Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

DER er det mye hjernedøde bimboer der!! De griner og ber om hvernadre.

Trodde jeg skulle dø når hun ene fortalte at hun var ateis, og noen av jentene umiddelbart syntes oppriktig synd på henne siden hun kom til å havne i helvete. Og når de hade bibeltime viste de et sitat som sa at den som ikke tror på Jesus er en dåre el. :o

Makan!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
DER er det mye hjernedøde bimboer der!! De griner og ber om hvernadre.

:enig:

men gøy er det, selv om jeg liker den engelske versjonen bedre

Skrevet

Kjempegøy! Jeg ser på bare for å se hun frøken bibel-stripp ryke ut - og se frøken ateist nå høyt opp. Hun er kul!

Jeg digger sånne serier enda jeg mener de er dumme som brød alle som deltar (nesten da - ikke helt alle)...

Suz :blunke:

Skrevet

Synes hun ateisten sitter litt vel høyt oppe på hesten, da... "Jeg er sååå mye smartere enn alle andre, og hater modelllivet".

Synes det er ille at frk. bibel er +-size modell. Hun er mye tynnere enn meg, og jeg bruker str 40... Hva med de som bruker eks 48?

Skrevet

Jeg holder med Adrienne jeg. Hun er kul :)

Ellers liker jeg Elyse (ateisten) og forsåvidt også Shannon (Tror det er det hun heter, hun blonde som ikke ble sendt hjem i går).

Kan ikke fordra Ebony, og liker ikke de andre tre særlig godt heller!

Men ganske morsomt å se på er det hvertfall...

Modelllivet er neimen ikke så glamorøst som det kan se ut til!

Skrevet

Har dere forresten sett at Elyse er med i den Nivea Visage - reklamen?

Skrevet

Det verste var den kollektive brazilian wax-seansen. Det er det mest vulgære jeg noen gang har sett på TV.

Skrevet

Jeg har ikke fulgt serien, men fått med meg en og annen episode. Som "Stakkars Elyse går til helvete"-episoden og da de hadde en middels krangel og hun ene hiver seg ut i gospelsynginga istedet for å høre hva andre har å si.. :roll:

Skrevet
Jeg har ikke fulgt serien, men fått med meg en og annen episode. Som "Stakkars Elyse går til helvete"-episoden og da de hadde en middels krangel og hun ene hiver seg ut i gospelsynginga istedet for å høre hva andre har å si..  :roll:

Da lo jeg fælt!! :hoho: Noe så dumt!

Donpedro: Har reagert på akkurat det samme som deg med størrelsen til frk. Bibel-stripp. De omtaler henne som "stor" og hun er absolutt ikke det! Men hun har en personlighet fra helvete... (sjøl om hun tror det er himmelen)

Jeg fikk forresten kjempesansen for Adrienne etter siste episode. Hun er vanvittig tøff!

Suz - tvslave :blunke:

Skrevet
Jeg fikk forresten kjempesansen for Adrienne etter siste episode. Hun er vanvittig tøff!

Jeg også, selv om jeg skulle ønske hun snakket litt fortere.

Skrevet

Jeg også, selv om jeg skulle ønske hun snakket litt fortere.

Sirupstemme, høres ut som om hun er konstant på dop.

Skrevet

Sirupstemme, høres ut som om hun er konstant på dop.

Og gjennom nesa...

Høres ut som Nanny på trekvart fart :hoho::hoho:

Suz :blunke:

Skrevet

Jeg har min klare favoritt i Elyse... Resten er til å le av, hvertfall the DIVA!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...