Betina Skrevet 24. januar 2010 #1 Del Skrevet 24. januar 2010 Har hatt løsnegler på en stund, men når jeg tar de av er det jo så stygt meg med all limen som sitter på neglene lenge etter. Noen som har noen smarte tips til hvordan man får limen av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wahaj Skrevet 24. januar 2010 #2 Del Skrevet 24. januar 2010 Kanskje neglelakk fjerner fungerer? Husker dessverre ikke åssen jeg pleide å gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 24. januar 2010 Nei det har jeg prøvd før, funka ikke. Men takk for svar iallefall:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alladin Skrevet 24. januar 2010 #4 Del Skrevet 24. januar 2010 Kjøp aceton på apoteket. Det bruker jeg når jeg fjerner mine negler (manikyr) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fink Skrevet 24. januar 2010 #5 Del Skrevet 24. januar 2010 Kanskje du kan prøve med en veldig (!) finkornet poleringsfil! Mener å huske at det fungerte for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betina Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #6 Del Skrevet 24. januar 2010 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tequila!! Skrevet 24. januar 2010 #7 Del Skrevet 24. januar 2010 hvis det ikke er så mye lim kan du bruke en buffer og fin fil. ha på godt med olje/krem etterpå så vil resten løsne av seg selv. hvis ikke må du prøve acetone, evt neglelakkfjerner med acetone. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå