Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg litt dum... men jeg får ikke ut piercingen i navlen... lurer på om den er grodd helt fast eller om jeg bare ikke skjønner teknikken. Har aldri tatt den ut før...

Skiftet ring et år etter at jeg tok den, men da ordnet de det på piercing studioet, og det er nå 11 år siden.

Det er en helt vanlig ring, med en sånn bitteliten kule som sitter i skjøten. SKal jeg skru på kula eller bare dra den fra hverandre... noen som kan hjelpe? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Tror du skal skru... Men er ikkje sikker, har ikkje piercing der sjøl :gjeiper:

Skrevet

Dersom det er en ring du har i navlen funker det ikke å skru. Du må på en måte dra de to endene i ringen fra hverandre, for kulen i skjøten er ikke skrudd på. Den er på en måte ''presset'' mellom endene på ringen.

Det var ihvertfall slik min ring funket. :sjenert:

Skrevet
Dersom det er en ring du har i navlen funker det ikke å skru. Du må på en måte dra de to endene i ringen fra hverandre, for kulen i skjøten er ikke skrudd på. Den er på en måte ''presset'' mellom endene på ringen.

Jupp, det er sånn de fleste piercingringene med kule er.

Skrevet

Min ring hadde en kule som skulle skrues på, også fikk du dra ut ene enden.

Gjest ~Fantabulous_kitten~
Skrevet (endret)

Heisann!

En venninne av meg hadde en slik piercingring i underleppa, og ettersom hun absolutt ville bytte den ut en lørdagskveld hvor piercingshappa var stengt, endte det med at jeg kjørte på Clas Ohlson og kjøpte to små tenger, som vi brukte til å løsne ringen fra kula.

Jeg vil anbefale deg å dra innom et studio, så kan de hjelpe deg :)

Vil bare legge til at den ringen hun hadde satt så hardt mot kula at to voksne menn som prøvde ikke klarte å løsne den. Så det med tengene var siste "desperate" utvei.

Endret av ~Fantabulous_kitten~
Gjest Catwoman
Skrevet

takk for svar.

Jeg som er ts, var ikke logget inn da jeg skrev hovedinnlegget bare.

Drar innom på piercing studioet på torsdag for da er visst han som tar piercing på jobb fikk jeg beskjed om. har prøvd å bende ut ringen selv, men tror det ender meg at jeg river hele greia tvert av, så det er nok bedre at noen som kan det gjør det.

Dumt at sånne ringer ikke er laget sånn at det er litt enklere å ta den ut selv.

Skrevet

ja min også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...