Gjest Haile Skrevet 24. januar 2010 #1 Skrevet 24. januar 2010 Laura Biagiotti gav ut en parfyme som heter "rose", limited edition. Nå får jeg ikke tak i denne noe sted. Har dere noen å anbefale i samme duftsjanger? Jeg synes selvfølgelig at den fra Laura B lukter herlig, og kan ikke forstå hvorfor den ikke kan produseres videre Kanskje det er min luktesans det er noe i veien med? =p
lillelilje Skrevet 24. januar 2010 #3 Skrevet 24. januar 2010 Jeg anbefaler deg å gå til et parfymeri og prøve deg fram. Selv om det er en parfyme som ligner på Laura B rose, er det ikke sikkert at denne er like god på deg. Det er nok med at én undernote ikke er lik og dermed helt annerledes duft. Akkurat som at Laura B Rose kanskje ikke er like god på venninen din som på deg. Et lite tips når du skal lete etter ny parfyme er å ta med deg litt kaffe (helst kaffebønner), og lukt på kaffebøennene mellom hver gang du lukter på parfymene. Kaffebønnene gjør at nesen nøytraliseres og du kjenner duften bedre. Noen parfymeri har også dette stående, men ikke alle så kan være greit å ha med seg. Når du har funnet et lite antall parfymer du liker, kan du spraye det på armen og vente minst en halvtime før du kjenner etter om de lukter bra på deg. Så gjentar du dette til du har funnet en som passer perfekt. Ikke alle gidder å holde på like lenge, men jeg mener det er verdt det så jeg leter gjerne i flere mnd før jeg finner den perfekte. Lykke til
Beauté Skrevet 24. januar 2010 #4 Skrevet 24. januar 2010 http://shop.ebay.co.uk/i.html?_nkw=laura+b...i&_osacat=0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå