johanne Skrevet 24. januar 2010 #1 Skrevet 24. januar 2010 Jeg skal i bryllup, det er riktignok ikke før om en stund ennå, men jeg har smått begynt å planlegge. I bryllupet kommer det til å komme mange som jeg gikk sammen med på ungdomskolen og som jeg ikke har sett siden. Jeg ble mye mobbet på ungdomskolen og var ikke den peneste jenta i klassen. Jeg har så lyst til å finne et flott og tøft antrekk som får meg til å se stilit og selsikker ut. Har dere noen forslag, helst bilde til hva jeg kan ha på meg?
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2010 #2 Skrevet 25. januar 2010 Du kan jo begynne med å se litt på denne siden: http://www.brudekjole.net/
Sissan Skrevet 25. januar 2010 #3 Skrevet 25. januar 2010 Kommer jo an på hvilken type du er, og hvor mye penger du vil bruke. Var det meg ville jeg valgt noe fra Epilogue, jeg er fan. Dessverre har jeg ingen anledning, og kjolene er for dyre til å "bare kjøpe" for meg. Se vår/sommerkolleksjonen på www.epilogue.as For en mykere stil, liker jeg Tulip og Tatamo, men der er også prisen ganske høy. Det er nyyyydelige kjoler som passer til alle med litt former. www.tulipogtatamo.no. Utvalget er større i butikken.
Gjest johanne uinlogget Skrevet 25. januar 2010 #4 Skrevet 25. januar 2010 Tusen takk for linker Sissan , der var det mye fint. Jeg kan godt bruke 2000,- på et antrekk jeg virkelig liker og som jeg vet jeg kommer til å bruke flere ganger. Hvordan stil jeg har??? Aner ikke, vet jeg ikke liker lange silkekjoler alla bløtkake.
Cessa25 Skrevet 27. januar 2010 #5 Skrevet 27. januar 2010 Hei hei, har vært i fem bryllup det siste året, og jeg vil anbefale Coast og Oasis. Coast har i hvert fall to butikker i Oslo, og Oasis finner man jo flere steder. Vet jo ikke hvor du holder til, men Coast i Oslo er verdt et besøk om du er i nærheten, fant alltid noe der når jeg hadde travet opp og ned Bogstadveien noen ganger. De er ganske dyre da, men hvis du ikke skal i fem bryllup som meg, så går det kanskje? Tror de fleste ligger på rundt 1800- 3000. Man kan se noen kjoler på nettsiden, men vær obs på at de ikke har alle kjolene i kolleksjonen i butikkene i Oslo. http://www.coast-stores.com/pws/Home.ice Lykke til!
Antoinette Skrevet 29. januar 2010 #6 Skrevet 29. januar 2010 Koma og Coast i Oslo er gode tips, ville bare foreslå at du dropper ideen om å se "tøff" ut, i bryllup er det kun verdighet & eleganse med komfort du skal strebe etter =) Og ikke glem hår, make-up og velstelte negler (ikke plastklør).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå