Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2010 #1 Skrevet 24. januar 2010 Kan jeg bytte salgsvarer på bikbok? angrer på et lite kjøp...
Gjest Gjest_T.k_* Skrevet 24. januar 2010 #2 Skrevet 24. januar 2010 Nei, tror nok ikke det går ann å bytte ting som er på salg
The Kitten Skrevet 24. januar 2010 #3 Skrevet 24. januar 2010 Jeg kjøpte nettopp en bukse på salg på BikBok i Bergen. Da fikk jeg beskjed om at det var en ukes åpent kjøp. Du kan t.o.m. få tilbake pengene dine.
Gjest dalieo Skrevet 24. januar 2010 #4 Skrevet 24. januar 2010 (endret) Ja, du kan bytte salgsvarer Når jeg jobbet der var det fritt kjøp i en uke, og over det kan du bytte den mot en tilgodelapp eller at prisen trekkes av fra et annet kjøp. Varner-kjeden har veldig hjelpsom policy på bytting av varer Endret 24. januar 2010 av dalieo
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2010 #5 Skrevet 24. januar 2010 Kjempefint at de er så greie, bare husk kvitteringen
IdaEmilia Skrevet 24. januar 2010 #6 Skrevet 24. januar 2010 Mange butikker bruker å være greie på det, og det skader jo ikke å prøve
Bomullstrusa Skrevet 25. januar 2010 #7 Skrevet 25. januar 2010 Alle BikBok-butikkene (med unntak av én) er pliktig til å ta imot varer man vil bytte. Det lønner seg å ha med kvitteringen hvis du skal bytte salgsvarer, da varen kan ha blitt satt ytterligere ned i pris. Har du ikke kvitteringen, vil du få en tilgodelapp, eller bytte i en annen vare, med den prisen som varen NÅ koster. Du har også 7 dagers åpent kjøp, men da MÅ kvittering fremvises.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå