Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 24. januar 2010 #1 Del Skrevet 24. januar 2010 nå er jeg ganske lei singel livet og alt det som bærer med...ut på byen hvor jeg kun blir sjekket opp for at menn skal trøste seg eller ha seg noe..kan jeg ikke dra på byen og ha det moro med jentene mine ifred? sitte alene på fri dager..bli brukt som henge sted av jentene mine fordi jeg ikke har noe mann. jeg er snart 30 og jeg vil ha barn og mann,en liten familie med alt det positive og negative det fører med seg er lei det "norske" sjekke systemet eller hva man skal kalle det... jeg kunne faktisk tenkt meg en øst europeisk mann - mørkhåret med mystiske øyne og som kanskje liker litt av det gammeldagse ekteskapet.. er ganske lei like stillings mas,orker ikke one night stands,jeg er verdt mer enn dette singel tullet og jakten.. jeg trives med meg selv,klarer meg selv alene og har det bra alene...men jeg vil ha mann og starte familie bare..... er det noen som vet om noen dating sider hvor man kan finne øst europeiske menn som er ute etter et ekteskap? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forsiktig Skrevet 24. januar 2010 #2 Del Skrevet 24. januar 2010 Er selv gift med en mann fra Albania og han er bare herlig;-) Men vil gjør deg oppmerksom på at om du skulle forelske deg/gifte deg med en østeuropeisk mann så pass på at han har alle papir på opphold i Norge klart. Det å gå igjennom mølla i UDI for å få familiegjenforening kan være både langsomt (som regel 12 mnd) og vanskelig... Tenk også på hvor stor kulturforskjellen egentlig er, min mann er ganske vestlig av seg. Men ikke alle som er det, og noen som plutselig får et stort sjokk når de kommer til Norge, de tror landet er fantastisk og at alt skal være enkelt her. Så får de problemer med å få en ordentlig jobb og man synes det er flaut/galt å bli forsørget av kona... Har ingen gode tips å gi deg om treff steder... Lykke til i jakten;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2010 #3 Del Skrevet 24. januar 2010 Det er en god idé for norske single kvinner og se på utenalndske menn som skiller seg fra de norske innadvendte og passive "mennene": Utenlandske menn er: - Mer klar for ekteskapet - Vil ha barn - Er ikke redd for å få en famile og ansvar Norske menn flyr bare på byen og har ONS, de er for umodne og drikekr enten ikke noe eller blir stupfulle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 24. januar 2010 #4 Del Skrevet 24. januar 2010 nettopp!! så gi meg en men det er helt sant,har en oppfatning av at mange utenlandske menn ikke er redd for å gifte seg,få familie og ta ansvar...en slik mann vil jeg ha.. det er så mye snakk om kjemi,sex,frihet fra ansvars følelser og sex,sex og atter sex...blir ikke disse norske mannfolka lei av å "leve på flyt,sex,jobb og slitsomme mase damer de vil komme seg unna" ? de fleste kvinner vil vel ha familie? og når en mann kun er ute etter sex vil det alltid ende med at han blir mast på av de han bruker osv? hvor er moralen? hvor er verdiene? og hvor er synet på å få seg sin egen familie? skjønner lite av "dagens" mannfolk her i norge jeg... og jeg er slank og pen,søt,snill og alt det en mann kanskje vil ha.. og jeg tenker heller ikke at mannen jeg eventuelt ender opp med må være en supåer deilig kjekk supermann! en mann som tar ansvar er sexy og blir naturligh kjekk i mine øyne :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 24. januar 2010 #5 Del Skrevet 24. januar 2010 nå er jeg ganske lei singel livet og alt det som bærer med...ut på byen hvor jeg kun blir sjekket opp for at menn skal trøste seg eller ha seg noe..kan jeg ikke dra på byen og ha det moro med jentene mine ifred? sitte alene på fri dager..bli brukt som henge sted av jentene mine fordi jeg ikke har noe mann. jeg er snart 30 og jeg vil ha barn og mann,en liten familie med alt det positive og negative det fører med seg er lei det "norske" sjekke systemet eller hva man skal kalle det... jeg kunne faktisk tenkt meg en øst europeisk mann - mørkhåret med mystiske øyne og som kanskje liker litt av det gammeldagse ekteskapet.. er ganske lei like stillings mas,orker ikke one night stands,jeg er verdt mer enn dette singel tullet og jakten.. jeg trives med meg selv,klarer meg selv alene og har det bra alene...men jeg vil ha mann og starte familie bare..... er det noen som vet om noen dating sider hvor man kan finne øst europeiske menn som er ute etter et ekteskap? Jeg er ikke østeuropeisk (selv om jeg er høy og mørk med mystiske øyne ), men mitt ønske har aldri vært å leve et forlenget ungdomsliv med den ene jenta etter det andre. Har aldri hatt sansen for seriemonogamiet. Allerede i tenårene hadde jeg en forestilling om at det gode liv ville være å finne den rette jenta tidlig og gå gjennom alle faser av livet med henne. Men det er jo litt som skal stemme mellom to mennesker, og det er faktisk ikke bare guttene som er skyld i at seriemonogamiet er blitt vår dominerende samlivsform. Det finnes nok av kvinner som helst skal ha rast fra seg før tiden er moden for å finne den rette. Det kan nok også bidra at jenter har angst for gutter som er for forelsket, hadde guttene vært like nådeløse ville parforhold vært en sjeldenhet (for det vil nesten alltid være en som er mer forelsket). Men gutter er mer pragmatiske og vil av og til kunne gi jenta en sjans, selv om han kanskje ikke er like på knærne som henne. Hvis han finner henne tilstrekkelig attraktiv og har en tilstrekkelig god kjemi. Likevel vet gutten at han har vært mer forelsket tidligere, og dette kan nok gjøre ham litt mindre keen på å få barn og planlegge for evigheten. Så dette kan være en del av forklaringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Hedvig_* Skrevet 24. januar 2010 #6 Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg er ikke østeuropeisk (selv om jeg er høy og mørk med mystiske øyne ), men mitt ønske har aldri vært å leve et forlenget ungdomsliv med den ene jenta etter det andre. Har aldri hatt sansen for seriemonogamiet. Allerede i tenårene hadde jeg en forestilling om at det gode liv ville være å finne den rette jenta tidlig og gå gjennom alle faser av livet med henne. Men det er jo litt som skal stemme mellom to mennesker, og det er faktisk ikke bare guttene som er skyld i at seriemonogamiet er blitt vår dominerende samlivsform. Det finnes nok av kvinner som helst skal ha rast fra seg før tiden er moden for å finne den rette. Det kan nok også bidra at jenter har angst for gutter som er for forelsket, hadde guttene vært like nådeløse ville parforhold vært en sjeldenhet (for det vil nesten alltid være en som er mer forelsket). Men gutter er mer pragmatiske og vil av og til kunne gi jenta en sjans, selv om han kanskje ikke er like på knærne som henne. Hvis han finner henne tilstrekkelig attraktiv og har en tilstrekkelig god kjemi. Likevel vet gutten at han har vært mer forelsket tidligere, og dette kan nok gjøre ham litt mindre keen på å få barn og planlegge for evigheten. Så dette kan være en del av forklaringen. Må da være mange kvinner på KG som øyner din profil som syns det blir toppers med en Cuckold! Du er sikkert en kjekk mann, så du får nok ikke problem med å finne den spesielle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullla Skrevet 24. januar 2010 #7 Del Skrevet 24. januar 2010 Mørk og mystisk sier du er og ofte sjalu og eiende over sin kvinne takler du det? Er selv sammen med en mørk, mystisk, sjalu kjærste og ville aldrig bytte han ut <3 men tenk deg om, kulturforskjellen er oftest veldig stor, men har du ikke noen problemer med det så er det bare å søke videre Mange norske nettsteder er disse mennen og på, hva med å søke deg til miljøer der dem er? google og søk, men ja se til at dem har sine pappirer i orden Vet foresten om mange tyrkiske men som ønsker en kvinne å dele livet meg Lykke til i ditt søkende og jeg håper du finner drømme mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2010 #8 Del Skrevet 25. januar 2010 TS får prøpve utlandet, menna i Norge er ganske fjerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 25. januar 2010 #9 Del Skrevet 25. januar 2010 nå er jeg ganske lei singel livet og alt det som bærer med...ut på byen hvor jeg kun blir sjekket opp for at menn skal trøste seg eller ha seg noe..kan jeg ikke dra på byen og ha det moro med jentene mine ifred? sitte alene på fri dager..bli brukt som henge sted av jentene mine fordi jeg ikke har noe mann. jeg er snart 30 og jeg vil ha barn og mann,en liten familie med alt det positive og negative det fører med seg er lei det "norske" sjekke systemet eller hva man skal kalle det... jeg kunne faktisk tenkt meg en øst europeisk mann - mørkhåret med mystiske øyne og som kanskje liker litt av det gammeldagse ekteskapet.. er ganske lei like stillings mas,orker ikke one night stands,jeg er verdt mer enn dette singel tullet og jakten.. jeg trives med meg selv,klarer meg selv alene og har det bra alene...men jeg vil ha mann og starte familie bare..... er det noen som vet om noen dating sider hvor man kan finne øst europeiske menn som er ute etter et ekteskap? Ivan hadde vært drømmemannen for deg. Men han må vel bli igjen i Serbia for å ta vare på sin mor. Du finner han ikke på nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_caracal_* Skrevet 25. januar 2010 #10 Del Skrevet 25. januar 2010 Og du tror at øst europeiske menn ikke er gira på mye sex... Har vært en del i østeuropa og kjenner godt til damene.. De er vant til å ha mye mer sex en oss.... Og bakdelen for dere Norske damer er kjønsrollemønsteret... Som igjen er fordelen for oss Nordmenn i utlandet.. Kanskje det er slik det må bli...Dere tar mennene fra utlandet..Vi tar damene...))) Caracal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 25. januar 2010 #11 Del Skrevet 25. januar 2010 Jo herlighet,sex kan jeg vel ha og det i massevis! jeg elsker det jeg orker bare ikke tilfeldig sex og er lei av alle som er ute etter tilfeldig sex:) Og kjønns fordelingen er ikke stress,jeg liker det litt gammeldags:) mannen som jobber og tar vare på jenta,hus arbeid og barn er bare koslig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå