Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 Spørsmålet mitt er ganske greit...jeg lurer på hva kan man forvente på date nr 2?? Da tenker jeg...bør man ta opp team om jeg/han er interesert i noe mer, bør man forvente et kyss hvis han er interesert, eller er det bare lek og morro? Jeg har en fyr jeg skal på date nr 2 med... hatt kontakt på msn hele høsten og hadde date nr 1 i desember Trenger jeg å si at ejg er svært begeistret for denne mannen:) vi har kontakt ca hver dag enten på sms eller msn og jeg hadde vært i himmelen hvis det var gjensidig :rødme: Det er bare det at jeg er ikke gira på å ta dette opp med han, dels pga at jeg ikke har det travelt og fordi jeg ikke har lyst til å skremme vettet av han med slike personlige spørsmål.... Derfor folkens...hva forventer dere på date nr 2 hvis stemningen er god og kjemien mellom dere er topp?? Supert med noen synsinger fra det norske folk hilsen betatt og litt sommerfugler i magen
Snipa Skrevet 25. januar 2010 #2 Skrevet 25. januar 2010 hva forventer dere på date nr 2 hvis stemningen er god og kjemien mellom dere er topp?? Tja... jeg hadde forventet sex rett og slett. Så mye og så lenge som mulig.
Gjest Gjest_maja_* Skrevet 25. januar 2010 #3 Skrevet 25. januar 2010 spørs jo helt på hva dere skal, da. om dere skal være hjemme eller på byen. Men hvis dere har kjent hverandre så lenge og det har vært noe der lenge, så hadde jeg nok forventet i hvert fall et kyss. Kanskje bli invitert inn til han eller du inviterer han inn. Så får man slappe av litt mer hjemme hos den ene (det gjør i hvert fall jeg) og kose mer =) Men kanskje vente med sex? Ville kanskje gjort det om jeg virkelig likte han. Da har man alltids tid til det senere. Men ikke spør om følelser og sånt enda. Selv om dere har snakket mye på msn og sms så er det ikke det samme som å bli kjent ansikt til ansikt, så dere må finne ut litt mer hvordan det går mellom dere i samme rom, vil jeg si. Bare kos deg og slapp av =)
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2010 #4 Skrevet 25. januar 2010 spørs jo helt på hva dere skal, da. om dere skal være hjemme eller på byen. Men hvis dere har kjent hverandre så lenge og det har vært noe der lenge, så hadde jeg nok forventet i hvert fall et kyss. Kanskje bli invitert inn til han eller du inviterer han inn. Så får man slappe av litt mer hjemme hos den ene (det gjør i hvert fall jeg) og kose mer =) Men kanskje vente med sex? Ville kanskje gjort det om jeg virkelig likte han. Da har man alltids tid til det senere. Men ikke spør om følelser og sånt enda. Selv om dere har snakket mye på msn og sms så er det ikke det samme som å bli kjent ansikt til ansikt, så dere må finne ut litt mer hvordan det går mellom dere i samme rom, vil jeg si. Bare kos deg og slapp av =) tusen takk for svar:) jeg tror ikke jeg kommer til å ta det opp nei...skal bare ha det hyggelig og så skjer det som skjer...! Min nye teori etter siste brudd er at skjer det så skjer det! hvis en fyr er interesert så tar han initiativ så lenge du viser at du er interesert ¨på en litt søt og sjarmerende måte med små vink og flørte litt seff:)
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2010 #5 Skrevet 25. januar 2010 Jeg ville nok ikke kysset noen alt på andre daten. Det er noe jeg føler må sitte mye lenger inne hos en person hvis man skal ta ham seriøst, hvis ikke kan man jo nesten gå ut fra at han kysser alle og enhver.
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2010 #6 Skrevet 26. januar 2010 Jeg ville nok ikke kysset noen alt på andre daten. Det er noe jeg føler må sitte mye lenger inne hos en person hvis man skal ta ham seriøst, hvis ikke kan man jo nesten gå ut fra at han kysser alle og enhver. nei jeg ser den! men jeg føler jeg kjenner han ganske godt etter hvert og at hvis han hadde kysset meg så hadde det vært helt greit:) hadde han kysset meg så hadde jeg bare fått bekreftet at han liker meg og! det er liksom ikke sånn at det var andre gang vi møttes og at han var en totalt fremmed. Har kjent/ visst om han i ca 6 år..så... hadde han spurt om vi skulle blitt kjærester så hadde jeg muiligens sagt ja.trorjeg... Så jeg er der hvis dere skjønner:)
aficionado Skrevet 27. januar 2010 #7 Skrevet 27. januar 2010 Herregud så vanskelig damer gjør det av og til. Om du kysser ham, ligger med ham eller ikke gjør nok ikke den store forskjellen i det lange løp. Er det klaff, så er det klaff. Hvis han dumper deg etter å ha hatt sex på andre date, hadde han dumpet deg om han ikke fikk seg noe før etter den tiende daten. Ta det som det kommer, og følg hjertet. Har du lyst til å la deg kysse, la deg kysse.Har du lyst på mer, ta mer. Har du ikke lyst til noe, ikke gjør noe. Så enkelt er det faktisk. Hvis dere er en match, så går det veien uansett, bare du er deg selv.
I Grosny Skrevet 27. januar 2010 #8 Skrevet 27. januar 2010 Spørsmålet mitt er ganske greit...jeg lurer på hva kan man forvente på date nr 2?? Da tenker jeg...bør man ta opp team om jeg/han er interesert i noe mer, bør man forvente et kyss hvis han er interesert, eller er det bare lek og morro? Jeg har en fyr jeg skal på date nr 2 med... hatt kontakt på msn hele høsten og hadde date nr 1 i desember Trenger jeg å si at ejg er svært begeistret for denne mannen:) vi har kontakt ca hver dag enten på sms eller msn og jeg hadde vært i himmelen hvis det var gjensidig :rødme: Det er bare det at jeg er ikke gira på å ta dette opp med han, dels pga at jeg ikke har det travelt og fordi jeg ikke har lyst til å skremme vettet av han med slike personlige spørsmål.... Derfor folkens...hva forventer dere på date nr 2 hvis stemningen er god og kjemien mellom dere er topp?? Supert med noen synsinger fra det norske folk hilsen betatt og litt sommerfugler i magen En gang dumpet jeg ei dame fordi det ikke hadde blitt noe klining på 7 dater. Jeg turte ikke , fordi jeg ikke hadde tillitt til hennes fysiske tiltrekning til meg. Gi han en real klem når dere møtes, og nyt den klemmen fullt ut. La den klemmen utvikle seg til ett grådig kyss.
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2010 #9 Skrevet 27. januar 2010 En gang dumpet jeg ei dame fordi det ikke hadde blitt noe klining på 7 dater. Jeg turte ikke , fordi jeg ikke hadde tillitt til hennes fysiske tiltrekning til meg. Gi han en real klem når dere møtes, og nyt den klemmen fullt ut. La den klemmen utvikle seg til ett grådig kyss. hva mener du med "fordi jeg ikke hadde tillitt til hennes fysiske tiltrekning til meg."??
Snipa Skrevet 27. januar 2010 #10 Skrevet 27. januar 2010 hva mener du med "fordi jeg ikke hadde tillitt til hennes fysiske tiltrekning til meg."?? Fordi han ikke var sikker på om hun ville ha han?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå