Gjest Ts Skrevet 24. januar 2010 #1 Skrevet 24. januar 2010 Noen som spiller Evony?? har du noen tips til en nybegynner?
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 24. januar 2010 #2 Skrevet 24. januar 2010 Ikkje bli avhengig Kan fort bli dyrt siden man må bytte penger mot gjenstander som bare eksisterer i ett spill. Spiller forøvrig ikkje det spillet selv.
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2010 #3 Skrevet 24. januar 2010 er det sant? så dumt.. best å ikke bli mer hekta da
Gjest addicted Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 Ikkje bli avhengig Kan fort bli dyrt siden man må bytte penger mot gjenstander som bare eksisterer i ett spill. Spiller forøvrig ikkje det spillet selv. må man? har spilt det en stund nå, men har enda ikke måttet betale for noe.
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 9. februar 2010 #5 Skrevet 9. februar 2010 må man? har spilt det en stund nå, men har enda ikke måttet betale for noe. Det var slik eg forstod det ja basert på hva folk eg kjenner har sagt, og ein tråd her inne hvor ei dame og hennes sambo blei hekta, tok lån for å kjøpe ting i spillet, samboeren hennes ville ta opp enda ett lån for å fortsette oppgradere seg i spillet mens ho syns det var nok med de 30k de allerede hadde brukt (om eg husker rett)..
Gjest Glør Skrevet 9. februar 2010 #6 Skrevet 9. februar 2010 Mitt råd er å slutte å spille det igjen, siden du fort kommer til ett punkt hvor du enten må bruke store mengder penger, eller ikke kommer noen vei. Både jeg og samboeren min spilte det en stund, han prøvde også å putte noen hundrelapper i det, men så snart at man må bruke mye mere penger på dette, for å klare seg. Kjøp heller ett vanlig strategispill eller noe sånt, som bare har en engangsutgift på noen hundrelapper når du kjøper spillet.
Gjest Ingeniøren Skrevet 9. februar 2010 #7 Skrevet 9. februar 2010 CivilizationIV kan man plukke opp for en billig penge og er og forblir ett supert strategispill. Forøvrig er denne artikkelen litt morsom da den viser utviklingen i reklamene for Evony.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå