Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Angst!!

Jeg poket konen til elskeren min ved et uhell..

Var inne på profilen hennes å snek, og kom borti poke.

Går det ann å ta poket tilbake??? Får helt panikk no..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ojsann..Nei det går nok ikke an å trekke den tilbake.

Lykke til med diverse forklaringer!

Gjest Blondie65
Skrevet

Poetic justice!

(og hvordan i all verden man poker noen ved et uhell forstår jeg ikke ...)

Skrevet

Føler en blanding av avsky og hat for at du er utro, men samtidig synes jeg det er flott at du røper at du snoker på profilen hennes, kanskje hun nå kan finne ut hva dere driver med og komme seg ut av et forhold basert på utroskap.

Skrevet

Lamebook-materiale. Ta gjerne bilder når hun sender deg en melding og spør hvem du er og hva du vil. Jeg håper for øvrig hele greien blir nøstet opp og eksploderer i ansiktet ditt - du er ikke bare dum, du er også en utro drittkjerring.

Skrevet
Poetic justice!

(og hvordan i all verden man poker noen ved et uhell forstår jeg ikke ...)

Det er en sånn poke knapp rett under profilbilde hennes, jeg satt med fingeren på musa, og kom borti.. Såg ikke at pekeren var der en gang. Vanligvis når jeg poker venner må det bekreftest, men det måtte jeg ikke no.

Gjest Gjest_kafka_*
Skrevet

Blokker henne med en eneste gang!!! NÅ!

Jeg vet ikke om det tar tilbake pkinga, men google "how to unpoke someone on facebook"! eller noe sånt. Men for all del, blokker henne nu med en gang.. så er det gjort ihvertfall!

Lykke til videre.

Skrevet
Jeg er ikke utro, er singel.

Du er en homewrecker, det er det du er.

Gjest Gjest_hehe_*
Skrevet

hehe får ikke håpe hun er her inne på KG og leser og klare og legge 2og 2 sammen da :popcorn: mohahahah

Skrevet
hehe får ikke håpe hun er her inne på KG og leser og klare og legge 2og 2 sammen da :popcorn: mohahahah

Kanskje det er nettopp det hun egentlig håper på...

Da hadde det vel gått fortgang i et brudd, muligens...

Skrevet

Uff, får ikke håpe det..

Skrevet
Kanskje det er nettopp det hun egentlig håper på...

Da hadde det vel gått fortgang i et brudd, muligens...

Du mener den utro mannen hadde fått panikk og brutt med elskerinnen? Det er som regel den veien det går, det er bare et fåtall som bryter med kona og flytter inn hos elskerinnen..... :fnise:

Skrevet

:skratte:

priceless om hun er her inne!

Gjest Gjest_Sofia_*
Skrevet
:skratte:

priceless om hun er her inne!

Jeg er ingen dreven Facebook bruker men hvorfor skal kona få mistanke om at du står i med mannen hennes fordet om du poket henne ???

Skrevet
Jeg er ingen dreven Facebook bruker men hvorfor skal kona få mistanke om at du står i med mannen hennes fordet om du poket henne ???

Kan jo være hun spør mannen sin om han kjenner til den kvinnen som poket henne på FB. Hvis hun også er her på KG så faller kanskje noen brikker på plass. Jaja.

Skrevet

håper for hennes del at hun oppdager hva dere driver med, for det er rett og slett forkastelig.

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet
Du er en homewrecker, det er det du er.

Jepp.

Og ts: HAHAHA. :ler:

Godt gjort, håper ho finner ut av tingene som skjer bak ryggen hennes, gir dritt-mannen ein fot i ræva og ut døra, og gir deg ein god velfortjent omgang juling. :)

Skrevet

Hm. Hva med HAM da, når han finner ut at elskerinna har poket kona? Han må jo tro at det er gjort med vilje!

Skulle nesten ønske historien er sann jeg! :fnise:

Skrevet
Hm. Hva med HAM da, når han finner ut at elskerinna har poket kona? Han må jo tro at det er gjort med vilje!

Skulle nesten ønske historien er sann jeg! :fnise:

...er kona til elskeren på ts sin venneliste? :gjeiper: Eller kan man poke uten å være på lista?

Dette kan jo bli forviklingar - men det er vel mest sannsynlig et troll som leker seg :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...