Gå til innhold

hvordan gikk du/dere frem i et nytt potensielt forhold?

Gjest Gjest_nysgjerrig_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_nysgjerrig_*

ikke at det finnes noen fasit og alle er forskjellige, er bare nysgjerrig på hvordan andre har gjort det :)

hvor lang tid brukte dere før dere ble kjærester?

gikk det fort eller sakte?

hvor ofte var dere sammen i den tiden, altså overnatting og ellers være sammen?

gikk det lang tid før dere fikk følelser for hverandre?

tok det lang tid før sex?

grunnen til at jeg spør også er fordi jeg har truffet en mann siden før jul og vi gikk litt fort frem i begynnelsen, og bestemte oss for og ta ting mer med ro.

men nå sover vi over hos hverandre kanskje en gang i uka, jeg spør om han vil ligge over men han sier nei.

vi har ikke hatt sex noe særlig, bare noen ganger og kanskje med en ukes mellomrom noe jeg synes er ergelig egentlig siden jeg har kjempelyst på han, men han vil ta den biten også mer med ro.

når jeg spør hvor han er følelsesmessig så sier han at han liker meg. når vi er sammen så prater vi og koser oss, men det er ikke så mye kosing og kyssing o.l. som jeg kanskje kunne tenkt meg, og som jeg kanskje er vant med også.

det er sikkert bare sånn han er da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_gjest_*
ikke at det finnes noen fasit og alle er forskjellige, er bare nysgjerrig på hvordan andre har gjort det :)

hvor lang tid brukte dere før dere ble kjærester?

gikk det fort eller sakte?

hvor ofte var dere sammen i den tiden, altså overnatting og ellers være sammen?

gikk det lang tid før dere fikk følelser for hverandre?

tok det lang tid før sex?

grunnen til at jeg spør også er fordi jeg har truffet en mann siden før jul og vi gikk litt fort frem i begynnelsen, og bestemte oss for og ta ting mer med ro.

men nå sover vi over hos hverandre kanskje en gang i uka, jeg spør om han vil ligge over men han sier nei.

vi har ikke hatt sex noe særlig, bare noen ganger og kanskje med en ukes mellomrom noe jeg synes er ergelig egentlig siden jeg har kjempelyst på han, men han vil ta den biten også mer med ro.

når jeg spør hvor han er følelsesmessig så sier han at han liker meg. når vi er sammen så prater vi og koser oss, men det er ikke så mye kosing og kyssing o.l. som jeg kanskje kunne tenkt meg, og som jeg kanskje er vant med også.

det er sikkert bare sånn han er da?

Vel, jeg er litt i samme situasjon som deg, så egentlig håper jeg du får noen svar her.

Har kjent han siden tidlig i høst, men ting tok ikke av før i slutten av november. nå antar jeg at vi er kjærester, i hvert fall har han introdusert meg som det til barnet hans som spurte han direkte ut :) Det er jo koselig. Vi hadde vel sex etter å ha møttes et par-tre ganger, da føltes det bare riktig. Vi er begge voksne og hadde ikke noe å tape på det, bortsett fra å bli følelsemessig skuffet selvsagt om det ikke blir noe mer.

Vi bor et stykke fra hverandre, og har begge barn, så det er ikke så lett å treffes. Men vi sees vel et par ganger i uka, og da overnatter vi hos hverandre. Koser masse, og det som hører med... :rødme: Han er veldig glad i å bare kose, og det setter jeg veldig stor pris på.

Jeg synes fremdeles det er litt vanskelig å prate om følelsene mine med han, men jeg regner med at det går seg til etterhvert som vi blir tryggere på hverandre. Jeg er i hvert fall utrolig forelsket, men har ikke fortalt han det med rene ord, faktisk. Men han forstår det nok...Jeg fikk vel følelser for han ganske fort (etter det andre/tredje møtet kanskje?), hva han tenker er det ikke så godt å si noe om. Jeg savner han konstant når vi er fra hverandre, og tenker på han omtrent hele døgnet...

Fortsatt er det så tidlig at vi ikke har møtt hverandres familier/venner. Jeg håper det skjer om ikke så veldig lenge, men det må komme litt naturlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_jente_*

jeg er singel nå, men kan svare hvordan det gikk for seg med eksen min. vi møttes på vors, møttes igjen helgen etter, så date to ganger den uken, møttes igjen helgen etter og ble sammen da. vi hadde sex den natten vi ble sammen. det gikk superfort med oss, men fungerte veldig fint. synes egentlig det var veldig greit å få det avklart med en gang, så slipper man å lure...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest gabriela

Med eksen min gikk det veldig raskt frem. Besøkte han omtrent daglig i to uker, og overnatta for første gang etter fest etter det. Etter det ble vi sammen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte kjæresten min i høst. Fra den dagen vi begynte å date, så tok det 2 uker før vi ble sammen. Vi møttes ofte 2-4 ganger i uka den første tiden, både når vi datet og etter at vi ble sammen. Vi fikk begge fort følelser for hverandre og sa til den andre og. Det med overnatting tok litt lengre tid. Føltes ikke helt naturlig med en gang. Likte egentlig at vi brukte god tid på å bli kjent med hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med dere små jenter og tidsperspektiv? Skulle tro dere var hunder uten tidspegrep!

"grunnen til at jeg spør også er fordi jeg har truffet en mann siden før jul og vi gikk litt fort frem i begynnelsen, og bestemte oss for og ta ting mer med ro."

Jeg vet ikke med deg men "før jul" er for meg max 2 måneder siden, og dersom dere måtte bremse ned på så kort tid tror jeg det er noe fundamentalt galt med speedometeret dere har innebygd!

Men du er vel ute etter nok "jeg og min type" svar som skal peke mot en fasit;...mot normalt!

Herregud! Enkelte mennesker burde vært født med bruksanvisning. :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det med dere små jenter og tidsperspektiv? Skulle tro dere var hunder uten tidspegrep!

"grunnen til at jeg spør også er fordi jeg har truffet en mann siden før jul og vi gikk litt fort frem i begynnelsen, og bestemte oss for og ta ting mer med ro."

Jeg vet ikke med deg men "før jul" er for meg max 2 måneder siden, og dersom dere måtte bremse ned på så kort tid tror jeg det er noe fundamentalt galt med speedometeret dere har innebygd!

Så enig, så enig. I min verden har man gått i overkant fort frem hvis man har vært i køya med en fyr etter bare to måneder. Men her på forumet virker det som folk synes de går langsomt frem hvis de venter til andre daten :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så enig, så enig. I min verden har man gått i overkant fort frem hvis man har vært i køya med en fyr etter bare to måneder. Men her på forumet virker det som folk synes de går langsomt frem hvis de venter til andre daten :ler:

så du er sparsom med å komme deg opp på hesten? To måneder?!?!?!?!

har det noensinne vært en fyr som har ventet så lenge? han må være perfekt. Dog tror jeg ikke at han hadde klart å holde seg unna andre jenter imens...Vi er visstnok seksuelle vesner var det en som sa. kan ha noe med det å gjøre. en annen grunn kan være at man er jomfru/ikke har pult så mye og synes det går tregt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk veldig fort med min forrige kjæreste (det skal sies at vi var sammen på ungdomsskolen også, og nå er vi i 20 årene). Hadde ikke sett hverandre på årene i mellom..

Men det gikk sånn:

Vi begynte å prate sammen på facebook, så msn. Gjorde det en liten stund. Han inviterte meg til hytta si, en dag jeg var i nærheten. Jeg tenkte: Hvorfor ikke bli noen timer. Ble der en helg. Så ble han med meg hjem for jeg måtte jobbe, og var hos meg noen dager, før han dro helt hjem (4 timer unna). Etter to dager kom han tilbake igjen og var hos meg en uke og så fant vi vel ut at det var på tide å kalle oss kjærester. Veldig enkelt og veldig koselig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...