Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.ebay.com selger de NARS Blush i fargen Orgasm. Den har jeg veldig lyst på, men det er to ting jeg lurer på: selgeren jeg har sett på har 100% positive tilbakemeldinger. Er det da trygt å handle hos han/hun? Er det noen fare for at produktet vil komme knust hit til Norge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel alltid en fare for at noe kan skje, men selv har jeg over 100 transaksjoner bak meg og har aldri fått et knust produkt :)

Med tanke på at selgeren har så god feedback så er h*n sikkert nøye med innpakking og emballasje også :Nikke:

Og skulle det skje noe underveis så er de fleste selgerne raske med å gi deg erstatninger, for de gjør stort sett det meste for å unngå negativ feedback :)

Skrevet

Hvor mange omtaler har selgeren fått? Hvis han har 100% positiv av én tilbakemelding så kan du være skeptisk, men er det av 1000, så kan du nok stole på han.

Det er selvfølgelig en fare for at produktet blir knust på reisen, men det er det jo uansett hvor du bestiller i fra. Og hvis produktet skulle være ødelagt, så er de fleste ebay selgere veldig opptatt av å gjøre kundene sine fornøyde, og han vil sikkert sende deg noe nytt da. Hvis ikke gir du 0 stjerner og klager til paypal, så får du pengene igjen :)

Skrevet

Der kom du meg akkuratt i forkjøpet, Mischa :) hehe :D

Skrevet

Hei -little me- :)

Jeg har handlet veldig masse på ebay, og har aldri opplevd å få noe knust. De er flinke til å pakke det godt inn i bobleplast så det skal nok gå bra. Når selgeren også har 100% er de også et godt tegn på at det er trygt å handle (så lenge det har vært fler en ett kjøp og det er derfor det er 100%). Og Nars blushen i Orgasm er nydelig, et godt kjøp :) Men vær obs på at det er forskjell på Super Orgasm og Orgasm da Super Orgasm er med ekstra skimmer. Jeg syns den vanlige Orgasm er finest. :)

Skrevet

ojoj, der var jeg skikkelig sent ute ;) hehe

Skrevet

Jeg har brukt ebay i mange år nå, hver mnd i lange perioder. Har aldri opplevd at noe har vært knust, unntatt en plakat som var ødelagt. Har bestilt masse kosmetikkprodukter derfra, spill, leker (både veldig store og små). En gang bestilte jeg og fikk tilsendt suppeboller i keramikk, og de var like hele også. :)

Skrevet

Min erfaring er at selgere bruker noe ekstremt med emballasje, har aldri sett så mye bobleplast i hele mitt liv, som jeg har sett etter jeg begynte å handle på eBay. :ler:

Skrevet

Jeg vant en budrunde på Nars Orgasm i sted fra selgeren kjs1961china som har 99.9% positiv feedback. Søsteren min bestilte samme blushen fra henne, den var hel og fin. Ellers har jeg hørt positiv omtale av v_darkbloom når det gjelder NARS:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...