Hinata Skrevet 24. januar 2010 #1 Del Skrevet 24. januar 2010 Er det noen som har tips om hva man får tak i kondomer til en bra pris (frakt inkl), helst kjente kondommerker, så man vet at de gjør jobben sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 24. januar 2010 #2 Del Skrevet 24. januar 2010 Er det noen som har tips om hva man får tak i kondomer til en bra pris (frakt inkl), helst kjente kondommerker, så man vet at de gjør jobben sin Durex extra safe, selges blant annet billig på Europris (av alle steder ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 24. januar 2010 Durex extra safe, selges blant annet billig på Europris (av alle steder ) Hehe, hva koster det for en pakke der da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 24. januar 2010 #4 Del Skrevet 24. januar 2010 Hehe, hva koster det for en pakke der da? Tror det er 49 kr for 10 eller 12 stykk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Tror det er 49 kr for 10 eller 12 stykk. Grei pris når det går unna det da Hadde håpet på billigere da, 4-5 kr per runde er ganske mye altså, når det gjerne blir flere runder på en gang Endret 25. januar 2010 av Skya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 24. januar 2010 #6 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Grei pris når det går unna det da Hadde håpet på billigere da, 4-5 kr per runde er ganske mye altså, når det gjerne blir flere runder på en gang Nja, syns eventuelt 20 kr for 2 timers er en levbar pris jeg. (Hinata er en gjerrigknark :gjeiper: ) Endret 25. januar 2010 av Skya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #7 Del Skrevet 24. januar 2010 Nja, syns eventuelt 20 kr for 2 timers er en levbar pris jeg. (Hinata er en gjerrigknark :gjeiper: ) Hinata er ei fattig studine skal jeg si deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_student_* Skrevet 25. januar 2010 #8 Del Skrevet 25. januar 2010 Hvis du er student i Trondheim kan du jo hente gratis kondomer hos studentersamskipnaden? Det pleier å være krukker med kondomer både på Dragvoll og Gløshaugen, så det er egentlig bare å ta med en bærepose og fylle opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #9 Del Skrevet 25. januar 2010 Hvis du er student i Trondheim kan du jo hente gratis kondomer hos studentersamskipnaden? Det pleier å være krukker med kondomer både på Dragvoll og Gløshaugen, så det er egentlig bare å ta med en bærepose og fylle opp Jeg har prøvd ut de kondomene, men de blir nok litt trange. I tillegg så syns jeg damene som sitter inne på kontoret alltid ser så rart på meg når jeg graver ned i krukka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 25. januar 2010 #10 Del Skrevet 25. januar 2010 Tror det er like greit å gå på vanlig butikk og kjøpe kondomer der. Funker sikkert like bra uansett hvor - kondomer er jo en "ferskvare". Blir ofte veldig dyrt å bestille kondomer fra nettet, pga. porto og sånn. Kondomeriet.no er bare å legge fra seg med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 25. januar 2010 #11 Del Skrevet 25. januar 2010 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Morten_* Skrevet 26. januar 2010 #12 Del Skrevet 26. januar 2010 http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.17864 Ingen slår Dealextreme. Ca 8 kroner for 10 kondomer fraktfritt tilsendt. Helt trygg nettbutikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Promp Skrevet 26. januar 2010 #13 Del Skrevet 26. januar 2010 Hehe, det er kinesisk produkt, beregnet for kinesere med sine små tisser. Ikke aktuelt for arabere eller afrikanere, kanskje de duger til nordmenn http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.17864 Ingen slår Dealextreme. Ca 8 kroner for 10 kondomer fraktfritt tilsendt. Helt trygg nettbutikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Morten_* Skrevet 26. januar 2010 #14 Del Skrevet 26. januar 2010 Hehe, det er kinesisk produkt, beregnet for kinesere med sine små tisser. Ikke aktuelt for arabere eller afrikanere, kanskje de duger til nordmenn "Ifølge studien er det liten variasjon på penis-størrelsen rundt om i verden." Les resten her: http://www.nrk.no/programmer/tv/puls/1.2602346 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå