Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2010 #1 Del Skrevet 24. januar 2010 Kan jeg bytte salgsvarer på bikbok? angrer på et lite kjøp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_T.k_* Skrevet 24. januar 2010 #2 Del Skrevet 24. januar 2010 Nei, tror nok ikke det går ann å bytte ting som er på salg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 24. januar 2010 #3 Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg kjøpte nettopp en bukse på salg på BikBok i Bergen. Da fikk jeg beskjed om at det var en ukes åpent kjøp. Du kan t.o.m. få tilbake pengene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 24. januar 2010 #4 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Ja, du kan bytte salgsvarer Når jeg jobbet der var det fritt kjøp i en uke, og over det kan du bytte den mot en tilgodelapp eller at prisen trekkes av fra et annet kjøp. Varner-kjeden har veldig hjelpsom policy på bytting av varer Endret 24. januar 2010 av dalieo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2010 #5 Del Skrevet 24. januar 2010 Kjempefint at de er så greie, bare husk kvitteringen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaEmilia Skrevet 24. januar 2010 #6 Del Skrevet 24. januar 2010 Mange butikker bruker å være greie på det, og det skader jo ikke å prøve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomullstrusa Skrevet 25. januar 2010 #7 Del Skrevet 25. januar 2010 Alle BikBok-butikkene (med unntak av én) er pliktig til å ta imot varer man vil bytte. Det lønner seg å ha med kvitteringen hvis du skal bytte salgsvarer, da varen kan ha blitt satt ytterligere ned i pris. Har du ikke kvitteringen, vil du få en tilgodelapp, eller bytte i en annen vare, med den prisen som varen NÅ koster. Du har også 7 dagers åpent kjøp, men da MÅ kvittering fremvises. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå