Gjest Gjest_siv_* Skrevet 24. januar 2010 #1 Skrevet 24. januar 2010 Jeg tror jeg har tråkka i salaten nå. Klarte å bestille en Nokia i 2000-serien. Sim-kortet mitt er nå i en Nokia fra 6000-serien. Jeg ser det er veeeeldig lite og merket "micro".. Noen som vet om dette fungerer på Nokia 2630??
feuerstein Skrevet 24. januar 2010 #2 Skrevet 24. januar 2010 Det du beskriver er nok ikke et simkort, men et minnekort. Simkortet har samme type brikke som bankkortet ditt, og er såvidt jeg vet standard på tvers av alle gsm-telefoner. Minnekortet er tydeligvis microsd, det vil såvidt jeg vet ikke gå i en 2630, da 2630 ikke har minnekortleser (tror jeg).
Gjest Gjest_Svein_* Skrevet 26. januar 2010 #3 Skrevet 26. januar 2010 Det du beskriver er nok ikke et simkort, men et minnekort. Simkortet har samme type brikke som bankkortet ditt, og er såvidt jeg vet standard på tvers av alle gsm-telefoner. Minnekortet er tydeligvis microsd, det vil såvidt jeg vet ikke gå i en 2630, da 2630 ikke har minnekortleser (tror jeg). Hmm,,, dette har jeg aldri hørt om! Må sjekkes!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå