Gå til innhold

ønsker et barn til, kan antagelig ikke få flere barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sååå lyst på et barn til.

Vi fikk barn for 6 år siden, ved hjelp av prøverør, klaffet på første forsøk. Vet ikke helt hvorfor jeg ikke fikk til å bli gravid, men skylles iallefall mye sammenvoksninger, men egglederene er ikke tette, viste røntgen. Hadde eggløsning, da iallefall. Egentlig har vi bestemt oss for å ikke få flere barn, jeg er i perioder veldig syk, kronisk sykdom, mye sykehus. Men nå tenker jeg, hva om jeg slutter på ppiller...TENK OM D HADDE KLAFFET. Antagelig bare drømmetenkning, men..Jeg går ikke på p-piller for prevansjon, men for å holde litt styr på menstruasjon, den er veldig uregelmessing. Kanskje jeg skal slutte, men da vet jeg at jeg hver mnd vil håpe så inderlig, og bli så skuffet. Prøvde jo en god stund før prøverørbehandlingen og husker hvor deppa jeg ble når tante rød kom hver eneste mnd. Vet med meg selv at jeg kommer til å bli veldig opphengt i drømmen..Derfor bør vi kanskje bare droppe d. Så slipper jeg bli så trist. Tror ikke prøverør er et alternativ for oss en gang til.

Dette innlegget ble bare surr, men likevel, om noen har lyst til å svare, gi råd, så blir jeg glad!!

Takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke noen vettuge råd å gi ettersom jeg ikke har vært i noen slike situasjoner, men jeg vil bare gi deg en :klemmer: og si at jeg håper du finner ut av hva du ønsker, og at du blir lykkelig med hva det enn er du velger

Skrevet

Hvis mensen er veldig uregelmessig er det kanskje bedre å ikke bruke hormonell prevensjon. Den mensen du har nå er jo bare "laget" av pillene - du har jo ikke eggløsning så lenge du går på ppiller. Så for å få kontroll over om du har eggløsning og mensen osv kan man jo stoppe i en periode...

Men du må vel tenke gjennom om hva som er grunnen til at du evt. slutter med pillene - hvis der er i håp om å bli gravid vil det jo sikkert være veldig tøft når mensen kommer...

Uff.. Har egentlig ingen gode råd...

Vil bare gi en :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...