Gjest Arhirwen Skrevet 24. januar 2010 #1 Skrevet 24. januar 2010 Hei! Jeg har ingen butikker her i nærheten som selger stellematter/-puter, og lurte på om noen kunne hjelpe meg litt. Jeg trenger bredde og lengde på en vanlig stellematte, slik som denne: Stellematte Jeg har en kommode som jeg tenkte å bruke til å ha en slik oppå, men hvis matten er større enn kommoden så må jeg finne på noe annet. Takk på forhånd! :happy: (ja..man lurer på mye rart i ventetiden..hehe.)
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2010 #2 Skrevet 24. januar 2010 Vår er ca 65x50, den bruker vi oppå vaskemaskina...
Gjest piip Skrevet 24. januar 2010 #3 Skrevet 24. januar 2010 hei vi har kjøpt våres på barnas hus og utifra bildet du la med er dette samme merket som vi har (babydan). målene er: lengde: 63 bredde: 50
Fantorangen Skrevet 24. januar 2010 #4 Skrevet 24. januar 2010 Hei! Jeg har ingen butikker her i nærheten som selger stellematter/-puter, og lurte på om noen kunne hjelpe meg litt. Jeg trenger bredde og lengde på en vanlig stellematte, slik som denne: Stellematte Jeg har en kommode som jeg tenkte å bruke til å ha en slik oppå, men hvis matten er større enn kommoden så må jeg finne på noe annet. Takk på forhånd! :happy: (ja..man lurer på mye rart i ventetiden..hehe.) Hei Tror stellemattene stort sett ligger på denne størrelsen: Mål: 65 x 47 x 9,5 cm Denne er fra Flust
Bing Skrevet 24. januar 2010 #5 Skrevet 24. januar 2010 Det finnes ulike størrelser på stellematter. Jeg har to liggende her, den ene er 48 cm X 64 cm, den er ganske liten. Den andre er 44 x 78 den er litt smalere men lengre, anbefaler absolutt denne str, passer oppå en vanlig stellekommode.
Gjest Arhirwen Skrevet 24. januar 2010 #6 Skrevet 24. januar 2010 Tusen takk for hjelpen! :happy: Da får jeg måle opp kommoden og ta en vurdering! Hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå