Gå til innhold

Hvor finne billige korsetter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor finner man billige korsett topper under 500,- lappen? svart/hvit en enkel en, men noe som slanker orgentlig , så magen og midjen blir slankere, sefølgelig ikke helt ekstremt da.

Jeg vil ikke ha nettside , men en butikk . har dere sett det noen stedet kjære lesere?? :) haster !

noe lignende det her:

http://img.kelkoo.com/no/medium/114/453/54...91917453114.jpg

http://www.lostwear.com/images/lana-corset-4.jpg

http://www.mamut.net/adventura/l4139-1.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ehm... H&M? De slanker nok ikke veldig bra, da. Fungerer sikkert best som sexy undertøy til de som ikke vil ha så veldig mye slankende effekt. Men du vil jo uansett få finere former med det;P

Gjest Problematique
Skrevet

Det siste der er et ekte korsett, og det eneste som "slanker" noe. Korsetter er dyre saker; det er silkestoffer og stålspiler, og det er et håndtverk å lage de. Du må beregne minst 1000kr for et korsett, og det er fra utlandet over nettet.

Skrevet
ehm... H&M? De slanker nok ikke veldig bra, da. Fungerer sikkert best som sexy undertøy til de som ikke vil ha så veldig mye slankende effekt. Men du vil jo uansett få finere former med det;P

Ja , hva syns dere om å bruke undertøyskorsett til jeans da? Da mener jeg sefølgelig ikke å velge den knæsj røde med blonder og push-up så puppene treffer haka. det sparer jeg heller til alenetid med meg og kjæresten :fnise:

Skrevet
Det siste der er et ekte korsett, og det eneste som "slanker" noe. Korsetter er dyre saker; det er silkestoffer og stålspiler, og det er et håndtverk å lage de. Du må beregne minst 1000kr for et korsett, og det er fra utlandet over nettet.

Har du en slik korsett? Kan jeg få lov å spørre- får man i det hele tatt puste i de? korsetter er utrolig vakre og bringer fram det peneste i kvinnen, ingenting er penere en en slank og tynn midje, til tydelig bredere hofter, syns nå jeg. så å bruke 1000 ,- på en orgentlig korsett er ikke helt galt det.

vet du om event. nettside, sånn for å titte litt?

Skrevet

Før du har lest ordentlig om det, skal du ikke nærme deg noe form for korsett, hverken ekte eller "hore seg for kjæresten i billig H&M-etterligning".

Etter at du vet alt som er å vite (GOOGLE.NO/COM, ta i bruk den muligeten du har til å informere deg selv!) om korsetter, tightlacing osv., kan du evnt. besøke timeless-trends.com. De har korsetter til 500 kroner, som faktisk er ekte korsetter ment for tightlacing. Bestilt fra siden deres flere ganger, alltid fornøyd, og de har hver gang jukset litt sånn at toll ikke ble noe problem.

Gjest Problematique
Skrevet
Har du en slik korsett? Kan jeg få lov å spørre- får man i det hele tatt puste i de? korsetter er utrolig vakre og bringer fram det peneste i kvinnen, ingenting er penere en en slank og tynn midje, til tydelig bredere hofter, syns nå jeg. så å bruke 1000 ,- på en orgentlig korsett er ikke helt galt det.

vet du om event. nettside, sånn for å titte litt?

Korsetter krever trening. Jeg har skrevet en bloggpost om det her: http://www.androcid.net/kohl/?p=44 Der står det om hvordan du skal venne deg til å gå med et korsett, hvordan man går inn et korsett, forslag til steder å kjøpe...

Når man er vant til å bruke det, så er det ikke noe problem å puste, sitte, danse eller hvanåenn man vil, mens man har på korsettet. 1000kr er minimumssummen du må ut med, bare så det er sagt.

• 1 år senere...
Skrevet

Nettbutikken jig har et utrolig bra utvalg av korsetter, og har drømme priser.

http://www.jig.no/korsett_overbust/C_61_84

Dem har også veldig stort utvalg av andre varer!

Et sted man fort kan bli lenge, og enkelt å få shoppet litt hver gang.

Anbefaler stedet på det sterkeste..

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke skal bruke det over klærne, kan du kjøpe en waspie eller girdle i stedet - du kan få det i god kvalitet til under 500. Korsetter som virker er mye dyrere.

Gjest Applecore
Skrevet

Hvis du ikke skal bruke det over klærne, kan du kjøpe en waspie eller girdle i stedet - du kan få det i god kvalitet til under 500. Korsetter som virker er mye dyrere.

En waspie er da et ordentlig korsett, det er vel kanskje den typen som strammer inn mest i midjen, og en ordentlig waspie får du ikke til under 500 tror jeg...

Mulig du tenker på et korselett (altså en mykere versjon av korsett, som ikke "virker") i waspie-form :)

AnonymBruker
Skrevet

En waspie er da et ordentlig korsett, det er vel kanskje den typen som strammer inn mest i midjen, og en ordentlig waspie får du ikke til under 500 tror jeg...

Mulig du tenker på et korselett (altså en mykere versjon av korsett, som ikke "virker") i waspie-form :)

Jepp, det er hva jeg mener; corselett med kraftig midjebånd! :) Takk for oppklaringen!

AnonymBruker
Skrevet

Jepp, det er hva jeg mener; corselett med kraftig midjebånd! :) Takk for oppklaringen!

Og de virker så absolutt tilfredsstillende til prisen, men de er ikke i nærheten av korsetter, selvfølgelig.

Skrevet

Hvis du får kjøpt det nederste hvite korsettet med blonder til 1 000 kr har du fått det billig. I norge koster et slikt ca 3 000. Da snakker vi om et ekte korsett. I utlandet kan man få korsetter så rimelig som 500-700 kr. Ekte korsetter er kvalitet som koster.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...