Gå til innhold

Har truffet ca 10 menn fra nettet, og ble ikke forelsket

Gjest Gjest_Lisa_*

Anbefalte innlegg

Hei, er i 30 årene og er singel. Som om ikke dette er nok, har jeg tydeligvis ikke lett for å forelske meg/bli interessert i menn. Jeg er ikke kresen på utseende om det er det dere nå tror. jeg faller mer for personlighet. Hittil har jeg vært på ca 10 date, og det har ikke vært noen kjemi.Nå skal det sies at jeg ikke akkurat har vært noe interessert i disse, men tenkte at en må nå møte noen i det virkelige liv , for å se. Alle mine dater har ikke gått bra. Ikke noe kjemi eller tiltrekning. Føler meg som den eneste i hele verden som har det sånn. Jeg ser på meg selv som en søt og oppegående dame ellers. Flere som har møtt såpass mange og ikke blitt interessert? Nå gir iallefall jeg opp...

Du er i det minste interessert nok til at du går på date. Jeg (er mann) finner foreløpig ingen (!) som gir meg de riktige vibbene slik at det er bryet verdt å møtes. Argh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er i det minste interessert nok til at du går på date. Jeg (er mann) finner foreløpig ingen (!) som gir meg de riktige vibbene slik at det er bryet verdt å møtes. Argh!

Hvordan kan noen som helt gi en riktige vibber gjennom ett nett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan noen som helt gi en riktige vibber gjennom ett nett

Muligens litt klossete formulert da. Det jeg mente var at ingen damer trigger nysgjerrigheten min nok til at jeg får lyst til å ta kontakt med dem, enten dette er på nett eller RL. På nettet har man bare bilder og tekst, og selv om dette alene er litt stusselig så har man i det minste et visst inntrykk av vedkommende. Det kan være nok til at man er villig til å fyre avgårde en mail, eller ikke - slik tilfellet er for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...