Gjest Gjest_Anine_* Skrevet 24. januar 2010 #1 Skrevet 24. januar 2010 Jeg er så sinnsykt forelska og holder på å bli gal i hodet av denne tåpelig forelskelsgreia!! Åssen blir man kvitt følelsen? Har pågått i et helt år nå!! Jeg jobber på kontor og har forelsket meg så totalt i en klient/kunde. Prøver jo å holde maska, men jeg rødmer, fniser og får jo hjertebank bare jeg hører navnet hans nevnt. Sååå tåpelig!! Og jeg må opptre profesjonelt ovenfor klienter. Kan ikke flørte nei føler jeg. Må bare glemme hele greia. Men åssen overtaler man sin egen hjerne til å glemme drømmemannen egentlig? God råd?
Gjest Challabe Skrevet 24. januar 2010 #2 Skrevet 24. januar 2010 Haha, forelskelse er rare greier. Jeg tror nesten ikke det er mulig å glemme "drømmemannen", og i hvertfall ikke hvis han er din klient og dere omgås mye. Kan du ikke heller prøve å gjøre noe med det da? Be han ut på en date? Eller så tror jeg nesten du må gi det tid, og vente til det blåser over. ELLER det eneste som kan funke, finne en annen å bli forelska i!
Gjest NewMonkey Skrevet 24. januar 2010 #3 Skrevet 24. januar 2010 Hvis han er drømmemannen så burde du vel heller prøve å finne en måte dere kan treffes på, enn å glemme han? :klø: Er det sånn at du jobber med han som klient? Jeg har vært nesten-dødelig forelska i en på jobben min i over 7 mnd nå, og det går ikke over. Så da har jeg bestemt meg for å prøve å finne ut av hvordan jeg kan få henne, uten å miste jobben og den lille stoltheten (eller hva faen jeg skal kalle det) min Lykke til!
Gjest Hovedinnlegger Skrevet 24. januar 2010 #4 Skrevet 24. januar 2010 Jeg har så lyst på denne mannen. En av mange klienter jeg bistår på jobben. Han kommer innom rimelig ofte, eller ringer, det er så koselig. Kommer innom kontoret mitt og har alltid på seg sånne gensere som må taes av over hodet med t-skjorte innenfor. Synet gjør meg helt satt ut. Må gå å ta meg et glass vann bare fordi han har tatt av seg en genser! Sååå teit, jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få hjernen inn på fornuft igjen?? Skulle gjerne hatt med meg drømmemannen på date, men er gift. Har visst gjort mitt valg tidligere, jeg må bare glemme dette altså.
Gjest Lunis Skrevet 24. januar 2010 #5 Skrevet 24. januar 2010 Vi holder fortsatt koken vi, New Monkey...gir oss ikke Jeg har en god nyhet til deg forøvrig. Jeg har en venninne som var sammen med en 19 år gammel gutt da hun var 32. De er ikke sammen nå lengre, men det varte i 4 år. Det var den beste tiden i hennes liv sier hun. Så du er ikke for ung. Det bare forekommer ikke like ofte. Som Obama sier, You Can do it! And so can I!
Gjest NewMonkey Skrevet 24. januar 2010 #6 Skrevet 24. januar 2010 Vi holder fortsatt koken vi, New Monkey...gir oss ikke Jeg har en god nyhet til deg forøvrig. Jeg har en venninne som var sammen med en 19 år gammel gutt da hun var 32. De er ikke sammen nå lengre, men det varte i 4 år. Det var den beste tiden i hennes liv sier hun. Så du er ikke for ung. Det bare forekommer ikke like ofte. Som Obama sier, You Can do it! And so can I! You give me HOPE, man! Når jeg først har vært på knærne for henne i 7 eller flere mnd, så kan jeg krabbe litt til :gjeiper: TS: Du er gift? Han er gift? Da blir ting straks litt verre... Begynn å let etter ekle ting han gjør! Peller han seg litt for mye i nesa, lukter han litt ekkel....FINN EKLE TING! det har funka på meg mange ganger før (bare ikke på hun siste )
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2010 #7 Skrevet 24. januar 2010 Dersom både du og han er gift, blir jo saken helt annerledes. Har du ikke mulighet til å la en kollega overta ham som klient? Du kan evt. bytte, slik at du får en annen. Problemet er vel hvordan man skal forklare det overfor både klient og kollega... Sånt er vanskelig, følelser kan selvsagt oppstå selv om begge måtte være i forhold. Merker du noe til om han har det på samme måten? Hvis det er tilfelle kunne dere snakket sammen om det, og funnet en måte dere kunne omgå problemet.
Gjest Hovedinnlegger Skrevet 25. januar 2010 #8 Skrevet 25. januar 2010 Ingen kollega vil bytte klienter, det er for mye styr med det. Så jeg er fastlåst med denne problemstillinga mi. Er så lei og frustert. Det er så vanskelig alt. Han er ungkar. Aldri hatt kjæreste tror jeg. Sikkert homo for alt jeg vet. Herlighet, jeg er så jævlig teit som ikke får denne nydelige fyren ut av tankene. Help me!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå