg mest sannsynlig leie underskjørt hvor jeg har kjøpt kjolen. Her (Brudekjolen på Egeertorget) leier ut disse til 350 kr sist jeg spurte.

Skrevet

Jeg fikk låne underskjørtet gratis der hvor jeg kjøpte kjolen. De tok ellers 250,- for leie av underskjørtet.

Ellers så har Tex svart på resten av sprm, så jeg hopper over å svare på de jeg også :ler:

Skrevet

hos christiane: 1400 (ca) å kjøpe, 400 å leie

hos Kristins (i Lillesand): 500 å kjøpe, 250 å leie.

Jeg kjøpte til 500, og da var det en ring/spile i underskjørtet -og kjolen satt pent den!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...