elvital Skrevet 24. januar 2010 #1 Skrevet 24. januar 2010 Er de seriøse eller er det bare svindel? Er produktene bra?
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2010 #2 Skrevet 24. januar 2010 Eg handla der rett før jul, fekk varene etter ca to uker. Kjøpte noen øyeskygger, synst dei var bra for å være så billige. Kommer nok til å handle der igjen.
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2010 #3 Skrevet 24. januar 2010 Ja de er seriøse, og mange av produktene er bra. Anbefaler NYX
elvital Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 24. januar 2010 Eg handla der rett før jul, fekk varene etter ca to uker. Kjøpte noen øyeskygger, synst dei var bra for å være så billige. Kommer nok til å handle der igjen. Okei, takk for svar Da skal jeg se litt nærmere! Noen som har handlet på coastalscents.com?
Gjest Vampen Skrevet 24. januar 2010 #5 Skrevet 24. januar 2010 Okei, takk for svar Da skal jeg se litt nærmere! Noen som har handlet på coastalscents.com? Ja, også en helt ok butikk.
elvital Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 24. januar 2010 Ja, også en helt ok butikk. Wohoo, da blir det make up for me :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå