Gå til innhold

Til dere som har pulevenner

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_bergensjenta_*
Skrevet
Det var det jeg hadde mistanke om.

Det kan bety at når man har hatt en kjærlig og grei pulevenn i ca 6 måneder, og funnet ut at vedkommende også er ok som person, så bør man ta en alvorsprat, og enten gå fra hverandre eller bli ett par.

Forhold der en vil mer, og den andre ikke kan bli en belastning for den svake (mest interesserte) parten. Jeg synes det høres vondt ut å utvikle et kjærlighetsforhold til en som ikke er interessert, og til og med komme så nær at man får mye knull og kos, og vite at man ikke får ha den personen som kjæreste.

Meg og han har vel egentlig ganske rart opplegg iforhold til det jeg leser her.

Jeg kommer ut der tidlig å han varter meg opp med middag.

Når vi ser på film så ligger jeg i armene armene hans..

Vi har egentlig en del til felles og vi snakker med hverandre hver dag.Føler vi har en veldig god kjemi sammen.

så er vel egentlig ikke så rart at jeg har blitt så forelsket i han.

Vi har nå holdt på i snart ett år.

Men at jenter forelsker seg i en mann med å ha sex med han over lengre tid når det bare er en pulevenn er bare bullshit!

Bodde med en venn av meg i 2år å vi var knullevenner..Men hadde aldri noe mer føleser for han enn en god venn som jeg håper finner seg en bra dame som behandler han så godt som han fortjener.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Jeg drar til Australia om et tre måneder for å studere i tre år. Siden i høst har jeg derfor "anskaffet" meg en pulevenn, en mann på 34 år som bor i nabolaget. Selv er jeg 22. I utgangspunktet har vi ingenting felles, annet enn noen dyriske sexstunder. Møtte ham på byn, kom i snakk, og hadde oss første kvelden. Rådeilig sex, og jeg sendte ham rett og slett en sms noen dager etterpå og spurte om han kunne være interessert i et puleopplegg. Siden den gang har vi møttes fast en gang i uken, stort sett en kveld kl 21.00, som oftest hos meg. Når han kommer er det "rett på", noen ganger tar vi oss kanskje et glass vin først. Så drar han hjem etter noen timer. Aldri soving.

Siden jeg skal dra er dette perfekt. Han jobber veldig mye, avsluttet et langt forhold for noen måneder siden, og sier at dette er også sånn han vil ha det. Jeg kunne aldri blitt sammen med ham, og vi snakker aldri om annet enn hverdagslige ting og sex.

Jeg har reflektert litt over dette og har noen spm jeg gjerne vil dele/høre erfaringer på fra andre som har/har hatt pulevenner:

* Hva er avtalt ift andre partnere? Vi bruker kondom, men har avtalt at vi skal stoppe/avslutte greia dersom noen av oss har sex med andre. Hvilke avtaler har dere?

* Er det på generell basis mulig å si at sex i et sånt forhold er annerledes enn i et kjæresteforhold? For egen del føler jeg at jeg kan være ennå mer "gal" om dere forstår. Tross alt skal jeg ikke dele livet og hverdager med denne mannen. I praksis gjør det at jeg nok tør å være ennå mer åpen og utforskende enn ellers.

* Vi har gjort det slik at vi deler fantasier som vi tester, nærmest som et rollespill. Det er for ham nesten et must at jeg har på stayups i senga, og han har også kjøpt et korsett til meg som jeg kan forføre ham iført! Digger å kle meg opp før han kommer. Flere som har det sånn?

* Vi kysser eller kliner aldri før eller etter sex, men mens vi holder på råkliner. :fnise: Har hørt om noen som ikke kysser. Hva gjøre dere?

* Jeg elsker å suge ham, og vi har også deilig analsex. I mine kjæresteforhold har dette vært noe som liksom har kommet etterhvert. Med pulevennen var dette liksom helt naturlig 2. el 3. gangen. Hva gjør dere?

* Sover dere sammen?

* Dette er en mann jeg aldri kunne ha blitt forelsket i. Helt sikkert. Men det er digg å ha sex med ham i dette opplegget og han gjør meg kåt i tankene. Er dette en vanlig tankegang?

Caro

Dette ligner et opplegg jeg har hatt med en gutt det siste året. Vi har ikke fast "ordning", men mer sporadisk. men, når vi treffes er det rett på sak og gjerne råere sex enn hvis man dater seriøst. Hadde analsex første gangen for eksempel. Og sover aldri over. Også sjeldent vi kysser.

Det høres kanskje uromantisk ut,men det er sinnsykt spennende og veldig deilig sex!

Har hatt en pulevenn siden i sommer! :fnise: Og det er sant som du sier; man slipper hemningene helt løs, har ingen sperrer som man kan ha hvis man innleder ett seriøst forhold. Slipper å tenke på hva synes han om meg hvis....osv. Det er rått og det er deilig. Prøvde også analsex for første gang vi var sammen, og det er faktisk noe jeg bare har prøvd ett par ganger før med blandende følelser. Men denne gangen er det bare helt topp, liker det bedre og bedre faktisk! Sover aldri over, det blir for seriøst. Er ingen følelser fra min side, men tenner enormt på han allikevel!

Bruker kondom ved analsex ellers ikke. Avtalen er att vi er "trofast" mot hverandre. Treffer man andre er det slutt. Elsker å kysse og kline og synes det er ett selvfølge når man har sex. Kler meg sexy, liker å bruke korsett og strømpeholdere, tenner både meg og ham. Kos deg videre med din venn, og nyt tiden frem til du skal reise. :)

Interessant at det stadig dukker opp tråder om dette temaet, tråder som bekrefter det som var utgangspunkt i tråden

Når hun har rast fra seg med andre menn:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=412594

Kvinner gir ofte mest til de menn som investerer minst i dem. Som gutt kan du ha fått mye mer grensesprengende hemningsløs sex av jenter du bare har hatt one night stands eller rene fuck-friend-forhold til enn av jenta du er villig til å investere resten av livet i.

I visse tilfeller kan det sikkert skyldes angst for at du er en prippen, småborgelig fyr som vil reagere med avsky om hun viser sin villeste side, men det er jo litt trist hvis hun tror dette om deg og likevel har valgt deg som mann. Og med mindre dette skulle stemme vidner det jo også om dårlig kommunikasjon og manglende evne eller vilje til å åpne seg.

Men jeg tror dessverre også det ligger i mange kvinners natur å finne større spenning i det som er litt forbudt og slemt, og det er mer spennende å gi seg hen når du vet at han er en fremmed, en mann du strengt tatt ikke skulle gitt noe som helst til, og i hvert fall ikke mer enn han som har lovt å følge deg gjennom tykt og tynt til veiens ende. Nettopp i dette ligger det en overskridelse, en mulighet til å gi f... som kan være tiltalende i det seksuelle. For det seksuelle handler jo ikke alltid bare om å være snill.

Synes likevel det er litt trist med tanke på alle menn som må finne seg i at kvinnen i hans liv har gitt mer til tilfeldige elskere enn hun er villig til å gi ham.

Endret av Cuckold
Skrevet

Det er jo synd med mennesker som vil fremstå som noe de åpenbart ikke er, uansett.

De lever et annet liv enn de preker. Det skjer jo i andre arenaer enn bare sex selvfølgelig, men hey, livet er jo ikke rettferdig.

Skrevet

Pulevenn/-venninne er nært elsker/elskerinne.

Jeg har en elskerinne. Vi har i noen år fyldt gjensidige behov (BDSM, med fokus på DS). Vi har alltid hatt avtale om hvordan vi skal forholde oss til hverandre. Bedre sex enn med henne har jeg aldri hatt, og vet at det er slik for henne også.

Vi er begge gift, men har f.eks avtalt at vi må opplyse om vi har hatt sex med andre. Det har ikke skjedd, og vil nok heller ikke skje, enkelt og greit fordi vi har det perfekt sammen, og fordi vi da risikerer at den andre bryter forholdet.

Sammen gjør vi alt vi ikke ellers får gjort på hjemmefronten:

- spanking

- fisting

- bondage

- dominans

- underkastelse

- munnpuling

- analsex

- sex-leketøy

- etc (om det er noe..., ja, litt wet av og til ...)

Det er ikke et kjærlighetsforhold, men vi har veldig nære følelser og dyp respekt for hverandre.

Vi kysser, - også avskjedskyss... .

Jeg vet godt at slike forhold ikke passer hvem som helst, men for at det skal fungere, er stikkordet: Kommunikasjon. Det er helt avgjørende at man er fullstendig åpen og ærlig om følelser. (... kanskje spesielt for oss, i og med at hun er min submissive, og jeg hennes Master... ).

Gjest open_mind
Skrevet

Har hatt samme knullevenn i to år nå og vi var vel egentlig ingen regler.

De første 3-4 månendene ville han alltid bruke kondom men etter det følte han at han kunne stole skikkelig på meg så nå bruker vi det heldigvis aldri lengre.

Analsex er jeg ikke så veldig begreistret for,men er av og til med på det likevel for jeg vet hvor mye han tenner på det.

Vi kysser aldri.

Å ja jeg overnatter alltid der.

Men ingen av oss har føleser for hverandre det er bare deilig sex :)

• 8 måneder senere...
Skrevet

Pulevenn/-venninne er nært elsker/elskerinne.

Jeg har en elskerinne. Vi har i noen år fyldt gjensidige behov (BDSM, med fokus på DS). Vi har alltid hatt avtale om hvordan vi skal forholde oss til hverandre. Bedre sex enn med henne har jeg aldri hatt, og vet at det er slik for henne også.

Vi er begge gift, men har f.eks avtalt at vi må opplyse om vi har hatt sex med andre. Det har ikke skjedd, og vil nok heller ikke skje, enkelt og greit fordi vi har det perfekt sammen, og fordi vi da risikerer at den andre bryter forholdet.

Sammen gjør vi alt vi ikke ellers får gjort på hjemmefronten:

- spanking

- fisting

- bondage

- dominans

- underkastelse

- munnpuling

- analsex

- sex-leketøy

- etc (om det er noe..., ja, litt wet av og til ...)

Det er ikke et kjærlighetsforhold, men vi har veldig nære følelser og dyp respekt for hverandre.

Vi kysser, - også avskjedskyss... .

Jeg vet godt at slike forhold ikke passer hvem som helst, men for at det skal fungere, er stikkordet: Kommunikasjon. Det er helt avgjørende at man er fullstendig åpen og ærlig om følelser. (... kanskje spesielt for oss, i og med at hun er min submissive, og jeg hennes Master... ).

Vet partnerne deres om at dere fister hverandre da?

Skrevet

Jeg har og har hatt noen pulevenner. Med mer eller mindre suksess...egentlig har jeg kommet frem til at det er like vanskelig å finne en pulevenn som jeg trives med som en kjæreste, bare litt annerledes. Så tenker at neste gang jeg møter noen som jeg kan være pulevenn med kan jeg likså godt satse på noe mer seriøst.

Han jeg er med nå virker å være den perfekte pulevenn(endelig liksom tenkte jeg...)men da sliter jeg med følelsene mine istedet. Greier ikke lengre å se forskjellen på det vi har og et eventuelt forhold. Perfekt sex, felles humor og interesser, vi har det alltid gøy sammen.

Det fungerer nok best for meg når jeg ikke liker personligheten til fyren noe spesielt, da får jeg heller ikke andre følelser. Men hvor kjipt er det? For meg, så er nærhet og kos like viktig som sex nemlig. Så kjæreste next it is!

Må se å få avsluttet dette tullet...

Gjest tronder
Skrevet

Ta det opp med fyren da! Mulig dere kan gå fra pulevenner til kjærester om det er nok følelser mellom dere

Skrevet

Ta det opp med fyren da! Mulig dere kan gå fra pulevenner til kjærester om det er nok følelser mellom dere

burde sikkert det, men jeg klarer det ikke :/ yep , I know..

Skrevet

Har hørt at det er større sjanse for at hun får følelser enn at han får det.

For min del er det vanskelig å ha sex med en fyr uten at det er følelser med i bildet, men jeg har hatt en fb-forhold til en fyr over lang tid uten at han fikk følelser for meg.

Sånne forhold ender sjelden godt...

Gjest A. Caron
Skrevet

Det lønner seg å bli en pulevenn selv da vet du. Selv om en dame er litt forsiktigere i starten med en potensiell/ny kjæreste går nok det seg til.

Festlig med gutta som er sikre på at deres dame ikke har en "slik historikk". Det er neppe noe hun forteller dere.

Og festlig med flyfiller som drar hele den kvinnelige delen av befolkningen ned i gjørma ved å hevde at - "det er neppe noe hun forteller dere" - er den eneste riktige konklusjonen!

Det ER mulig å befinne seg i et kjæresteforhold der damen faktisk ER ærlig på alle områder, og der sex`en ER like innholdsrik og spennende som den dere følelseskalde knullemaskiner her hevder bare eksisterer mellom følelseskalde knullemaskiner.

Det lønner seg mao å bli en pulevenn kun om man er en følelseskald knullemaskin, for disse er sjeldent brukanes til stort annet, jepp...

Gjest Don Juan
Skrevet

Og festlig med flyfiller som drar hele den kvinnelige delen av befolkningen ned i gjørma ved å hevde at - "det er neppe noe hun forteller dere" - er den eneste riktige konklusjonen!

Det ER mulig å befinne seg i et kjæresteforhold der damen faktisk ER ærlig på alle områder, og der sex`en ER like innholdsrik og spennende som den dere følelseskalde knullemaskiner her hevder bare eksisterer mellom følelseskalde knullemaskiner.

Det lønner seg mao å bli en pulevenn kun om man er en følelseskald knullemaskin, for disse er sjeldent brukanes til stort annet, jepp...

Jepp, ikke noe å trakte etter. La oss følelseskalde gutter ta oss av den rå, følelseskalde sexen, så får dere snille gutter "alt det beste" etterpå. Ikke tenk mere på det, sexen jentene opplever med oss er kanskje heftigere, men dere får tross alt støtte henne på alle måter ellers i livet. Dere ville ikke orket begge deler, believe me. Vi gjør dere bare en tjeneste. ;)

Skrevet

Så lenge man er ærlige og åpne om dette, går det fint an å få et slikt forhold til å fungere. Som oftest ikke så lenge, men allikevel. Jeg har alltid en regel om at man må si ifra med en gang følelser dukker opp, slik at man kan få en avklaring med en gang. Ellers har jeg ingen regler, og det blir kyssing, kosing og armkrok både før og etter. Hadde ikke fungert om jeg ikke fikk lov til å kysse... hehehe.

Men den sexen jeg har i forhold overgår lett den jeg har med pulevenner. Nettopp på grunn av følelsene.

Skrevet

Jente 24:

Har hatt samme pulevenn i litt over et år.

Møtes stort sett hos meg ca en gang i uka.

Ingen kyssing utenom råklining under selve sexen.

Har ingen avtaler i forhold til andre, men jeg har ikke ligget med noen andre i løpet av "forholdet" vårt. Har ikke behov for det.

Vi bruker alltid kondom.

Vi har jevnlig analsex.

Kommer til å fortsette med han så lenge begge er komfortable med det.

Gjest gjestejente
Skrevet

Jente her

Jeg synes pulevenner er oppskrytt. Enten blir jeg lei, eller så blir jeg litt for betatt. I begge situasjoner ender det like fort som det startet og jeg har nok en gang hatt en serial one night stand, som har tatt opp tiden min fra å se etter noe ekte.

Bare min mening..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...