Beauté Skrevet 24. januar 2010 #1 Skrevet 24. januar 2010 (endret) Hva er egentlig Aloe Vera bra mot? Jeg har en plante som jeg noen ganger tar et blad fra for å bruke "saften" inni til å rense feks kutt med, eller reaksjon/utslett på huden. Men hva ennet er den bra imot? Endret 24. januar 2010 av Beauté
Violetsky Skrevet 24. januar 2010 #2 Skrevet 24. januar 2010 Jeg har inntrykk av at det er bra mot alt Når jeg var liten pleide min mor å legge på aloe vera hvis jeg hadde brent meg. Nå i voksen alder pleier jeg å kjøpe sånn aloe vera gele på tube. Genial å ha med til syden å smøre på brente armer og ben Smører det også på tørre vinterlegger!
Gjest Marlo Skrevet 24. januar 2010 #3 Skrevet 24. januar 2010 husk at mange av disse aloe plantene som man får kjøpt ikke har helende effekt. Skal du ha en plante hvor du kan bruke saften mot kløe, sår o.l. så vær sikker på at du kjøper en ekte plante
Virreliten Skrevet 24. januar 2010 #4 Skrevet 24. januar 2010 Og den ekte heter Aloe Barbadensis. Vær obs på at det bare er den gjennomsiktige/grønnaktige gelen som skal brukes, ikke den gule guffa du kan finne ytterst mot bladet, spesielt på eldre planter. Det kan få motsatt av ønsket effekt.
Beauté Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 24. januar 2010 Da jeg kjøpte denne så var det en lapp på den om at den har medisinsk effekt. Så dette er ekte. Og jeg bruker kun den gjennomsiktige gelen. Når jeg brekker av blad, så gjør jeg det langt nede, tar ikke tuppen.
Beauté Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 24. januar 2010 Det er den jeg har ja. http://solvi.strifeldt.net/wp-content/uplo...-18-500x349.jpgOg den ekte heter Aloe Barbadensis.
Gjest helsejente Skrevet 24. januar 2010 #7 Skrevet 24. januar 2010 Ville anbefalt LR sine Aloe Vera produkter. Kjempegode! Og mange bruksområder. Er eneste merket i Verden som har bevis for at deres produkter er rene og har høy andel av Aloe Vera i seg. Mange andre produsenter viser til 98% Aloe Vera, men det viser seg ofte at bare noen prosent av den totale mengden er ren Aloe Vera. Også Aloinnivået (stoff som brukes i avføringsmidler osv) er svært lavt i LR sine produkter, mens det hos andre produsenter er nokså høyt... Noe som medfører mye trøbbel for forbrukere av juicen til disse produsentene. Brukt både kremene og drikken deres lenge. Har fått god effekt våde når det kommer til urenhud, fordøyelse og energi. Og dette kommer fra en jente som allerede trener nok og har et bra kosthold Ville sjekket det ut
Gjest helsejente Skrevet 24. januar 2010 #8 Skrevet 24. januar 2010 ... Og jeg er egentlig ingen helsekostfan. For det finnes mye rart der ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå