Gjest opplys meg Skrevet 1. september 2003 #1 Del Skrevet 1. september 2003 Har fått med meg at det er en del/noen her inne som har litt erfaring med dette å dominere/bli dominert seksuelt av sin partner. Jeg er nysgjerrig på dette og lurer på om noen kan være så snille å fortelle meg hvordan dere gjennomfører et slik forhold og hvordan en seanse i dette rollespillet foregår? Tenker da på dominanse, avstraffelse, pisking, binding osv. Hvordan legger dere opp til og gjennomfører dere et slikt rollespill og hvordan gjennomføres da det seksuelle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 2. september 2003 #2 Del Skrevet 2. september 2003 http://www.smil-norge.no Her kan du sikkert få svar på endel av dine spørsmål. SMil er en forening for sado-masochister. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. september 2003 #3 Del Skrevet 2. september 2003 Du kan også gjøre et søk på temaet her på KG. Denne tråden kan f.eks si deg noe. Forresten: spør så skal du få svar. Jeg kommer gjerne tilbake med mer, men har ikke mulighet til å fordype meg så voldsomt på KG akkurat nå. Bare ett lite poeng: For de aller fleste av oss er SM/BDSM bare en liten del av livet... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. september 2003 #4 Del Skrevet 3. september 2003 Du kan også gjøre et søk på temaet her på KG. Denne tråden kan f.eks si deg noe. Forresten: spør så skal du få svar. Jeg kommer gjerne tilbake med mer, men har ikke mulighet til å fordype meg så voldsomt på KG akkurat nå. Bare ett lite poeng: For de aller fleste av oss er SM/BDSM bare en liten del av livet... :blunke: Akkurat her er revetispa min mentor...... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. september 2003 #5 Del Skrevet 4. september 2003 Akkurat her er revetispa min mentor...... :D :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå