Gå til innhold

Hva synes dere om braless look?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Elin_*
Skrevet

Ser mange kjediser har hoppet på karusellen.

http://x17online.com/gallery/view_gallery....raless-20080822

Ikke alltid det ser bra ut ala Lindsy Lohan, men noen ganger synes jeg det kan være litt fint. Utstråler på en måte selvtillit og litt "never mind" holdning. Synes det er litt viktig at man ikke kan se for mye gjennom tøyet og at man ikke er alt for flashy i resten av klærne. Prøvde meg litt i sommer med jeans og en romslig tunika. Har relativt faste bryster, men på grunn av en del tyngde så henger de litt ned og ut på siden. Kunne tenke meg noe som løfter litt, og samtidig ikke avslører for mye.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være fint hvis man har veldig små pupper, silikonpupper som står av seg selv, eller er under 16, men ellers syns jeg det er tacky uansett hvor velskapt man er.

Skrevet

Samme hvor små og faste pupper man har synes jeg det ser helt feil ut når man har en åletrang genser/opp på seg. Cameron Diaz har riktig type pupper, men det ser allikevel ikke bra ut med en så trang genser. Det kan være fint til en litt løsere kjole/topp i en fasong der en vanlig bh er i veien.

Skrevet

Det er aldri fint. Brystvorter som lager konturer i toppen. :spy: Og iallefall ikke på eldre damer, med litt for dyp utringet topp, hvor man ser den skinnfilla henge flatt nedover. :sjokkbla:

Skrevet

Topper eller kjoler som har åpen rygg eller er stroppløse ser ikke så bra ut med BH. Synes heller ikke noe om plaststroppe-BH. BH under singlet er helt greit, men kan være pent uten bh også for de som er veldig faste i kroppen. Veldig avhengig av stoffet. Noen topper løfter puppene litt, men om det blir en viktig faktor så kanskje det er greit med bh likevel?

Skrevet
Topper eller kjoler som har åpen rygg eller er stroppløse ser ikke så bra ut med BH. Synes heller ikke noe om plaststroppe-BH. BH under singlet er helt greit, men kan være pent uten bh også for de som er veldig faste i kroppen. Veldig avhengig av stoffet. Noen topper løfter puppene litt, men om det blir en viktig faktor så kanskje det er greit med bh likevel?

Har egentlig ikke fundert så mye over det. Men tenker at den looken passer best for de som har små pupper?

Har derimot lagt merke til at mange moteblad viser bilder hvor f.eks. litt av undertøyet vises, tenker da ikke på en "vanlig BH", men bh mer lignende en veldig kort tubetopp (om noen forstod den, var det eneste jeg kom på nå som kunne ligne!). Er normalt ikke for å vise BH, men ser at det kan gjøres klassisk med å ha under ei skjorte hvor man bare kan skimte litt av blondene øverst i utrigningen. Problemet er at jeg ikke finner noen slike BH'er. Noen som vet hvor de selges?

Skrevet

Ingen kler dette. Det er så tacky. A eller F cup!

Skrevet
Prøvde meg litt i sommer med jeans og en romslig tunika. Har relativt faste bryster, men på grunn av en del tyngde så henger de litt ned og ut på siden. Kunne tenke meg noe som løfter litt, og samtidig ikke avslører for mye.

Hvilken size er du?

Gjest Gjest_Elin_*
Skrevet
Hvilken size er du?

Hei igjen!

Bruker 75E til F.

Er bevist på å ikke bruke tettsittende tøy. Ingen av mine tunikaer sitter tett inntil kroppen :)

Skrevet

det ser rimelig ulekkert ut med to dissende hengepupper under en stor skjorte. Dissende pupper kan nesten se verre ut når de spretter rundt i løst tøy, med andre ord, skal være ganske perfekt for å kunne gå sånn. Men det er faktisk noen som ser bra ut også :)

Skrevet

Heilt OK viss ein har små og faste puppar. Eg brukte ikkje BH før eg blei gravid for fyrste gong. Då hadde eg forhaldsvis små, og fast puppar. No som dei er større og slappare etter graviditetar og amming, går det ikkje lenger, av bekvemmeligheitsgrunnar.

Kvifor er det så ille med brystvorter som syns gjennom stoffet? Mine syns gjennom både BH og genser... :forvirret:

Skrevet

I utgangspunktet er det jo veldig sexy, men i praksis tror jeg det ser mer tacky ut... Hvis man skulle gjort det ser det definitivt best ut med små, faste pupper. Er kanskje en slik trend som funker best i Hollywood.

Gjest Månestøv
Skrevet

Ikke spesielt pent på jenter med små faste bryst, Grusomt på jenter med store flagrende bryst :filer:

Gjest brutal_mann
Skrevet

Ja takk til alle untatt krydderdama, Christina og Sharon. mao plast og piercing er UT!

Britney sine... Damn! :cool: Det er mugger å ha det morro med! :wow:

Så jenter, mer braless takk :cool:

Gjest brutal_mann
Skrevet
Det kan være fint hvis man har veldig små pupper, silikonpupper som står av seg selv, eller er under 16, men ellers syns jeg det er tacky uansett hvor velskapt man er.

Det er lite som ser mer jævlig ut en silikonpupper som står av seg selv. I den billedserien som det var linket til så er Britney den som tenner mest :cool:

Samme hvor små og faste pupper man har synes jeg det ser helt feil ut når man har en åletrang genser/opp på seg. Cameron Diaz har riktig type pupper, men det ser allikevel ikke bra ut med en så trang genser. Det kan være fint til en litt løsere kjole/topp i en fasong der en vanlig bh er i veien.

Du er HELT på viddene! Pupper ER vakkert! Kviner må jammen lære seg til hva puppene faktisk er til og hvor stolte dere skal være av dem!

Det er aldri fint. Brystvorter som lager konturer i toppen. :spy: Og iallefall ikke på eldre damer, med litt for dyp utringet topp, hvor man ser den skinnfilla henge flatt nedover. :sjokkbla:

Brystvorter som lager konturer i toppen er ikke annet en nydelig :) Det varmer en hver mann og gir ham en god følelse som kan vare en hel dag. Kvinner undervurderer hva et bryst kan gjøre for halvparten av jordens befolkning sin velvære.

Ingen kler dette. Det er så tacky. A eller F cup!

Du er helt ute på viddene og aner ikke hva du snakker om.

Hei igjen!

Bruker 75E til F.

Er bevist på å ikke bruke tettsittende tøy. Ingen av mine tunikaer sitter tett inntil kroppen :)

Skuffa!!! Hør her jenter, det er ikke UTEN grunn dere har disse puppene. Hovedpoenget med dem er faktisk å tiltrekke dere menn. Slutt å gjem dem og vær VELDIG stolt av de! Og drit i de misunnelige sure bitchete andre kvinnene.

det ser rimelig ulekkert ut med to dissende hengepupper under en stor skjorte. Dissende pupper kan nesten se verre ut når de spretter rundt i løst tøy, med andre ord, skal være ganske perfekt for å kunne gå sånn. Men det er faktisk noen som ser bra ut også :)

Lite tente meg mer en bildene av Britney. Ergo, du tar noe så vanvittig feil.

Heilt OK viss ein har små og faste puppar. Eg brukte ikkje BH før eg blei gravid for fyrste gong. Då hadde eg forhaldsvis små, og fast puppar. No som dei er større og slappare etter graviditetar og amming, går det ikkje lenger, av bekvemmeligheitsgrunnar.

Kvifor er det så ille med brystvorter som syns gjennom stoffet? Mine syns gjennom både BH og genser... :forvirret:

Niiiiice :cool:

I utgangspunktet er det jo veldig sexy, men i praksis tror jeg det ser mer tacky ut... Hvis man skulle gjort det ser det definitivt best ut med små, faste pupper. Er kanskje en slik trend som funker best i Hollywood.

Ikke i utgangspunktet, det ER deilig :cool:

Ikke spesielt pent på jenter med små faste bryst, Grusomt på jenter med store flagrende bryst :filer:

Ehm... Feil. Alle naturlige bryster som henger fast på en kvinne som er stolt av dem og komfortable med dem er sexy :cool:

Gjest mann 33
Skrevet

...fordi store brystvorter er avtennende, det er i alle fall min mening. Hvis de synes gjennom flere lag med stoff, så bør du kanskje skaffe deg en bh med tykkere stoff?

Kona mi sier hun blir helt forlegen av å snakke med damer med brystvorter på utstilling, og at det i tillegg ødelegger et hvert antrekk.

Skrevet

Blir ikke helt kvitt tanken på hvordan et par bh-løse pupper i 75F ser ut i en luftig tunika. Skrekk og gru.

Skrevet

Ja, og jeg kler det veldig godt.

Gjest brutal_mann
Skrevet
...fordi store brystvorter er avtennende, det er i alle fall min mening. Hvis de synes gjennom flere lag med stoff, så bør du kanskje skaffe deg en bh med tykkere stoff?

Kona mi sier hun blir helt forlegen av å snakke med damer med brystvorter på utstilling, og at det i tillegg ødelegger et hvert antrekk.

Jeg driter i hva kona di mener. dagens høydepunkt var lunsjen der en av pikene hadde særdeles struttende brystvorter i dag. Rett og slett deilig :cool:

Gjest SmallTalk
Skrevet
Jeg driter i hva kona di mener. dagens høydepunkt var lunsjen der en av pikene hadde særdeles struttende brystvorter i dag. Rett og slett deilig :cool:

Du kan ikke ha mange høydepunktene i løpet av en dag, Brutal_Mann! ;)

Personlig så må jeg si at jeg ikke er spesielt begeistret for pupper son synes gjennom genseren. En skikkelig fin kløft derimot, det er bedre. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...