Gå til innhold

parkas til min mann

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_hei_*
Skrevet

hei :)

jeg er altså på leten etter en fin parkas til min kjære som snart har bursdag. jeg er ute etter en parkas, som både er varm/praktisk og fin (altså som kan brukes til hverdags og festligheter). den kan gjerne ha pels på hetten, det synes jeg er fint. ser helst at den er i svart, da dette er litt mer tidløst og passer til alt.

jeg har tittet rundt i butikkene, men alle er jo utsolgt om dagen...er vel litt sent ute, er nok spesielt pga. kulden den siste tiden.

kjære bryr seg ikke om merker og slikt, og det gjør heller ikke jeg, så trenger feks. ikke være canada goose (de er jo også altfor dyre), men jeg må innrømme at jeg synes disse jakkene er fine, så bruk gjerne disse som referanse.

så mitt spm. er; hvor kan jeg finne dette? kan eventuelt kjøpe over nett også, men det kan bli litt vanskelig mtp. strl og byttemuligheter. men legg gjerne igjen link til noe over nett, jeg er åpen for alt, og siden alt er utsolgt har jeg kanskje ingen valg..

ps. jeg bor i oslo, men ikke la dette påvirke ditt svar :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_hei_*
Skrevet

TS her,

på forhånd tusen takk for din hjelp!! :)

Skrevet

Jeg ville sjekket sånt som Timberland, Gant, kanskje Marlboro Classics... mye er nok utsolgt eller utplukket i størrelser, men er du heldig kan det godt hende du finner en jakke på salg. Carlings og sportsbutikker kan også være verdt å se innom.

Skrevet

Kjenner til problemstillingen med å være litt sent ute. Jeg kjøpte meg ny Bergans dunjakke forrige uke, og da var selvfølgelig sprengkulden over, he he...

Mye er nok utsolgt i butikkene, og de tar heller ikke inn nye vinterjakker nå, jeg var selv litt skeptisk til å bestille på nettet, men jeg fant en butikk på Lillestrøm som var veldig grei. Man bestiller det man vil ha, og kan selv komme ut og hente varene i butikken når de har kommet. Jeg fikk min to dager etter bestilling! :)

Betalte 3500 kr for en Bergans Lava Lady down dunjakke, veldig fin, ser ikke ut som en dunjakke i det hele tatt, parkas look, de har den til menn også, men vær obs på at butikken har veldig mye Bergans.

Verdt å ta en kikk kanskje? :)

http://www.amfibi.no/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...