Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har vi forsøkt i 2 år. 6 måneder først, uten å tenke på EL og slikt, 6 måneder senere med EL-tester, så kjøpte meg meg babycomp, og legger min fulle og hele tillit til den. Legen min er den treigeste i verden - jeg og samboeren har testet oss, men svarene venter på seg. Jeg skal bli henvist til spesialist, men det hjelper ikke meg før jeg faktisk er blitt henvist.

Min samboer ønsker dette like mye som meg, men han er vel ikke så alt for glad i min emosjonelle side. Derfor vil han helst ikke prate om det, men gjør så godt han kan når jeg trenger han.

Nå er det 3 dager til IKM og jeg går i annehvert minutt: jeg er ikke gravid - og i neste: jeg er kanskje gravid allikevel..

I'm going crazy - og jeg vet, til onsdag, går jeg rundt med menssmerter, som hele dagen minner meg om, og håner meg: "Haha, du fikk det ikke til denne gangen heller"!

Trøstende ord, tips og triks for å overleve dette, mottas med takk..!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lykke til!!

har desverre ingen tips til overlevelse teknikker. men jeg håper for deg!

Skrevet
lykke til!!

har desverre ingen tips til overlevelse teknikker. men jeg håper for deg!

Takk for det :-)

Trengte nok å få ut litt "steam" i går.

2 dager igjen til IKM i dag!

Skrevet

Vi har vært prøvere i 3 år... det går, men frustrasjonen og skuffelsen er til tider gnagende :roll:

:klem:

Skrevet

har også vært prøver i langt over 2 år. I januar satt spiren på den naturlige måten så ikke gi opp! :)

Skrevet

Hvordan gikk det da Testing123???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...