Gå til innhold

hjelphjelp

Gjest er jeg vid eller han liten?

Fremhevede innlegg

Gjest er jeg vid eller han liten?
Skrevet

vet ikke helt hvordan jeg skal kategorisere dette problemet, men jeg har blitt sammen med en ny gutt, og det som er så rart er at hver gang han skal inn i meg så må vi alltid jobbe, han må bruke 1 minutt til å gå inn i meg men når han er inn i meg så gjør det ikke no vondt, uff noen ganger kjenner jeg ike så mye, jeg vet ikke hva som er galt, jeg blr alltid øm etter sex, men vet ikke om jeg er vid eller han liten eller at vi er dårlig match?

penisen er normal lengde også. uff kan noen komme med tips ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bli våt nok, så gjør det ikke vondt. Man kan bli sår når man fortsetter og du begynner å miste kåtheten, eller tar en runde nummer 2. Jeg blir sår hvis jeg ikke har tømt meg selv for sæd....:P...

Skrevet

Jeg skjønner egentlig ikke problemstillinga? Hvor gamle er dere?

1. det tar en stund før han kommer inn i deg? - Da er du enten veldig stram eller veldig lite kåt/våt

2. når han er inni deg gjør det ikke så vondt, men du kjenner egentlig ikke noe? - det gjør altså vondt når han han skal inn? da er du iallefall stram og/eller lite kåt eller våt. Hvorfor du ikke kjenner noe aner jeg ikke, tviler på at du er vid eller han liten.

Vær sikker på at du er ordentlig våt og kåt før dere penetrerer. Om du er det tror jeg nok det skal gå bra.

Skrevet

Prøv å vær oppmerksom på posisjoneringen din. Vær behjelpelig slik at åpningen på musa er rettet mot kuken hans.

Skrevet

Det kan hjelpe at han går litt inn, så ut igjen, så litt lenger inn å ut. "Smøre" penisen om du skjønte!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...