Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2010 #1 Skrevet 24. januar 2010 Hei! Tenker på å bygge hus. Noen som vet hva det vil koste å bygge et slikt hus: http://www.finn.no/finn/realestate/object?...9iadnRUzQ576634 Blir svært takknemlig hvis noen har peiling, tenker bare sånn ca, ikke 100 proent konkret. Ha en flott start på uken!
Gjest SmallTalk Skrevet 24. januar 2010 #2 Skrevet 24. januar 2010 Tenker du på prisen kun på huset eller hus + tomt? Dette huset har en teknisk verdi på 11 mill, dvs at det er estimert at det vil koste ca 11 mill å bygge dette huset etter dagens standard. Men om dette er rene byggekostnader eller kostnader til både bygging og tomta aner ikke jeg.
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2010 #3 Skrevet 25. januar 2010 Tenker du på prisen kun på huset eller hus + tomt? Dette huset har en teknisk verdi på 11 mill, dvs at det er estimert at det vil koste ca 11 mill å bygge dette huset etter dagens standard. Men om dette er rene byggekostnader eller kostnader til både bygging og tomta aner ikke jeg. Ja tusen takk! Men hvordan fant du dette? Sto det der? Tenkte egentlig mest på rene byggekostnader, ikke tomt.
Gjest SmallTalk Skrevet 25. januar 2010 #4 Skrevet 25. januar 2010 Her. På salgshjemmesiden til eiendommen.
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2010 #5 Skrevet 25. januar 2010 Her. På salgshjemmesiden til eiendommen. Okei takk. Hmmmm. Jeg forstår altså at man mest sannsynelig kan bygge et slikt prangende hus for rundt 9-10 mill hvis man kutter ut design-bad, jacuzzi etc. Trodde faktisk det ville være dyrere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå