Gå til innhold

Bamses verden

Lille Blåklokke

Anbefalte innlegg

Da åpner jeg ny dagbok.

Denne skal handle om livet vi skal dele med Bamse, vår nye japanske spisshund valp :rødme:

Vi henter han Onsdag den 10 februar, så har enda 17 dagers ventetid igjen :sukk: Virker som uendelig mange dager.

Gleder oss som unger begge to. :sjenert:

:hoppe:

Endret av Bambi85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 Dager igjen. :hoppe:

I dag har vi kjøpt litt saker og ting til voffsen.

Halsbånd,reisebag,leker,tyggebein,mat/vannskåler osv. Dyre saker :hakeslepp: Men kun det beste til voffsen vår. :sjenert:

Hundedama har sendt endel fine bilder på mobilen også, han er så vakker. Er den største av hannhundene i kullet.

Hun plukker ut den fineste til oss, siden vi tenker og bruke han til utstilling etterhvert. :rødme:

Nå trenger vi bare handle inn litt saker som børste, klosaks, bur og seng til han.

Hvis noen har gode råd i forhold til japansk spisshund, eller trening av valp osv. skriv ivei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Månestøv

Heihei :goodbye:

Spenende med ny hund! Vi får selv kattunge om en uke, og gleder meg masse, så vet hvor frustrerende det kan være å vente :jepp:

Høres i alle fall ut som dere har handlet inn det som trengs i alle fall! Hva skal han hete? :)

Har ikke så mye tips angående japansk spisshund spesielt, men de er flotte hunder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Velkommen inn hit i min bok, koselig :klemmer:

Så kos at dere skal få kattunge :rødme: Har også veldig lyst på pusekatt, men reagerer så på de :snurt: Hadde alltid katter da jeg var lita, savner det. Men blir supert med en liten voffe tass :sjenert:

Vi har tenkt å kanskje kalle han Bamse, siden han ser ut som en bamse :gjeiper: Men er ikke helt sånn sikker ennå. Noen forslag?

Hvilken type katt skal dere ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Månestøv

Ja, er jo litt mer med en hund da, aktiviteter, trening osv.. I motsetning til de fleste katter som bare tar kontakt med deg når de vil ha noe :ler:

Bamse er et kjempefint navn! Hadde selv en hund som het Bamse da jeg var mindre. Eneste ellers jeg kan komme på er Teddy, men det blir kanskje litt barnslig igjen :fnise:

Er bare en vanlig huskatt, sånne som gis bort gratis på finn.no.

Ei lita sort jente :rødme: Var enormt vanskelig å velge da :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er jo litt mer med en hund da, aktiviteter, trening osv.. I motsetning til de fleste katter som bare tar kontakt med deg når de vil ha noe :ler:

Bamse er et kjempefint navn! Hadde selv en hund som het Bamse da jeg var mindre. Eneste ellers jeg kan komme på er Teddy, men det blir kanskje litt barnslig igjen :fnise:

Er bare en vanlig huskatt, sånne som gis bort gratis på finn.no.

Ei lita sort jente :rødme: Var enormt vanskelig å velge da :jepp:

Ja er litt sånn styr med hunder, men de gir så mye tilbake :rødme:

Ja har faktisk tenkt endel på Teddy selv, men ble liksom Bamse. Men avgjør det når vi har fått han i hus :)

Bare 1 uke igjen nå :hoppe: Gleder meg helt utrolig mye.

Synes sånne huskatter er så fine (ikke rase). Vi hadde mange sånne da jeg var mindre. Også svart :rødme: Lang eller korthåret?

Har dere funnet navn til den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Månestøv
Ja er litt sånn styr med hunder, men de gir så mye tilbake :rødme:

Ja har faktisk tenkt endel på Teddy selv, men ble liksom Bamse. Men avgjør det når vi har fått han i hus :)

Bare 1 uke igjen nå :hoppe: Gleder meg helt utrolig mye.

Synes sånne huskatter er så fine (ikke rase). Vi hadde mange sånne da jeg var mindre. Også svart :rødme: Lang eller korthåret?

Har dere funnet navn til den?

Ja, det er klart det! De gir dobbelt så mye tilbake! Skulle gjerne hatt hund igjen om jeg hadde tida til det :jepp:

Nå er kattepusen kommet i hus, hun er korthåret og fått navnet Alana. Hun er en skikkelig ramp, og skal alltid holde meg våken om nettene ved å sove på hodet mitt :fnise:

Du får oppdatere når du har fått vofsen i hus, blir spennende! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sover hun på hodet ditt :rødme: Næmmen så søtt :fnise:

Tenker det er stas at hun er kommet i hus ja :) Nydelig navn. Kanskje du kan sende meg en pm med bilde en dag :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Månestøv

Heihei!

Har dere fått vofsen i hus nå?

Hodesåvingen hennes var søt de første dagene, men etter et par dager med minimalt med søvn ble hun utestengt fra soverommet på livstid :ler:

Prøvde å sende deg en PM med bilde, men vet ærlig talt ikke hvordan jeg gjør det :sjenert: Må vel legge bilde ut på nett en plass eller noe kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...