Gå til innhold

tredemølle

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_linda_*
Skrevet

Jeg trener på 3T i Trondheim. Nettopp meldt meg inn:)

Prøvde tredemøllen i går, og opplevde at når 60 min var gått, slo møllen seg av av seg selv. Er dette noe jeg må stille inn selv?

Vil ha noen minutters oppvarming med gåing, for deretter å jogge i 60 min, og så noen minutters nedtrapping med gåing. Da var det litt slit at den slo seg av etter en time, og jeg måtte starte den igjen, for så å jogge de siste minuttene og så gå litt. Kom jo helt ut av rytmen!

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trolig har du vel valgt et forhåndsinnstilt program??

Jeg har to forskjellige møller hjemme og dersom jeg bare starter de og trykker pluss på økning av fart eller velger 8, 10 etc så løper jeg til jeg selv stopper den. Jeg har ofte økter over en time og jeg har aldri opplevd det du sier så jeg tipper du har tastet feil i utgangspunktet, medmindre det er så stor pågang på møllene selvsagt at senteret har valgt å stenge de etter en time?? Det høres jo merkelig ut i så fall...

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg trener på SATS. Max tid på programmene eller "quick starten" er tydeligvis 60 minutter her også.

Jeg bruker å ta "quick start" også stille opp til ønsket hastighet for oppvarming og varmer opp x antall minutter. Deretter stopper jeg maskinen også velger jeg program eller manuell. Max varighet er 60 minutter. men om jeg vil løpe mer, så starter jeg bare programmet på nytt når de 60 minuttene er over(da løper jeg på "stedet" i påvente av at møllen starter igjen). Blir jo et lite minutts opphold da, men det får bare være.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...