Gå til innhold

finnes det et norskt moteblad for oss over 30

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leste alltid Tique før, men de finnes jo ikke lenger. Er det noen andre norske moteblader som er for også de over 30?

Jeg vet det er mange utenlandske, men jeg leter nå etter et norskt blad.

Ønsker meg et rent moteblad, ingen fjollete tester eller fortellinger.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Costume?

Trodde det var skikkelig fjortissblad jeg. Eller kanskje jeg blander med et annet blad??

Skrevet
Costume?

Trodde det var skikkelig fjortissblad jeg. Eller kanskje jeg blander med et annet blad??

Costume er kjempebra!! Støtter meg til det forslaget. Er selv 28, men mener det passer for dere over 30 også :) Handler kun om mote, og litt om designere og bransjefolk - ikke noe annet fjas, ikke sex/forhold/slanking etc. Og godt er det! I tillegg er det gode portrettintervjuer, "inn i skapet" til kjendisene o.l. Elle synes jeg også er veldig bra.

Av utenlandske blader så anbefaler jeg InStyle.

Hilsen bladjunkie ;-)

Gjest Borghild
Skrevet

Jeg elsker Costume! Leser også Woman, Cosmo, Elle og mag.

Skrevet

Jeg sverger til Henne. Ellers anbefaler også jeg Costume, som jeg synes er mer som et faktablad. Vet også om de som liker Kamille. Og Woman som også er nevnt her.

Skrevet

Costume er ikke et fjortissblad. Det kommer jo selvfølgelig ann på hvordan stil du har, men jeg er fast leser av costume og elle. I tilleg har KK faktisk mye bra mote, selv om det ikke er et rent moteblad;)

Skrevet

Nei, det er absolutt ikke noe fjortisblad! Jeg er snart 35 år og liker bladet veldig godt.

Skrevet
Jeg leste alltid Tique før, men de finnes jo ikke lenger. Er det noen andre norske moteblader som er for også de over 30?

Jeg vet det er mange utenlandske, men jeg leter nå etter et norskt blad.

Ønsker meg et rent moteblad, ingen fjollete tester eller fortellinger.

Costume er jo rent moteblad.

Ellers vil jeg si at HENNE og ELLE også har mye bra. KK er jeg personlig ikke stor fan av, men det funker, det også.

Skrevet (endret)

Costume er det eneste jeg leser relativt fast, og jeg støtter de andre i at det er et bra moteblad. Heldigvis lite tull og tøys, og nesten bare mote (for noen er jo det såklart tullete, men for meg ikke like tøys som liksom-seriøse og overfladiske artikler). Det eneste er at de nå har begynt med portrettintervju med kjendiser, noe jeg sjelden gidder å lese. Det plager meg ikke i seg selv, men håper ikke de utvikler seg i retning av å skulle fange alle og skrive litt om alt, som de fleste andre kvinne-blader.

Vil legge til at jeg selv ikke er over 30, men hvertfall hvis man er opptatt av mote, vil jeg tro man kan like det selv om man er i 30-årene. Selv om man alltids kan argumentere med at det er litt vel trendbasert og dermed aller mest retter seg mot de litt yngre, men akkurat det kommer man vel ikke unna uansett hvis man skal ha et rent moteblad.

Endret av Vera Vinge
Skrevet

Er Costume et sånt catwalk-mote-blad, eller er det faktisk mulig å finne klærne de viser frem noe sted?

Skrevet
Er Costume et sånt catwalk-mote-blad, eller er det faktisk mulig å finne klærne de viser frem noe sted?

Noen måneder siden jeg skrev for dem nå, men med mindre de har lagt om profilen helt, synes jeg de har en god mix. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...