Gjest TS Skrevet 24. januar 2010 #1 Skrevet 24. januar 2010 Wæææ, jeg har så utrolig fylleangst i dag og er så lei meg og kvalm. Jeg holder på å bli sammen med en fantastisk gutt som jeg har likt veldig lenge nå. Og dum som jeg er så klarer jeg å drikke aalt for mye og nesten ha sex med TO stykker! Jeg blir aldri full, men i går drakk jeg kjempe mye, og ble kjempe full. Jeg skammer meg så utrolig og er så flau i dag at jeg bare har lyst til å være inne hele uken. Det var to gode kompiser dette skjedde med, der han ene er kollegaen min. Jeg er en rolig jente som kun har hatt sex med èn tidligere, og nå holde rjeg på å ha sex med de begge på doen på et utested? Jeg må jo si det til han jeg holder på med, men jeg vet at det da ikke blir noe mer mellom oss, etter han flere ganger har vært i forhold der kjærestene hans har vært utro. Jeg er så sinnsykt lei meg, men tenk om jeg blir sånn her hver gang jeg drikker meg så full? ååååå, jeg trodde jeg hadde hatt fylleangst før, men tydeligvis ikke! Hva skal jeg gjøre? Si det til han og miste han, eller ikke si noe? Hjelp:(
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2010 #3 Skrevet 24. januar 2010 Rimelig tradisjonelt at jenter blir tøser i fylla. Vi gutta er vant til det og velger bort dere, du feilet testen, og kan kose deg med stempelet resten av livet.
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2010 #4 Skrevet 24. januar 2010 Hva mener du med at dere "nesten hadde sex"? Hvor gammel er du? Hvis du ikke klarer å styre deg selv i fylla så får du slutte å drikke da.. Og hvorfor skal du fortelle det til han du "holder på med"? Dere er jo ikke sammen, og hvis du tror det er skadlig for dere så holder du bare kjeft.. det han ikke vet har han ikke vondt av.. Er ingen vits å lage kjepper i hjulene hvis du vil noe seriøst med han.. mener da jeg..
Klatt Skrevet 24. januar 2010 #5 Skrevet 24. januar 2010 (endret) Det han ikke vet har han ikke noe vondt av. Jojo. Helt til en eller annen ærlig sjel vil sin kamerat vel og derav forteller han det han før ikke hadde vondt av. For å bruke en lignende situasjon som eksempel: Jeg kjenner to stk hvor jenta i forholdet absolutt ikke klarte å styre seg når hun drakk, og hun drakk ofte. Hun kysset med andre mens de var sammen, trakk dem inn på toaletter og ble der inne med dem over lengre tid. Ingen sa noe til han med det første, før han snappet opp noen rykter som fløt i bygda ang. henne og dobesøket hennes. Da ble det furore, men de holdt sammen, hun var lei seg, ect, ect. Hun dro på fylla igjen, i lag med kjæresten sin denne gangen, drakk, rota med en kamerat av han mens kjæresten var der og fyren fikk til slutt nok. Da gadd han ikke mer. Skal sant sies at de har funnet sammen igjen, uten at jeg helt forstår hvorfor. Tror hun tilnærmet har totalforbud for å drikke av han for øyeblikket. Forstår han godt. Stemmer for at du forteller fyren om hendelsen, at du aldri har vært så full før og ikke visste at det påvirket deg på den måten og ber om unnskyldning, og eventuelt tilbyr deg å ikke drikke igjen hvis han betyr såpass mye for deg. Man kan godt gå en livsalder uten alkohol. Endret 24. januar 2010 av Klatt
Gjest ts Skrevet 24. januar 2010 #6 Skrevet 24. januar 2010 Jeg er 24. Vi har ikke sagt vi er kjærester, men hadde han vært med andre jenter nå hadde jeg virkelig blitt skuffet og lurt på om han virkelig hadde likt meg.. Jeg har aldri drukke så mye før, så jeg klarer jo tydeligvis ikke å styre meg da, men om det hadde vært annerledes om vi kalte hverandre kjærester, det vet jeg ikke.. Men føler meg jo helt råtten. Begynner jo å lure på om jeg egentlig liker han så mye som jeg tror. Jeg har alltid ment at om man liker en veldig mye, så gjør man ikke noe med andre. Jeg føler meg i hvertfall som verdens værste, og så utrolig flau. Er jo ikke en sånn type jente i det hele tatt. Og til deg men den dustete kommentaren om at jeg er løs, du trenger ikke bruke energi til å skrive det en gang, for kunne ikke brydd meg mindre hva du måtte mene om hva jeg er og ikke.
Gjest tss Skrevet 24. januar 2010 #7 Skrevet 24. januar 2010 Og med at vi nesten hadde sex så mener jeg at vi ikke hadde samleie, men med han ene var det oralsex.. Han andre kysset jeg bare med, og klær ble tatt av, men jeg stoppet før noe skjedde. Inne på et toalett liksom, trodde jeg hadde litt mer klasse en som så.
Klatt Skrevet 24. januar 2010 #8 Skrevet 24. januar 2010 (endret) Hvis du mente at jeg hadde en dustete kommentar så var den ikke påpekt deg. Prøvde å gjøre et poeng for vedkommende som sa at "det man ikke vet har man ikke vondt av", en sannhet som ofte kommer tilbake og biter deg i rumpa. Var ikke ment deg negativ på noen måte. Beklager. :< Innser dog at det kan se litt sånn ut.. skal forandre. Endret 24. januar 2010 av Klatt
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2010 #9 Skrevet 24. januar 2010 Hvis man ikke er løs for å suge en på en dass og etterpå kle av seg for en annen, ja da må jeg være ufattelig konservativ som mener det. Beklager min skyld, jeg følger visst ikke med i tiden, men for meg vekker dyden i en kvinne min interesse.
Pepe Skrevet 24. januar 2010 #10 Skrevet 24. januar 2010 jeg følger visst ikke med i tiden, men for meg vekker dyden i en kvinne min interesse. Ja da følger du åpenbart ikke med i tiden. Det skulle helst være slutt på at jenter var tøsete og gutter var kule når de hadde seg på fylla. TS er ikke noe mer tøsete enn de to guttene hun var med, og dette var i tillegg gutter hun kjente godt. Det er ikke noe galt med å ha uforpliktende moro med hverandre, så lenge ikke det innebærer utroskap. Som her ser ut til å være litt i en gråsone. Grunnen til denne voldsomme fylleangsten er vel kanskje fordi man som jente må regne med a bli stemplet som skitten, uønsket av andre menn og hore bare fordi man gjør nøyaktig det samme som guttene(som bare følger instinktet sitt).
Lilith Skrevet 24. januar 2010 #11 Skrevet 24. januar 2010 Oralsex er sex i mine øyne, jeg synes ikke det er "bedre" enn samleie.
Gjest bob Skrevet 24. januar 2010 #12 Skrevet 24. januar 2010 Hehe. Du er litt av en tøs du når du drikker. Når jeg dater jenter så er det for å finne ut om de er noe for meg. Løse jenter som drar to fremmede folk inn på dass og suger han ene og kliner med han andre, er ikke noe jeg vil ha på. Slik tror jeg han du dater også vil tenke når han finner det ut.
Gjest Gjestmann Skrevet 24. januar 2010 #13 Skrevet 24. januar 2010 ... Grunnen til denne voldsomme fylleangsten er vel kanskje fordi man som jente må regne med a bli stemplet som skitten, uønsket av andre menn og hore bare fordi man gjør nøyaktig det samme som guttene(som bare følger instinktet sitt). De fleste gutter vil ikke ha ei løsbikkje som kjæreste, men for ons og pulevenner går slikt greit. Ja, det er kanskje urettferdig, men slik er det bare. Jeg kan godt pule ei løs jente, men denne typen jenter er ikke noe jeg vil være i et forhold med. Dama mi skal være horete med meg, og bare meg, men "skikkelig" blant folk. Derfor kommer fyren du holder på med sikkert til å dumpe deg når han finner det ut. Eventuelt så overbeviser han deg til å ha sex med ham, så dumper han deg etterpå.
Gjest ts Skrevet 24. januar 2010 #14 Skrevet 24. januar 2010 Hvis du mente at jeg hadde en dustete kommentar så var den ikke påpekt deg. Prøvde å gjøre et poeng for vedkommende som sa at "det man ikke vet har man ikke vondt av", en sannhet som ofte kommer tilbake og biter deg i rumpa. Var ikke ment deg negativ på noen måte. Beklager. :< Innser dog at det kan se litt sånn ut.. skal forandre. Det var ikke deg jeg mente, absolutt ikke;) Det var ikke to fremmede gutter nei, han ene har jeg kjent i åtte år og han andre er en god venn. Jeg føler meg skitten og ekkel og har grått stort sett hele dagen. Jeg er redd for om de sier det til noen og jeg får rykte på meg for å være "løs". Uff, en ting er sikkert, jeg skal ikke drikke tequila igjen. Og jeg har hatt samleie med en gutt tidligere og har gatt oralsex med tre, så vet ikke helt om dere kan kalle eg løs for det altså!
Ananasen Skrevet 24. januar 2010 #15 Skrevet 24. januar 2010 Kan jeg bare få spørre hvorfor i alle dager du driver å har oralsex med folk du ikke har "ordentlig" sex med? Og ja, jeg ville fortalt han du holder på med hva du har gjort. Du har driti på draget og han burde få vite hva han går til om dere blir sammen. Eller om han heller velger å finne seg noen andre som klarer å få rett pikk i munnen selv om hun er sveiseblind.
Gjest dalieo Skrevet 24. januar 2010 #16 Skrevet 24. januar 2010 Ai, den er kjip.. Hvis han hadde gjort det samme nå, ville du ha visst det? Jeg tror nok det? Og hvis du ikke sier det til han selv, men han får vite det av en kompis eller noen tilfeldige på byen, så hjelper ikke det saken din akkurat.. Nei, jeg ville nok ha fortalt det.
Gjest ts Skrevet 24. januar 2010 #17 Skrevet 24. januar 2010 Ai, den er kjip.. Hvis han hadde gjort det samme nå, ville du ha visst det? Jeg tror nok det? Og hvis du ikke sier det til han selv, men han får vite det av en kompis eller noen tilfeldige på byen, så hjelper ikke det saken din akkurat.. Nei, jeg ville nok ha fortalt det. Jeg ville helt klart å fått vite det! Jeg tror ikke jeg klarer å holde det skjult heller, jeg har helt angst.. Han ene driver å sender melding og takket for i går osv, kjenner jeg blir helt kvalm. Ingen av de tiltrkker meg noe særlig en gang, så hvorfor i huleste driver jeg med sånn. ÆSj, blir kvalm av meg selv.
Gjest dalieo Skrevet 24. januar 2010 #18 Skrevet 24. januar 2010 Ikke straff deg selv for mye, alle gjør feil! Og ikke alle tåler alkohol så godt.. Nå har du jo mulighet til å lære av dine feil og styre alkoholinntaket bedre neste gang.
Gjest ts Skrevet 24. januar 2010 #19 Skrevet 24. januar 2010 Nei, tydeligvis ikke, men er jo ikke trygt å være sånn når man drikker. Jeg kan jo ikke holde på sånn:S Jeg blir kvalm og begynner å skjelve hver gang jeg tenker på det, jeg trodde ikke det var mulig å angre så mye og være så flau altså. er jo ikke såå ille, men jeg føler meg skikkelig løs. Skal aldri drikke så mye igjen
Gjest Hjelpes Skrevet 25. januar 2010 #20 Skrevet 25. januar 2010 Hadde jeg som gutt funnet ut av dette, så hadde kapittelet definitivt vært over der. Det hjelper ikke at var full og at du "egentlig er en rolig jente" det er handlingen du har gjort her som betyr noe. Noen presterer å si "det han ikke vet har han ikke vondt av" jo dette har han faktisk veldig vondt av. Man begynner ikke et forhold med at hun nettopp har sugd en fyr på et offetnlig toalett. Hvor TURN-OFF er ikke det? Hadde ikke hatt et snev av romantiske følelser etter noe sånt. Men det kan hende han er annerledes og ikke tar det så tung, men det får du fort vite når du forteller han om dine horehandlinger på byen med random gutter. 99% sikkert vil han defninitivt ikke like det. Så spørs det da om du er så heldig at du treffer på den ene prosenten. Hva vil han tro om deg da? Viss dette er i startfasen, så kan man jo tenke seg hva du vil finne på etterhvert. Ikke det at du nødvendigvis vil finne på noe slikt igjen, men jeg tenker mer på hva han kommer til å tenke om det. At han tenker at "aha. Hun er en sånn jente ja. Uaktuelt" Det siste en gutt vil ha er slikt kjærestemateriale. Offentlig random sex med en fyr på et utested. Jeg ville ikke hatt deg som kjæreste om dette skjedde for 3 år siden en gang. Det sier bare så utrolig mye om deg Sorry. Toget er nok kjørt (og ja, jeg er gutt og singel)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå