Gjest TS Skrevet 24. januar 2010 #1 Skrevet 24. januar 2010 Hei! Jeg prøvde den valige ID foundationen for ca et år tilbake og synes ikke den var noe bra i det hele tatt; skimrende, og ble skjoldete i påføring. Nå ser jeg at det har kommet en variant som skal være uten disse stoffene som gjør den så skinnende; denne matte-varianten. Er det noen som har prøvd disse to, og merker en forskjell? Blir huden matt og fin? Jeg har kombinasjonshud med blank t-sone til tider, og vil nøding fremheve denne blankheten, om dere skjønner
Gjest Heidie Skrevet 24. januar 2010 #2 Skrevet 24. januar 2010 Hei hei Jeg er veldig fornøyd med den matte i forhold til den orginale. Har skrevet en omtale om den matte hvis du vil lese den: BareMinerals Matte Foundation Klem
Gjest Sandbekken Skrevet 24. januar 2010 #3 Skrevet 24. januar 2010 Digger den matte til id! (Jeg har tendens til fet T-sone) Dette blir mitt neste kjøp når tikei-krukken min blir tom.. :D
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2010 #4 Skrevet 24. januar 2010 Takk for svar dere! Da blir det nok ID matte på meg ja. Må bare finne ut hvilken farge jeg skal ha først, hadde fairly light i den vanlige, og det ble for mørkt for meg, er veldig lys i huden... Vet dere hvilken farge som er lysest av fair og light? Heidie: Litt off topic, men kikket innom bloggen din, og den virket veldig bra Kommer nok til å følge litt med der etter flere spennende innlegg. Keep up the good work!
Skylines Skrevet 25. januar 2010 #5 Skrevet 25. januar 2010 fair er hvertfall den lyseste i vanlig ID, fairly light er nest lysest:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå