Gå til innhold

Billige kondomer

Hinata

Anbefalte innlegg

Er det noen som har tips om hva man får tak i kondomer til en bra pris (frakt inkl), helst kjente kondommerker, så man vet at de gjør jobben sin ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det noen som har tips om hva man får tak i kondomer til en bra pris (frakt inkl), helst kjente kondommerker, så man vet at de gjør jobben sin ;)

Durex extra safe, selges blant annet billig på Europris (av alle steder :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Durex extra safe, selges blant annet billig på Europris (av alle steder :ler: )

Hehe, hva koster det for en pakke der da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er 49 kr for 10 eller 12 stykk. :sengekos::fnise:

Grei pris når det går unna det da :fnise: Hadde håpet på billigere da, 4-5 kr per runde er ganske mye altså, når det gjerne blir flere runder på en gang :lur:

Endret av Skya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grei pris når det går unna det da :fnise: Hadde håpet på billigere da, 4-5 kr per runde er ganske mye altså, når det gjerne blir flere runder på en gang :lur:

Nja, syns eventuelt 20 kr for 2 timers :sengekos: er en levbar pris jeg. (Hinata er en gjerrigknark :gjeiper: )

Endret av Skya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nja, syns eventuelt 20 kr for 2 timers :sengekos: er en levbar pris jeg. (Hinata er en gjerrigknark :gjeiper: )

Hinata er ei fattig studine skal jeg si deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_student_*

Hvis du er student i Trondheim kan du jo hente gratis kondomer hos studentersamskipnaden? Det pleier å være krukker med kondomer både på Dragvoll og Gløshaugen, så det er egentlig bare å ta med en bærepose og fylle opp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er student i Trondheim kan du jo hente gratis kondomer hos studentersamskipnaden? Det pleier å være krukker med kondomer både på Dragvoll og Gløshaugen, så det er egentlig bare å ta med en bærepose og fylle opp ;)

Jeg har prøvd ut de kondomene, men de blir nok litt trange. I tillegg så syns jeg damene som sitter inne på kontoret alltid ser så rart på meg når jeg graver ned i krukka :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er like greit å gå på vanlig butikk og kjøpe kondomer der. Funker sikkert like bra uansett hvor - kondomer er jo en "ferskvare". Blir ofte veldig dyrt å bestille kondomer fra nettet, pga. porto og sånn. Kondomeriet.no er bare å legge fra seg med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...