Gå til innhold

Har du lett for å sove andre steder?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kan sove overalt...

På buss, tog, fly, på en benk på flyplasser... U name it! Altså på reiser så sover jeg gjennom hele greia.

Er jeg alene, eller er det flere som meg.. ?

Videoannonse
Annonse
Gjest anonymest av alle
Skrevet

Du er ikke alene.

Kan sove omtrent hengende oppned fra taket. Når som helst, hvor som helst. Nesten :fnise:

Skrevet

Jeg er ikke sånn, men det kommer an på hvor sliten jeg er. Om jeg for eksempel har reist i en uke eller to (interrail, storbyferie) har jeg gjerne bygd opp såpass mye søvnunderskudd at jeg i hvert fall sover godt på buss, tog og fly. Men ellers bruker jeg gjerne flere timer på å sovne på nye steder, og en og annen natt uten søvn er mer sannsynlig.

Gjest Gjest_kine_*
Skrevet

Jeg har kjempeproblemer med å sove andre steder enn min egen seng. Dette gjelder også besøk hos andre, og å sove på buss er helt uaktuelt.

Jeg må ha det helt stille og helt mørkt for å kunne sove.

Skrevet

Jeg har veldig lett for å sove andre steder.

Skrevet

Jeg sliter med å sove sittende, men så lenge jeg får strekt ut kroppen kan jeg sove hvor som helst og når som helst. En toseter på tog eller fly kan funke, men ikke over like lang tid. En rad med tre flyseter, eller gulvet mellom seteradene på tilsvarende fly, gulvet på flyplasser osv. - ikke noe problem. Husker jeg sov mye lent over pulten på videregående, men vet ikke om det hadde funket like godt nå.

Gjest Fropessor Snurre
Skrevet
Husker jeg sov mye lent over pulten på videregående, men vet ikke om det hadde funket like godt nå.

Jeg kan sove utmerket over en pult eller noe lignende på Blndrn. Sover generelt som en stein hvor som helst. Sittende er heller ikke noe problem hvis jeg kan strekke bena ut. *Snork*

Skrevet

Fint å høre at det ikke er bare meg. :

P

Skrevet

Etter en lengre backpackertur kan jeg sovne hvor som helst, når som helst. Sover nesten bedre på en overfylt, bråkete, støvete buss enn en hard seng ;)

Skrevet

Jeg sovner aldri i bil, på buss, tog, fly, osv. Veldig irriterende da samboeren min sovner med en gang han setter seg :sur:

Hvis jeg har et alvorlig søvnunderskudd kan jeg sovne, men det har kanskje skjedd 2 ganger på 10 år tenker jeg.

Skrevet

Kan sove overalt jeg, bare jeg er trøtt nok.

Skrevet

Sover svært dårlig alle andre plasser enn min egen seng :( Kan godt lukke øynene på buss, bil, tog, fly osv, men blir aldri helt borte og får med meg alt som skjer rundt meg.

Når jeg sover hos andre eller på hotell, blir det mye oppvåkning om natten, så ingen plasser er som hjemme. Der kan jeg sove som en stein på sofaen :)

Gjest SmallTalk
Skrevet
Jeg kan sove overalt...

På buss, tog, fly, på en benk på flyplasser... U name it! Altså på reiser så sover jeg gjennom hele greia.

Er jeg alene, eller er det flere som meg.. ?

Høres ut som meg, det. Sover meg gjennom take off, landing, bussturer, bilturer, venting på flyplassen, i auditoriene på skolen osv. Kan ikke si at det gjør meg noe... :)

Skrevet

Jeg sovner også overalt. Ikkeno problem det, men det er ikke så kult at jeg snorker...

Skrevet

Jeg får omtrent ikke sove i min egen seng engang, så jeg sliter veldig(!) med å få sove andre steder. Å være på (overnattings)besøk er temmelig håpløst.

Jeg synes imidlertid det er veldig deilig å slappe av/sove i baksetet på en bil som kjører, og er jeg trøtt nok sovner jeg overraskende fort her. Båt funker også!

Gjest spurvemann
Skrevet

I teateret, i operaen, i kirka, og (pinligst av alt) :sukk: på foreldremøter... :natti:

Skrevet

Jeg kan også sovne overalt, som på buss, tog, fly, på skolen osv. Men skal jeg sove i en seng er jeg avhengig av nok puter for å få sove, en pute er aldri nok.

Skrevet

Jeg har ikke problemer med å sovne på bussen ol. Men i fremmede senger og rom sliter jeg mer.

Skrevet

Sånn halvveis, jeg sovner lett i bil/fly/buss, men ikke i forelesningssalen heldigvis :) Men det har skjedd...

Skrevet

Det er bare to sted jeg sover godt, og det er i min egen seng, og på Kielferga.

Jeg klarer ikke sove på dagtid, uansett hvor trett jeg er, og sover ikke i bil, på fly, på toget, og sover dårlig når jeg overnatter hos andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...