Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2002 #1 Skrevet 25. februar 2002 Huff og huff! Vært gift i 10 år med min mann.Meget godt ekteskap,tror jeg.Til dags dato har vi enda ikke hatt noen "problemer",noe vi er veldig glade for. Vi har i sammen 1 skjønn gutt på 7 år og til til høsten vil han antageligvis få en søster eller bror. Så en dag,på jobben,kom da den nye ass.sjefen min;to år eldre enn meg,en meget flott herremann og jeg var helt tapt!Nå klarer jeg ikke å stoppe å tenke på han.. Huff og huff...Hva skaljeg gjøre?Slutte i jobben,den som jeg har strevd for i så mange år,eller skal jeg fortsette...?Tenk om dette ødelegger ekteskapet og familien? Heldigvis skal visst min nye ass.sjef bare sitt ut til sommeren.Da kommer den oprinnelige sjefen min tilbake etter sin fødselspermisjon. Huff...Gi meg råd...Meget fortvilet!Skal jeg fortelle dette til min mann?!Dette går også utover nytelsen av sexlivet vårt,osv. Vil bare si at jeg elsker han,men jeg har blitt forelsket i min ass.sjef!HJELP! (Veldig kinkig situasjon.... ) Hilsen Havren....
Hedda-78 Skrevet 25. februar 2002 #2 Skrevet 25. februar 2002 Hei! Eg trur at det er vanlig å kike litt på andre og vere litt nesten-forelska i andre innimellom sjølv om ein er i et fast og seriøst forhold. Trur veldig mange opplever det før eller sidan. Eg synest du berre skal nyte følelsen, ikkje sei noko til din mann for mest sannsynlig vil det gå over av seg sjølv smått om senn. Du treng ikkje å sei det til mannen det gjeld, eller gjere framstøt på noko vis, sjølv om litt blikk-kasting nok er uunngåelig. Ta det med ro og ikkje gjer noko overilt. (Og hadde dette vore meg, hadde eg unngått å bli brisen i nærheita av han, for da tenker eg ikkje så klart lenger og kunne ha komt til å gjere noko dumt!)12
Bria Skrevet 25. februar 2002 #3 Skrevet 25. februar 2002 Sett deg ned å tenk over at dere har vært gift i 10 år og har et godt ekteskap!!!! Tenk virkelig over det, så du ikke kommer til å gjøre noe du angrer på! Klart at det kan virke spennende å bli kjent med en ny mann, og det blir lett å danne seg et bilde av ham, som (ganske sikkert) ikke er rett. Vi har alle våre feil, og det har denne mannen også Gammelt og mye brukt ordtak sier at gresset ikke er grønnere på andre siden, og veldig ofte er det rett. I ditt tilfelle må det jo være rett, for du har jo et 10års gammelt godt ekteskap!! Jeg ville kommet meg ned på jorden, og latt "forelskelsen" forbli en dagdrøm, og vært glad for det jeg har!12
Atilla Skrevet 1. mars 2002 #4 Skrevet 1. mars 2002 Ikke la dette gå utover familien din, ta tiden til hjelp og du skal se at det går over etterhvert. Nyt forelskelsen, men ikke gjør noe med den. Ikke bli seriøs - du er jo bare litt avstandsforelsket slik som jeg ser det.
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2009 #5 Skrevet 14. august 2009 Jeg synes ikke du skal forhaste deg å si opp jobben. Er enig i de andre svarene som sier at du ikke skal gjøre noe med forelskelsen, men å tenke deg godt om før du ev gjør noe utav den. Ønsker deg lykke til
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2009 #6 Skrevet 14. august 2009 Jeg synes ikke du skal forhaste deg å si opp jobben. Er enig i de andre svarene som sier at du ikke skal gjøre noe med forelskelsen, men å tenke deg godt om før du ev gjør noe utav den. Ønsker deg lykke til Hmm... 7 år gammelt innlegg? Hvordan endte det?
Gjest Tinkerbell87 Skrevet 14. august 2009 #7 Skrevet 14. august 2009 Hmm... 7 år gammelt innlegg? Hvordan endte det? Godt spørsmål:D
Gjest brutal_mann Skrevet 14. august 2009 #8 Skrevet 14. august 2009 Å slutte i jobben kan være smart. Jeg vil faktisk anbefale det, for hvis ikke så vil du feie over fyren uansett. Ellers så får du se om det er åpning for deg og din mann å ha seksuelle forhold til andre.
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2009 #9 Skrevet 14. august 2009 Å slutte i jobben kan være smart. Jeg vil faktisk anbefale det, for hvis ikke så vil du feie over fyren uansett. Ellers så får du se om det er åpning for deg og din mann å ha seksuelle forhold til andre. Vi får satse på at de fant ut av det i 2002
Gjest brutal_mann Skrevet 14. august 2009 #10 Skrevet 14. august 2009 Vi får satse på at de fant ut av det i 2002 Å filler! *Flire* Hvem har fasiten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå