Gjest Kaya83 Skrevet 18. april 2010 #41 Del Skrevet 18. april 2010 Jeg hadde ikke gitt opp noe som helst frivillig. Absolutt ikke. Vi er blitt utdelt råstoffene vi trenger til å produsere og intelligensen til å skjønne hvordan vi produserer, derfor anser jeg alle våre luksusgoder som en del av naturens gang. I min verden skjer alt for en grunn, og dermed er jeg ikke redd for å dø, og dermed ei heller miljø og naturkatastrofer. Vi kan ikke stoppe døden uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marshmallow Skrevet 5. mai 2010 #42 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg synes det er vanskelig å slutte å handle (for mye) klær. Men skal skjerpe meg, leste nylig at produksjonen av en bomullstopp slipper ut like mye CO2 som en resie fra Oslo til Roma tur-retur. Pluss at det er lite nedbrytbart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grevenpop Skrevet 8. juni 2010 #43 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg er nok villig til å ofre ganske mye. Eneste er vel laptopen min, som jeg er avhengig av pga studier og senere i jobb. Bryr meg over gjennomsnittet om miljøet og jordkloden, og skjønner ikke hvordan folk klarer å si at de ikke er villige til å ofre noe som helst for å forhindre ødeleggelse av planeten vår. Her i Norge lever folk i luksus, men få tenker på det på den måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Sjovn Skrevet 10. august 2010 #44 Del Skrevet 10. august 2010 Har i grunn allerede gitt opp en god del, men ting som cd anlegg, pc, kjøp av bøker, musikk og kunst vil jeg nok ikke gi fra meg helt enda. Selv om mange av bøkene og musikken jeg kjøper, kjøper jeg hos Fretex. Flott butikk Ellers er det meste verdt å gi opp, er så mye man kan klare seg uten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
metempsychosis Skrevet 5. desember 2010 #45 Del Skrevet 5. desember 2010 For minn del så ville jeg nødig gi avkall på de lange varme dusjene som jeg tar på vinterstid Det òg vaske-maskinen. Har ufrivillig prøvd å leve uten vaske-maskin i to uker, det var ikke så morsomt med tøy-bleiene til minsten ^^' Vaske for hånd går en stund, men var overmåtelig glad da den nye maskinen ble levert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 8. desember 2010 #46 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg hadde ikke gitt opp noe som helst frivillig. Absolutt ikke. Vi er blitt utdelt råstoffene vi trenger til å produsere og intelligensen til å skjønne hvordan vi produserer, derfor anser jeg alle våre luksusgoder som en del av naturens gang. I min verden skjer alt for en grunn, og dermed er jeg ikke redd for å dø, og dermed ei heller miljø og naturkatastrofer. Vi kan ikke stoppe døden uansett. Så då er det jo berre å halde fram slik vi gjer no og gje faen i kva konsekvensane blir. Så utruleg godt det må vere å tenkje slik! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå