Gå til innhold

Hvorfor er menn fra Vestlandet feminine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han fyren fra Moods of Norway som deltok i "4 gjester middag" på TV-Norge, han korte med hatten, Simen: http://www.tvnorge.no/programportaler/4-st...nyheter/5035090

Han er så feminin og forsiktig!

Har lagt merke til at det er en generell trend blant "menn" fra Haugesund, Stryn, og andre Vestlandet-steder!

Så kjipt....

Hvorfor er de så utrolig feminine og usynlige, tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da kan du ikke ha møtt mange menn fra Vestlandet! De er ikke mer feminine her enn andre steder! Hørt sånt tull :skratte:

Skrevet

Har lagt merke til at menn fra Vestlandet er mer bibelske og bærer preg av at de er mer knyttet til fisken og sjøen..de er ikke bare anti-urbane, vestlandsdialekten gjør også at de virker harde men feminine..rå og uhøvlet (lite høflige) samtidig hensynsløse.

Nordmenn er et interessant hardbarket folkeslag å studere!

Gjest Gjest_Vestlending_*
Skrevet
Har lagt merke til at menn fra Vestlandet er mer bibelske og bærer preg av at de er mer knyttet til fisken og sjøen..de er ikke bare anti-urbane, vestlandsdialekten gjør også at de virker harde men feminine..rå og uhøvlet (lite høflige) samtidig hensynsløse.

Nordmenn er et interessant hardbarket folkeslag å studere!

Hvordan kan en mann være hard og feminin samtidig? Jeg bor i et fiskeridistrikt og kjenner noen fiskere. De er hverken bibelske,feminine eller hensynsløse! Kom deg ned på jorda!

Skrevet

Haha..feminine? Tja, det er vel alltids noen jålegutter, men i sammenligning til bærumssnobben osv så er det ikke mye å skryte av ;)

Skrevet
Han fyren fra Moods of Norway som deltok i "4 gjester middag" på TV-Norge, han korte med hatten, Simen: http://www.tvnorge.no/programportaler/4-st...nyheter/5035090

Har lagt merke til at det er en generell trend blant "menn" fra Haugesund, Stryn, og andre Vestlandet-steder!

Så kjipt....

Hvis du har lagt merke til dem så er 'em vel ikke spesielt usynlige? Og, av ren nysgjerrighet, hvor mange feminine fjordagutter fra Stryn har du egentlig møtt?

Gjest Gjest_generalen_*
Skrevet

EN mann = er ALLE menn!

• 1 måned senere...
Skrevet

Har du noen gang møtt en vestlening "live"? Folk på TV har en tendens til å være litt mer jålete enn folk flest. Og takk for at du merker oss alle som feminine pga. 2 tullinger som deltar på et matprogram, ja matprogram (hva forventer du) :P

Gjest navnelapp
Skrevet

Haugesund og Stryn og sånn? Wow, det er det eg kallar ei analyse...

Gjest GjestFraVest
Skrevet
Har du noen gang møtt en vestlening "live"? Folk på TV har en tendens til å være litt mer jålete enn folk flest. Og takk for at du merker oss alle som feminine pga. 2 tullinger som deltar på et matprogram, ja matprogram (hva forventer du) :P

Enig! Her er alle typer mennesker, slik som alle andre steder i landet!

Skrevet

Hahaha, dagens! Ville nå heller sagt at gutta fra "Bærum og sånt lizzom" var hakket mer feminine..

Gjest boombbom
Skrevet

Bur i vestligaste byen i norge,,ekke mange feminine menn her, sjølv om vi er blitt MYE tammerere...før i tida drog vi i busslaster med folk til naboby for å slåss. Det har vi sluttet med :o)

Gjest Heimannen
Skrevet

Oi. Så du måtte finne fram til en designer for å illustrere at vestlendinger er feminine?

Hva da med Østlendingene? Har du ikke sett han Blomster-Finn og han Jan Thomas?

Skrevet

Så kjipt....

Enig. Et par venninner av meg har vært sammen med slike, og de er virkelig rare-

Ekstremt mye sosial angst der, virker det som. Kombinert med psykiske problemer pga oppvekst. Veldig moralsk refsende mødre, men ingen av dem har vært gift(alenemødre som moraliserer kristet). De er litt ødelagte i hodene sine, virker det som, og veldig feminint tynne. Nesten som de vil konkurrere med damene.

Altså blottet for mandig beskyttelses-instinkt ovenfor damer, og vil heller bitche med damene.

Det er ikke bra i en mann.

Sære. Jeg holder meg langt unna om jeg hører den dialekta.

Men kanskje jeg blir motbevist en dag. hadde vært hyggelig, men tror allikevel jeg ville holdt meg unna de stedene, de er merkelige.

Gjest heimannen
Skrevet
Men kanskje jeg blir motbevist en dag. hadde vært hyggelig, men tror allikevel jeg ville holdt meg unna de stedene, de er merkelige.

Kanskje du blir motebevisst med han Simen-fyren, i fulle fall!

Skrevet

Fyren er klesdesigner (om man kan kalle det for klesdesign å ta en plain t-skjorte til 100 kroner, klistre en traktor på utsiden pluss Moods of Norway-merket på innsiden, og så videreselge for 500), kanskje ikke så rart han har en feminin framtoning.

Skrevet

Menn på Vestlandet er innadvendte, klarer ikke å oppføre seg dannet overfor kvinner og eier ikke manerer. De tør ikke å invitere ut jenter.

Skrevet
Menn på Vestlandet er innadvendte, klarer ikke å oppføre seg dannet overfor kvinner og eier ikke manerer. De tør ikke å invitere ut jenter.

Vi inviterer ut jenter som er verdt å invitere ut. At vi ikke vil ha nettopp deg betyr ikke at vi ikke vil ha noen.

Skrevet

Har ikke tenkt så mye over at vestlendinger er mer feminine enn andre. Men dialektene der borte er grufulle. De høres alltid sinte ut, selv om de kanskje ikke er det. :skravle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...