Gjest Gjest_Caroline_* Skrevet 24. januar 2010 #1 Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg drar til Australia om et tre måneder for å studere i tre år. Siden i høst har jeg derfor "anskaffet" meg en pulevenn, en mann på 34 år som bor i nabolaget. Selv er jeg 22. I utgangspunktet har vi ingenting felles, annet enn noen dyriske sexstunder. Møtte ham på byn, kom i snakk, og hadde oss første kvelden. Rådeilig sex, og jeg sendte ham rett og slett en sms noen dager etterpå og spurte om han kunne være interessert i et puleopplegg. Siden den gang har vi møttes fast en gang i uken, stort sett en kveld kl 21.00, som oftest hos meg. Når han kommer er det "rett på", noen ganger tar vi oss kanskje et glass vin først. Så drar han hjem etter noen timer. Aldri soving. Siden jeg skal dra er dette perfekt. Han jobber veldig mye, avsluttet et langt forhold for noen måneder siden, og sier at dette er også sånn han vil ha det. Jeg kunne aldri blitt sammen med ham, og vi snakker aldri om annet enn hverdagslige ting og sex. Jeg har reflektert litt over dette og har noen spm jeg gjerne vil dele/høre erfaringer på fra andre som har/har hatt pulevenner: * Hva er avtalt ift andre partnere? Vi bruker kondom, men har avtalt at vi skal stoppe/avslutte greia dersom noen av oss har sex med andre. Hvilke avtaler har dere? * Er det på generell basis mulig å si at sex i et sånt forhold er annerledes enn i et kjæresteforhold? For egen del føler jeg at jeg kan være ennå mer "gal" om dere forstår. Tross alt skal jeg ikke dele livet og hverdager med denne mannen. I praksis gjør det at jeg nok tør å være ennå mer åpen og utforskende enn ellers. * Vi har gjort det slik at vi deler fantasier som vi tester, nærmest som et rollespill. Det er for ham nesten et must at jeg har på stayups i senga, og han har også kjøpt et korsett til meg som jeg kan forføre ham iført! Digger å kle meg opp før han kommer. Flere som har det sånn? * Vi kysser eller kliner aldri før eller etter sex, men mens vi holder på råkliner. Har hørt om noen som ikke kysser. Hva gjøre dere? * Jeg elsker å suge ham, og vi har også deilig analsex. I mine kjæresteforhold har dette vært noe som liksom har kommet etterhvert. Med pulevennen var dette liksom helt naturlig 2. el 3. gangen. Hva gjør dere? * Sover dere sammen? * Dette er en mann jeg aldri kunne ha blitt forelsket i. Helt sikkert. Men det er digg å ha sex med ham i dette opplegget og han gjør meg kåt i tankene. Er dette en vanlig tankegang? Caro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann26 Skrevet 24. januar 2010 #2 Del Skrevet 24. januar 2010 hehe, satan jeg er glad for at dama mi ikke har en slik historikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
El Capitan Skrevet 24. januar 2010 #3 Del Skrevet 24. januar 2010 hehe, satan jeg er glad for at dama mi ikke har en slik historikk. 1 + Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2010 #4 Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg drar til Australia om et tre måneder for å studere i tre år. Siden i høst har jeg derfor "anskaffet" meg en pulevenn, en mann på 34 år som bor i nabolaget. Selv er jeg 22. I utgangspunktet har vi ingenting felles, annet enn noen dyriske sexstunder. Møtte ham på byn, kom i snakk, og hadde oss første kvelden. Rådeilig sex, og jeg sendte ham rett og slett en sms noen dager etterpå og spurte om han kunne være interessert i et puleopplegg. Siden den gang har vi møttes fast en gang i uken, stort sett en kveld kl 21.00, som oftest hos meg. Når han kommer er det "rett på", noen ganger tar vi oss kanskje et glass vin først. Så drar han hjem etter noen timer. Aldri soving. Siden jeg skal dra er dette perfekt. Han jobber veldig mye, avsluttet et langt forhold for noen måneder siden, og sier at dette er også sånn han vil ha det. Jeg kunne aldri blitt sammen med ham, og vi snakker aldri om annet enn hverdagslige ting og sex. Jeg har reflektert litt over dette og har noen spm jeg gjerne vil dele/høre erfaringer på fra andre som har/har hatt pulevenner: * Hva er avtalt ift andre partnere? Vi bruker kondom, men har avtalt at vi skal stoppe/avslutte greia dersom noen av oss har sex med andre. Hvilke avtaler har dere? * Er det på generell basis mulig å si at sex i et sånt forhold er annerledes enn i et kjæresteforhold? For egen del føler jeg at jeg kan være ennå mer "gal" om dere forstår. Tross alt skal jeg ikke dele livet og hverdager med denne mannen. I praksis gjør det at jeg nok tør å være ennå mer åpen og utforskende enn ellers. * Vi har gjort det slik at vi deler fantasier som vi tester, nærmest som et rollespill. Det er for ham nesten et must at jeg har på stayups i senga, og han har også kjøpt et korsett til meg som jeg kan forføre ham iført! Digger å kle meg opp før han kommer. Flere som har det sånn? * Vi kysser eller kliner aldri før eller etter sex, men mens vi holder på råkliner. Har hørt om noen som ikke kysser. Hva gjøre dere? * Jeg elsker å suge ham, og vi har også deilig analsex. I mine kjæresteforhold har dette vært noe som liksom har kommet etterhvert. Med pulevennen var dette liksom helt naturlig 2. el 3. gangen. Hva gjør dere? * Sover dere sammen? * Dette er en mann jeg aldri kunne ha blitt forelsket i. Helt sikkert. Men det er digg å ha sex med ham i dette opplegget og han gjør meg kåt i tankene. Er dette en vanlig tankegang? Caro skaff deg en kjæreste i stden for!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DaYdReAm Skrevet 24. januar 2010 #5 Del Skrevet 24. januar 2010 Saklige svar folkens. TS. Jeg synes dette høres bra ut, og det virker jo som om dere begge er fornøyd med situasjonen. jeg har desverre ingen erfaringr å komme med. Jeg er jenta som alltid vil ha kjæreste, så et rent seksuelt forhold hadde ikke fungert for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 24. januar 2010 #6 Del Skrevet 24. januar 2010 * Er det på generell basis mulig å si at sex i et sånt forhold er annerledes enn i et kjæresteforhold? For egen del føler jeg at jeg kan være ennå mer "gal" om dere forstår. Tross alt skal jeg ikke dele livet og hverdager med denne mannen. I praksis gjør det at jeg nok tør å være ennå mer åpen og utforskende enn ellers. * Vi har gjort det slik at vi deler fantasier som vi tester, nærmest som et rollespill. Det er for ham nesten et must at jeg har på stayups i senga, og han har også kjøpt et korsett til meg som jeg kan forføre ham iført! Digger å kle meg opp før han kommer. Flere som har det sånn? * Vi kysser eller kliner aldri før eller etter sex, men mens vi holder på råkliner. Har hørt om noen som ikke kysser. Hva gjøre dere? * Jeg elsker å suge ham, og vi har også deilig analsex. I mine kjæresteforhold har dette vært noe som liksom har kommet etterhvert. Med pulevennen var dette liksom helt naturlig 2. el 3. gangen. Hva gjør dere? * Sover dere sammen? * Dette er en mann jeg aldri kunne ha blitt forelsket i. Helt sikkert. Men det er digg å ha sex med ham i dette opplegget og han gjør meg kåt i tankene. Er dette en vanlig tankegang? Caro Dette ligner et opplegg jeg har hatt med en gutt det siste året. Vi har ikke fast "ordning", men mer sporadisk. men, når vi treffes er det rett på sak og gjerne råere sex enn hvis man dater seriøst. Hadde analsex første gangen for eksempel. Og sover aldri over. Også sjeldent vi kysser. Det høres kanskje uromantisk ut,men det er sinnsykt spennende og veldig deilig sex! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2010 #7 Del Skrevet 24. januar 2010 hehe, satan jeg er glad for at dama mi ikke har en slik historikk. Lol, hva vet du egentlig om det? Til ts, jeg elsker fuckbuddy "forhold". Hvis jeg ikke har kjæreste så må jeg ha en eller annen å tafse på. Mine "regler" er: - Hold sexen intens og variert - Ikke sov over for ofte - Max to ganger i uken, helst én - Helt greit å knulle andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 24. januar 2010 #8 Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg har et puleforhold nå, vi har egentlig ikke så mange regler annet enn at vi sier i fra hvis vi har vært bortpå noen andre. Vi bruker kondom, sånn at sjansen for å bli smittet med noe er minimal (i tillegg til at vi begge har testet oss) Vi har ikke sovet sammen enda, men det tror jeg kommer om ikke så lenge. Dette er en person som jeg er ganske sikker på å ikke få noen følelser for, og for min del så er det hundre ganger bedre å ha en som er fast enn å finne en ONS på fylla hver helg. I tillegg så er sexen helt fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rusken68 Skrevet 24. januar 2010 #9 Del Skrevet 24. januar 2010 Har hatt en pulevenn siden i sommer! Og det er sant som du sier; man slipper hemningene helt løs, har ingen sperrer som man kan ha hvis man innleder ett seriøst forhold. Slipper å tenke på hva synes han om meg hvis....osv. Det er rått og det er deilig. Prøvde også analsex for første gang vi var sammen, og det er faktisk noe jeg bare har prøvd ett par ganger før med blandende følelser. Men denne gangen er det bare helt topp, liker det bedre og bedre faktisk! Sover aldri over, det blir for seriøst. Er ingen følelser fra min side, men tenner enormt på han allikevel! Bruker kondom ved analsex ellers ikke. Avtalen er att vi er "trofast" mot hverandre. Treffer man andre er det slutt. Elsker å kysse og kline og synes det er ett selvfølge når man har sex. Kler meg sexy, liker å bruke korsett og strømpeholdere, tenner både meg og ham. Kos deg videre med din venn, og nyt tiden frem til du skal reise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2010 #10 Del Skrevet 24. januar 2010 man slipper hemningene helt løs, har ingen sperrer som man kan ha hvis man innleder ett seriøst forhold. Slipper å tenke på hva synes han om meg hvis....osv. Det er rått og det er deilig. Kult for gutta i forhold å vite: Den deilige, råe og hemningsløse sexen kan du bare glemme, den er forbeholdt en eller annen pulevenn. Fordi hun er redd for hva du skal synes om henne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
One Man Army Skrevet 24. januar 2010 #11 Del Skrevet 24. januar 2010 Kult for gutta i forhold å vite: Den deilige, råe og hemningsløse sexen kan du bare glemme, den er forbeholdt en eller annen pulevenn. Fordi hun er redd for hva du skal synes om henne...Det lønner seg å bli en pulevenn selv da vet du. Selv om en dame er litt forsiktigere i starten med en potensiell/ny kjæreste går nok det seg til. Festlig med gutta som er sikre på at deres dame ikke har en "slik historikk". Det er neppe noe hun forteller dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann26 Skrevet 24. januar 2010 #12 Del Skrevet 24. januar 2010 Festlig med gutta som er sikre på at deres dame ikke har en "slik historikk". Det er neppe noe hun forteller dere. Det er kvalitetsforskjell på damer, på lik linje som det er kvalitetsforskjell på menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MJ Skrevet 24. januar 2010 #13 Del Skrevet 24. januar 2010 Har akkurat anskaffet meg en PV, for første gang i mitt liv. Må si det er utrolig spennende, tør å finne på mye nytt:P Utrolig frigjørende, nå skal det sies at xen var utrolig kjip.. Vi bruker kondom, og har ingen avtaler i forhold til andre partere. Han vet jeg har andre og jeg vet han har andre. Vi passer ikke sammen i det hele tatt mentalt, men det gjør ikkenoe, han kommer jo ikke på besøk for å prate;) Vi kliner og gjør alt de fysiske som kjærester gjør egentlig, men han sover ikke over. Det tror jeg hadde blitt rart, ettersom vi ikke har så mye å snakke om ellers:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_missy_* Skrevet 25. januar 2010 #14 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg har hatt mange pulevennforhold, og kjenner meg igjen i ditt. Eneste er at det for meg ikke er så stor forskjell på pulevenn-sex og kjærestesex: jeg er hemningsløs uansett, liker å dele og oppfylle alle fantasier osv. Men jeg ser poenget ditt, man gir jo helt fullstendig blanke i å prøve å være noe han kan forelske seg i på en måte. Og så er det jo bare rå knulling hele tiden. Jeg har hatt pulevenner på overnatting da og klint og kost litt utenom, sett noen filmer og pratet og egentlig gjort litt kjæresteting. Noen ganger kan man trives veldig godt i hverandres selskap på alle måter uten at det er den store kjærligheten. Men dette må man kjenne litt på og håndtere riktig, viktig å ikke sende ut feil signaler. Noen har blitt så faste at vi har droppet kondom etterhvert, men da må man si ifra om man puler andre. Ellers så er det fritt frem i min mening, trenger ikke vite det. Personlig så er jeg monogam selv i pulevennforhold, og bryter med en gang jeg får interesse for en som kan bli noe seriøst. Og ja, jeg og kan bli vanvittig kåt på en fyr selv om det ikke er forelskelse i bildet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_bergensjenta_* Skrevet 25. januar 2010 #15 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg drar til Australia om et tre måneder for å studere i tre år. Siden i høst har jeg derfor "anskaffet" meg en pulevenn, en mann på 34 år som bor i nabolaget. Selv er jeg 22. I utgangspunktet har vi ingenting felles, annet enn noen dyriske sexstunder. Møtte ham på byn, kom i snakk, og hadde oss første kvelden. Rådeilig sex, og jeg sendte ham rett og slett en sms noen dager etterpå og spurte om han kunne være interessert i et puleopplegg. Siden den gang har vi møttes fast en gang i uken, stort sett en kveld kl 21.00, som oftest hos meg. Når han kommer er det "rett på", noen ganger tar vi oss kanskje et glass vin først. Så drar han hjem etter noen timer. Aldri soving. Siden jeg skal dra er dette perfekt. Han jobber veldig mye, avsluttet et langt forhold for noen måneder siden, og sier at dette er også sånn han vil ha det. Jeg kunne aldri blitt sammen med ham, og vi snakker aldri om annet enn hverdagslige ting og sex. Jeg har reflektert litt over dette og har noen spm jeg gjerne vil dele/høre erfaringer på fra andre som har/har hatt pulevenner: * Hva er avtalt ift andre partnere? Vi bruker kondom, men har avtalt at vi skal stoppe/avslutte greia dersom noen av oss har sex med andre. Hvilke avtaler har dere? * Er det på generell basis mulig å si at sex i et sånt forhold er annerledes enn i et kjæresteforhold? For egen del føler jeg at jeg kan være ennå mer "gal" om dere forstår. Tross alt skal jeg ikke dele livet og hverdager med denne mannen. I praksis gjør det at jeg nok tør å være ennå mer åpen og utforskende enn ellers. * Vi har gjort det slik at vi deler fantasier som vi tester, nærmest som et rollespill. Det er for ham nesten et must at jeg har på stayups i senga, og han har også kjøpt et korsett til meg som jeg kan forføre ham iført! Digger å kle meg opp før han kommer. Flere som har det sånn? * Vi kysser eller kliner aldri før eller etter sex, men mens vi holder på råkliner. Har hørt om noen som ikke kysser. Hva gjøre dere? * Jeg elsker å suge ham, og vi har også deilig analsex. I mine kjæresteforhold har dette vært noe som liksom har kommet etterhvert. Med pulevennen var dette liksom helt naturlig 2. el 3. gangen. Hva gjør dere? * Sover dere sammen? * Dette er en mann jeg aldri kunne ha blitt forelsket i. Helt sikkert. Men det er digg å ha sex med ham i dette opplegget og han gjør meg kåt i tankene. Er dette en vanlig tankegang? Caro jeg har en pulevenn som jeg er hos stort sett to ganger i uken. Jeg overnatter alltid der..Hadde ikke han synes det var greit så hadde jeg kuttet han ut! Vi bruker aldri kondom,ettersom begge sjekker seg jevnlig. Han prøver å nekte meg å holde på med andre men dette er noe jeg ikke tar hensyn til så lenge vi bare er knullervenner. Jeg kler meg også opp i sexye kostymer for er utrolig gøy å se hvor mye det påvirker han! Vi kysser aldri noe jeg virkelig savner! Men kan vel ikke alltid få både i sekk og pose som det heter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mann med svake pv-kunnskaper Skrevet 25. januar 2010 #16 Del Skrevet 25. januar 2010 Pulevenn er en ukjent verden for meg. Hvis det viser seg at pulevenn har hodet på rett plass, hender det at det kan utvikle seg til kjæresteforhold? Jeg har hørt at mye kos og knull kan utvikle kjærlighet og tilknytning. Er det noen som får kjærlighetssorg når pulevennen finner annen dame/mann som satses på og avbryter puleopplegget? Er det noen som blir glad i pulevennen, men bytter han/hun ut fordi han /hun ikke holder mål økonomisk eller statusmessig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_bergensjenta_* Skrevet 25. januar 2010 #17 Del Skrevet 25. januar 2010 Pulevenn er en ukjent verden for meg. Hvis det viser seg at pulevenn har hodet på rett plass, hender det at det kan utvikle seg til kjæresteforhold? Jeg har hørt at mye kos og knull kan utvikle kjærlighet og tilknytning. Er det noen som får kjærlighetssorg når pulevennen finner annen dame/mann som satses på og avbryter puleopplegget? Er det noen som blir glad i pulevennen, men bytter han/hun ut fordi han /hun ikke holder mål økonomisk eller statusmessig? I mitt tilfelle har jeg gått fra å se på min "pulevenn" til å bli forelsket i han,men tviler på at det er gjensidig i av med at pulevenner skal være uforpliktet sex Ja jeg hadde veldig kjærlighetssorg når en knullevenn jeg hadde i 3år plutselig kuttet meg ut fordi han fikk seg dame! Men fortalte han aldri at jeg var forelsket i han,så ble aldri noe oppstyr rundt det visst det var det du lurte på.. Jeg velger ikke menn ut fra økonomien hans! Så lenge han har nok penger til å kunne stå på beina selv uten hjelp fra meg,så er det en jeg lett kunne vært sammen med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mann med svake pv-kunnskaper Skrevet 25. januar 2010 #18 Del Skrevet 25. januar 2010 I mitt tilfelle har jeg gått fra å se på min "pulevenn" til å bli forelsket i han,men tviler på at det er gjensidig i av med at pulevenner skal være uforpliktet sex Ja jeg hadde veldig kjærlighetssorg når en knullevenn jeg hadde i 3år plutselig kuttet meg ut fordi han fikk seg dame! Men fortalte han aldri at jeg var forelsket i han,så ble aldri noe oppstyr rundt det visst det var det du lurte på.. Det var det jeg hadde mistanke om. Det kan bety at når man har hatt en kjærlig og grei pulevenn i ca 6 måneder, og funnet ut at vedkommende også er ok som person, så bør man ta en alvorsprat, og enten gå fra hverandre eller bli ett par. Forhold der en vil mer, og den andre ikke kan bli en belastning for den svake (mest interesserte) parten. Jeg synes det høres vondt ut å utvikle et kjærlighetsforhold til en som ikke er interessert, og til og med komme så nær at man får mye knull og kos, og vite at man ikke får ha den personen som kjæreste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SMann Skrevet 25. januar 2010 #19 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg har også hatt pulevenninne. En veldig bra løsning i forhold til ONS som mange velger. Det er også bedre enn et dårlig forhold hvor man kun holder sammen for sex. Hva man gjør sammen er avhengig av hva begge synes er godt. Det er lettere å være åpen mot hverandre når man ikke er avhengig av forholdet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_missy_* Skrevet 25. januar 2010 #20 Del Skrevet 25. januar 2010 Forhold der en vil mer, og den andre ikke kan bli en belastning for den svake (mest interesserte) parten. Jeg synes det høres vondt ut å utvikle et kjærlighetsforhold til en som ikke er interessert, og til og med komme så nær at man får mye knull og kos, og vite at man ikke får ha den personen som kjæreste. Det er sant. Det er nærmest en forutsetning at man vet man ikke utvikler følelser, eventuelt så må man stoppe opp hvis det skjer. Man kan heller ikke være sjalu i det hele tatt. Sex knytter folk sammen, noen ganger kan kåthet føles litt som forelskelse. Det gjelder å klare å skille disse tingene, hvis ikke så skaffer du ikke en pulevenn. Det er også viktig å lese hva han føler og aldri gi han noen forhåpninger. Det blir for svakt å ikke klare å stoppe før det er for seint. Som sagt så bør du kanskje ikke ha pulevenner da. I så fall stopper du det første sekundet tanken om noe mer bare streifer deg. Jeg har forøvrig konvertert en pulevenn til kjæreste en gang, så jeg er ikke helt iskald selv Men da lot jeg meg falle med vilje, og visste han falt for meg. Jeg kunne ha trukket mg ut på et tidspunkt og hadde også gjort det om jeg trodde d var håpløst. Glad jeg ikke gjorde det da, for vi er fremdeles sammen :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå