Kjetil S. Skrevet 23. januar 2010 #1 Del Skrevet 23. januar 2010 Enkelte hevder at de kan se dine hjelpere, formidle beskjeder i fra dine avdøde familiemedlemmer, se sykdom hos deg og dine nære og å helbrede deg i fra mer eller mindre alvorlige sykdommer. Hva tenker du selv om sannhetsgehalten i alt dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 24. januar 2010 #2 Del Skrevet 24. januar 2010 Noen har evner og noen tror de har evner og noen juger for å gjøre seg interessante eller ta pengene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CookieMonster Skrevet 24. januar 2010 #3 Del Skrevet 24. januar 2010 Bullshit! Det er alt jeg tenker om det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babord Skrevet 24. januar 2010 #4 Del Skrevet 24. januar 2010 Hvis det skulle være sånn at noen har sånne evner, så hadde jeg synes at det var en ganske spesiell egenskap ja! Til jeg ser bevis for noe sånt så velger jeg å ikke tro det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 24. januar 2010 #5 Del Skrevet 24. januar 2010 Det finnes klarsynte som hjelper politiet her og der, selv om det aldri offentliggjøres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CookieMonster Skrevet 24. januar 2010 #6 Del Skrevet 24. januar 2010 Det finnes klarsynte som hjelper politiet her og der, selv om det aldri offentliggjøres. Og dette vet du fordi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minou Skrevet 24. januar 2010 #7 Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg tror i utgangspunktet ikke på slike ting, men man kan jo begynne å lure når man hører ting de forteller. Det var jo et program på TVNorge der klarsynte hjalp å løse uløste drapsmysterier, og må si det var av og til skremmende å høre hvor mye de visste om saken og personen som ble drept, faktisk uten å ha fått noen informasjon om dette før. Når det gjelder de såkalte spådamene som har annonser i aviser ol, tror jeg det er noe de gjør bare for lettjente penger, ikke at de nødvendigvis har de egenskapene de påstår at de har (med fare for å tråkke noen på tærne her...). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CookieMonster Skrevet 24. januar 2010 #8 Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg tror i utgangspunktet ikke på slike ting, men man kan jo begynne å lure når man hører ting de forteller. Det var jo et program på TVNorge der klarsynte hjalp å løse uløste drapsmysterier, og må si det var av og til skremmende å høre hvor mye de visste om saken og personen som ble drept, faktisk uten å ha fått noen informasjon om dette før. Når det gjelder de såkalte spådamene som har annonser i aviser ol, tror jeg det er noe de gjør bare for lettjente penger, ikke at de nødvendigvis har de egenskapene de påstår at de har (med fare for å tråkke noen på tærne her...). Du er helt sikker på at de "klarsynte" ikke fikk denne informasjonen på forhånd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 24. januar 2010 #9 Del Skrevet 24. januar 2010 Bullshit! Det er alt jeg tenker om det.. Signerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 24. januar 2010 #10 Del Skrevet 24. januar 2010 T.ex Allison Dubois (som har fått en egen TV serie basert på sitt eget liv) er jo et etterhvert blitt kjent medium som jobber tett med politiet. Jeg er åpen, men skeptisk. Altså, jeg er skeptisk til ALLE som påberoper seg egenskaper, men samtidig så har jeg selv opplevd så mye at jeg ikke kan fornekte at det finnes. Jeg har forutsett ulykker, bl.a. en som kunne ha kostet min samboer livet. Jeg har helet sår og skader. Ingenting som jeg har prøvd å gjøre, men som bare skjer når jeg minst aner det. Det finnes desverre mange som har hengt seg på alternativ "hypen" kun for å tjene penger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CookieMonster Skrevet 24. januar 2010 #11 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) T.ex Allison Dubois (som har fått en egen TV serie basert på sitt eget liv) er jo et etterhvert blitt kjent medium som jobber tett med politiet. Jeg er åpen, men skeptisk. Altså, jeg er skeptisk til ALLE som påberoper seg egenskaper, men samtidig så har jeg selv opplevd så mye at jeg ikke kan fornekte at det finnes. Jeg har forutsett ulykker, bl.a. en som kunne ha kostet min samboer livet. Jeg har helet sår og skader. Ingenting som jeg har prøvd å gjøre, men som bare skjer når jeg minst aner det. Det finnes desverre mange som har hengt seg på alternativ "hypen" kun for å tjene penger. Du har helet sår og skader? Hvordan gjorde du det da? Sto du med hendene dine over såret og da forsvant det? Kroppen heler seg selv, tviler på at du hadde noe med det, såfremt det ikke var dine egne sår da. Endret 24. januar 2010 av CookieMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 24. januar 2010 #12 Del Skrevet 24. januar 2010 Og dette vet du fordi? http://www.nrk.no/programmer/radio/radiodo...taren/1.6809678 Og dette er henne - denne ene norske damen. Det har vært tv-programmer om samme tema fra Australia bl.a. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 24. januar 2010 #13 Del Skrevet 24. januar 2010 Du har helet sår og skader? Hvordan gjorde du det da? Sto du med hendene dine over såret og da forsvant det? Kroppen heler seg selv, tviler på at du hadde noe med det, såfremt det ikke var dine egne sår da. Leger kroppen seg selv ? Jøsses det visste jeg ikke Vel, t.ex når min samboer brant seg så hardt at han fikk blemmer på henda, så holdt jeg hendene over hans hender - 2 minutter senere var blemmene borte. En annen gang kuttet han seg, og etter et par minutter var såret nærmest grodd. Om jeg har noe med det å gjøre eller om det er kroppen hans som fikset det selv på så kort tid spiller egentlig ingen rolle for meg. Det funket iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tineline Skrevet 24. januar 2010 #14 Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg tror ikke på det. Men det er ikke fordi jeg har reflektert så mye over det. Jeg tror bare ikke at ting som ikke har skjedd enda kan forutsies, og er du død, så er du død. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest megvel Skrevet 24. januar 2010 #15 Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg tror det finnes de som kan heale, sånn som Marlo forteller. Jeg tror alle mennesker har en aura som noen kan se og beskrive. Jeg tror noen kan kommunisere med døde. Jeg tror noen kan få forutanelser om ting som kan skje. Jeg tror det er flere av disse menneskene enn vi vet om, for jeg tror mange fortrenger det eller skjuler det. Jeg tror også på spøkelser. Jeg har vært i mer enn ett hus med energier som har fått meg til å ville gå. Selv har jeg ingen sånne evner, og har ikke noe ønske om å ha noen heller. Tror ofte de som har disse evnene føler det er belastende, mye på grunn av reaksjonene de får av andre. Jeg tror sjeldent på de som fremstiller seg selv som medium og lever av evnene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 24. januar 2010 #16 Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg tror absolutt det finnes mennesker som har helt spesielle egenskaper, utvilsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest VinglePetter Skrevet 24. januar 2010 #17 Del Skrevet 24. januar 2010 Vel, t.ex når min samboer brant seg så hardt at han fikk blemmer på henda, så holdt jeg hendene over hans hender - 2 minutter senere var blemmene borte. En gang gjorde jeg om vann til vin. Først var det vann, så holdt jeg hendene over vannet - 2 minutter senere var det vin. Helt sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 24. januar 2010 #18 Del Skrevet 24. januar 2010 En gang gjorde jeg om vann til vin. Først var det vann, så holdt jeg hendene over vannet - 2 minutter senere var det vin. Helt sant. Det har da vært gjort før deg, så det er vel ikke så bemerkelsesverdig. Ellers er det jo sånn at selv om du ikke tror på det folk forteller så blir det ikke automatisk løgn. Litt vanskelig for deg, den der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest VinglePetter Skrevet 24. januar 2010 #19 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Det har da vært gjort før deg, så det er vel ikke så bemerkelsesverdig. Ellers er det jo sånn at selv om du ikke tror på det folk forteller så blir det ikke automatisk løgn. Litt vanskelig for deg, den der? Jasså? Bevis at jeg lyver. Jeg er helt overbevist om at jeg laget vin fra vann. Hvorfor er du så skeptisk da? Hvem tror du at du er? (skjønner du poenget mitt?) Endret 24. januar 2010 av VinglePetter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trajan Skrevet 24. januar 2010 #20 Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg er veldig skeptisk til det. Men jeg er åpen nok til og kan si at kanskje noen har det. Selv om jeg tviler veldig sterkt på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå